Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Sieć Carte D'Or Cafe przyspiesza rozwój

  • Autor: Paweł Jachowski, portalspozywczy.pl
  • Data: 10-04-2015, 15:06
Sieć Carte D'Or Cafe przyspiesza rozwój
Lodziarnio-kawiarnia Carte D'Or Cafe (fot. cafecartedor.pl)

Sieć lodziarnio-kawiarni Carte D'Or Cafe, która w ubiegłym roku rozszerzyła się o 6 lokali, w tym roku planuje uruchomienie 8 placówek, a w roku 2016 kolejnych 12. Oznacza to, że w niedalekiej przeszłości sieć liczyć będzie już ponad 50 punktów (aktualnie ma ich 36).

Carte d'Or Cafe od momentu powstania w 2012 r. rozwija się w kilku konceptach: wyspy, mniejszych lokali i większych lokali. Swoją obecność na rynku zwiększa głównie poprzez franczyzę - własnych sklepów posiada jedynie osiem, wliczając w to otwartą wczoraj (9 kwietnia) lodziarnio-kawiarnię w CH Arkadia w Warszawie. Spółka zarządzająca siecią Carte d'Or Cafe - CD Cafe - stawia na równoczesny rozwój w całej Polsce, zarówno w mniejszych, jak i większych miastach. Lokale sieci uruchamiane są tak w centrach handlowych, jak i przy ulicach miast (obecnie działają cztery placówki tego drugiego rodzaju).

Pierwotnie, w 2011 r., przedstawiciele CD Cafe zapowiadali, iż do 2015 r. sieć lodziarnio-kawiarni liczyć może nawet 80 punktów. Zapowiedzi te zostały później zrewidowane. Aktualnie członkowie zarządu firmy zdradzają, że w najbardziej optymistycznym wariancie będą w stanie otwierać 12-15 placówek rocznie.

Przypomnijmy, marka Carte d'Or należy do koncernu Unilever. CD Cafe w 2011 r. podpisało z Unileverem umowę master franczyzy na rozwój sieci lodziarnio-kawiarni na terenie Polski pod marką użyczoną przez międzynarodowy koncern. Firmą CD Cafe zarządzają osoby dawniej związane z Ice Cafe Concept, na czele z prezesem Adamem Szczuką.

Jak mówi serwisowi portalspozywczy.pl Artur Czoska, członek zarządu CD Cafe, sieć Carte d'Or Cafe w ostatnich latach skupiała się na zwiększaniu swojej rozpoznawalności w Polsce. - Ostatnio obserwujemy, że galerie handlowe same zapraszają nas do współpracy. Ostatnie lata zdecydowanie pokazały, że nasz koncept podoba się Polakom. To, co robimy od kilku lat, sprawdza się, przynosi sukces zarówno nam, jak i naszym franczyzobiorcom - tłumaczy Czoska.

Serwisowi portalspozywczy.pl udało się ustalić, iż CD Cafe powoli zaczyna przymierzać się do wyjścia poza Polskę. Zdaniem Czoski, firma na razie nie ma żadnych sprecyzowanych planów w tym zakresie, ale taki ruch możliwy byłby w perspektywie 4-5 lat. Atrakcyjnymi rynkami dla firmy mogłyby być inne kraje Europy Środkowej (podobną drogą podąża konkurencyjny Grycan, który wszedł do Czech), a także Europy Wschodniej.

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNER SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (19 924) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 270)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH