Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Słodki Muffin, czyli jak przekuć pasję w biznes

  • Autor: portalspozywczy.pl/pr
  • Data: 22-08-2017, 15:39
Słodki Muffin, czyli jak przekuć pasję w biznes
fot. materiały prasowe

Cukiernia internetowa Słodki Muffin swoimi słodkimi wypiekami urzekła m.in. Google’a, Facebooka i Stadion Narodowy. W portfolio ma także tort urodzinowy dla samego Paula McCartneya. Właścicielka cukierni Słodki Muffin swoją pasję przekuła w biznes i zdobywa coraz więcej klientów.

Pracownia cukiernicza należąca do Urszuli Stępniak tygodniowo zużywa ok. 700 jaj, ponad 80 kg mąki, niezliczoną ilość śmietany i owoców sezonowych. Przepis na sukces cukierni Słodki Muffin tkwi w naturalnych składnikach oraz indywidualnym podejściu do każdego zlecenia.

Słodki Muffin to cukiernia, gdzie nie można wejść, kupić ciastka z kawą, usiąść i zjeść, ponieważ wszystkie słodkości wypiekane są na zamówienie, a koncepcja ich powstania jest wcześniej omawiana z właścicielką. To swego rodzaju warsztat rzemieślniczy, który w 100 proc. odpowiada na potrzeby klientów, realizując ich najśmielsze oczekiwania. Swoją przygodę z wypiekami właścicielka zaczęła bardzo wcześnie, bo już jako mała dziewczynka. Pasję do pieczenia przekazała jej babcia.

- Miałam doskonałą mentorkę, bo wszystkiego nauczyła mnie babcia Albinka (zwana Kuleczką), której od dziecka pomagałam przy wypiekach. Cierpliwie tłumaczyła, dlaczego mieszamy biszkopt ręcznie, a nie mikserem, po co dodajemy sól do ciasta i pokazała jak łączyć różne tekstury i smaki. Nie mam wykształcenia cukierniczego, wszystko co robię to moja pasja i zaangażowanie. Żeby zrobić krem idealny, spędziłam długie godziny w kuchni. Uwielbiam eksperymenty, zwłaszcza te zakończone sukcesem – mówi Ula Stępniak, właścicielka cukierni internetowej Słodki Muffin.

Zanim jednak założyła cukiernię, pracowała kilka lat w korporacji w dziale obsługi klienta.  Bodźcem do założenia własnego biznesu– oprócz braku satysfakcji z pracy w korporacji – była też choroba syna. - Mój syn zaczął chorować, musiałam znaleźć sposób na przemycenie warzyw i owoców w pysznej formie. Dla trzylatka najlepszą formą były muffinki. Małe, idealne do zabrania na spacer – mówi Urszula Stępnia. Zaczęło się od babeczek z jabłkami, które ze zjadał nie tylko syn Uli, ale także jej znajomi. Szybko okazało się, że najbliżsi składali słodkie zamówienia na różne imprezy okolicznościowe, takie jak urodziny, chrzciny, a nawet śluby.

Cukiernia Słodki Muffin powstała w 2011 roku jako jednoosobowa firma. Początki były trudne, bo liczba zamówień pozwalała ledwo na opłacenie ZUS-u. Kluczem do sukcesu okazało się założenie profilu na Facebooku i poczta pantoflowa.

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNER SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (20 969) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 263)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH