Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partnerzy serwisu

partner serwisu partner serwisu
Słodycze i przekąski

Sezonowe nowości od marki Milka

Z okazji nadchodzących Świąt, Milka przygotowała słodką ofertę produktów sezonowych. Obok słodyczy takich jak np. kalendarz adwentowy Milka, Mikołaj Milka czy Bałwanek Milka, w portfolio marki znalazły się także nowości – czekoladowe kulki Milka Snow Balls w wersji Oreo oraz maskotki ze słodyczami Milka. Produkty mają silne wsparcie mediowe, PR-owe i sprzedażowe.

Sezonowe nowości od marki Milka
fot. materiały prasowe

Milka Snow Balls Oreo to połączenie delikatnej czekolady Milka stworzonej z alpejskiego mleka oraz mlecznego nadzienia o smaku waniliowym wypełnionego kakaowymi ciasteczkami Oreo. Słodki smak śnieżnych kulek wniesie magiczny akcent w grudniowy czas oczekiwania na Święta.

Zestaw z maskotką Milka to propozycja idealna na prezent. Zawiera mleczne czekolady stworzone z mleka alpejskiego (klasyczną i nadziewaną), delikatne czekoladowe draże oraz jedną z trzech maskotek do wyboru (Krówkę, Bałwanka lub Renifera). Nowość dostępna jest w wybranych sklepach.

Obok nowości, w tegorocznym portfolio znalazły się także znane konsumentom produkty z alpejskiej mlecznej czekolady. Kalendarz Adwentowy Milka 200 g w dwóch wersjach graficznych do wyboru, figurki – Mikołaj Milka 50 g i Bałwanek Milka 50 g, czekoladki w chrupiącej cukrowej skorupce – Milka Mini Snow Balls 100 g oraz kulki śnieżne z kremem waniliowym w środku – Milka Snow Balls 112 g.

Produkty sezonowe, w tym nowości, mają silne wsparcie mediowe, PR-owe oraz sprzedażowe. Świąteczny spot emitowany jest w telewizji i kinach, a zupełnie nowe kreacje digitalowe na platformach VOD oraz w serwisach społecznościowych Facebook i Youtube. Dodatkowo, w największych miastach w Polsce pojawiły się świąteczne citylighty. Produkty będą promowane również na specjalnych wydarzeniach w galeriach handlowych dziewięciu polskich miast.

Zakupem mediów do kampanii zajął się dom mediowy Carat. Za kreacje odpowiada agencja Sarigato. Za realizację eventów w centrach handlowych – agencja Event Factory. Obsługę social media powierzono Liquid Thread. Działania PR prowadzi agencja Big Picture.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

słodycze RSS ALERT    /    Milka RSS ALERT    /    wyroby czekoladowe RSS ALERT    /    produkty czekoladowe RSS ALERT    /    Oreo RSS ALERT    /    Mondelez RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 35.172.100.232
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.