Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Słodki Muffin, czyli jak przekuć pasję w biznes

  • Autor: portalspozywczy.pl/pr
  • Data: 22-08-2017, 15:39
Słodki Muffin, czyli jak przekuć pasję w biznes
fot. materiały prasowe

Cukiernia internetowa Słodki Muffin swoimi słodkimi wypiekami urzekła m.in. Google’a, Facebooka i Stadion Narodowy. W portfolio ma także tort urodzinowy dla samego Paula McCartneya. Właścicielka cukierni Słodki Muffin swoją pasję przekuła w biznes i zdobywa coraz więcej klientów.

Pracownia cukiernicza należąca do Urszuli Stępniak tygodniowo zużywa ok. 700 jaj, ponad 80 kg mąki, niezliczoną ilość śmietany i owoców sezonowych. Przepis na sukces cukierni Słodki Muffin tkwi w naturalnych składnikach oraz indywidualnym podejściu do każdego zlecenia.

Słodki Muffin to cukiernia, gdzie nie można wejść, kupić ciastka z kawą, usiąść i zjeść, ponieważ wszystkie słodkości wypiekane są na zamówienie, a koncepcja ich powstania jest wcześniej omawiana z właścicielką. To swego rodzaju warsztat rzemieślniczy, który w 100 proc. odpowiada na potrzeby klientów, realizując ich najśmielsze oczekiwania. Swoją przygodę z wypiekami właścicielka zaczęła bardzo wcześnie, bo już jako mała dziewczynka. Pasję do pieczenia przekazała jej babcia.

- Miałam doskonałą mentorkę, bo wszystkiego nauczyła mnie babcia Albinka (zwana Kuleczką), której od dziecka pomagałam przy wypiekach. Cierpliwie tłumaczyła, dlaczego mieszamy biszkopt ręcznie, a nie mikserem, po co dodajemy sól do ciasta i pokazała jak łączyć różne tekstury i smaki. Nie mam wykształcenia cukierniczego, wszystko co robię to moja pasja i zaangażowanie. Żeby zrobić krem idealny, spędziłam długie godziny w kuchni. Uwielbiam eksperymenty, zwłaszcza te zakończone sukcesem – mówi Ula Stępniak, właścicielka cukierni internetowej Słodki Muffin.

Zanim jednak założyła cukiernię, pracowała kilka lat w korporacji w dziale obsługi klienta.  Bodźcem do założenia własnego biznesu– oprócz braku satysfakcji z pracy w korporacji – była też choroba syna. - Mój syn zaczął chorować, musiałam znaleźć sposób na przemycenie warzyw i owoców w pysznej formie. Dla trzylatka najlepszą formą były muffinki. Małe, idealne do zabrania na spacer – mówi Urszula Stępnia. Zaczęło się od babeczek z jabłkami, które ze zjadał nie tylko syn Uli, ale także jej znajomi. Szybko okazało się, że najbliżsi składali słodkie zamówienia na różne imprezy okolicznościowe, takie jak urodziny, chrzciny, a nawet śluby.

Cukiernia Słodki Muffin powstała w 2011 roku jako jednoosobowa firma. Początki były trudne, bo liczba zamówień pozwalała ledwo na opłacenie ZUS-u. Kluczem do sukcesu okazało się założenie profilu na Facebooku i poczta pantoflowa.

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (17 158) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 262)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.