Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Rusza kolejna odsłona kampanii promującej przekąski DayUp

  • Autor: portalspozywczy/PR
  • Data: 03-03-2017, 16:41
Rusza kolejna odsłona kampanii promującej przekąski DayUp
fot. kadr za YouTube

Z początkiem marca ruszyła kolejna odsłona kampanii promującej DayUp naturalnych przekąsek z musu owocowego, jogurtu i ziaren zbożowych.

Podobnie jak poprzednio kampanii towarzyszy hasło „Nie pozwól karmić się ściemą”. Spoty podkreślają fakt, że w przeciwieństwie do niektórych dostępnych na rynku przekąsek DayUp zawiera jedynie naturalne składniki. Przekaz wzywa konsumentów do świadomych zakupów m.in. poprzez czytanie etykiet. Kampanii towarzyszy wprowadzenie na rynek aplikacji mobilnej „DayUp scanner”, która umożliwia użytkownikom włączenie się w realizację misji marki DayUp. Aplikacja dostępna jest w Google Play oraz w App Store. Dzięki aplikacji można sprawdzać skład produktów spożywczych, oceniać ich uczciwość oraz samemu włączyć się w walkę o lepszą żywność poprzez zgłaszanie produktów do aplikacji.

Działania będą powadzone w TV, digitalu i na nośnikach DOOH. 30 i 15 sekundowe spoty będą emitowane w głównych stacjach TVP, TVN i Polsat oraz na kanałach tematycznych grupy TVN i grupy Polsat. Dodatkowo w TVN emitowane będą spoty sponsorskie. Kampania online obejmie działania display, mobile oraz video. Działania obejmują również komunikację na ekranach LCD w ponad 140 klubach fitness na terenie całej Polski.

Za strategię, planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Vizeum Polska (grupa Dentsu Aegis Network Polska). Kreację przygotowała agencja K2 Media.

Twórcą i właścicielem marki DayUp jest firma Arteta.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (17 362) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 262)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.