Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Słodycze bez cukru i alergenów zyskują na popularności

  • Autor: portalspozywczy.pl
  • Data: 28-09-2015, 11:54
Słodycze bez cukru i alergenów zyskują na popularności
Fot. Shutterstock

Wartość rynku zdrowych przekąsek i słodyczy dynamicznie rośnie. Zdaniem Anny Kozłowskiej-Rorat, właścicielki firm Biozona zajmującej się importem zdrowej żywności, popyt na naturalne, ekologiczne produkty, pozbawione alergenów zwiększa się z miesiąca na miesiąc.

Firma Biozona zajmuje się importem zdrowej żywności, przede wszystkim zdrowych przekąsek i słodyczy z takich jak m.in. Słowacji, Belgii, czy Grecji. Mimo, iż produkty sprowadzane przez firmę obecne są na polskim rynko dopiero od tego roku, to już dziś cieszą się dużą popularnością.

- Są to produkty bez dodatku cukru, w 100 proc. naturalne, ekologiczne, bez glutenu oraz innych alergenów. Nie zawierają zatem soi, laktozy oraz mleka – mówi Kozłowska-Rorat w rozmowie z serwisem portalzpowyczy.pl

Jak dodaje, tego typu produkty są w chwili obecnej poszukiwane przez klientów i stanowią odpowiedź na trendy widoczne na rynku.

- Mamy nadzieję, że popyta będzie wzrastał. Sprzedajemy produkty od początku tego roku. Nasza sprzedaż rozwija się bardzo dynamicznie. W swoim rozwoju widzimy jak duże jest zapotrzebowanie na tego typu ofertę – przyznaje właścicielka firmy Biozona.

Już dzisiaj produkty sprowadzane przez firmę obecne są w sieciach handlowych, m.in. w Carrefourze oraz Almie. Wartość całego rynku stale rośnie, choć nie sposób w jednoznaczny sposób ocenić jego wielkości.

- Wartość rynku dynamicznie rośnie. Trudno w tej chwili to mierzyć. Możemy to oceniać jedynie po tempie naszego wzrostu, który jest znaczący. Dane pokazują, że spożycie produktów ekologicznych rośnie każdego roku o około 20 proc. – wyjaśnia Kozłowska-Rorat.

I dodaje, że potencjał jest bardzo duży.

- Ciągle spożycie produktów ekologicznych jest nieznaczne, nie przekracza 1 proc. Dynamika jest na tyle ogromna, że wszystko zmienia się tak naprawdę z roku na rok – mówi.

Oferta zdrowych przekąsek i słodyczy skierowana jest nie tylko do wegetarian oraz osób, które cenią sobie zdrowe odżywianie, ale także do alergików.

- Wielu konsumentów ma różnego rodzaju uczulenia. Stąd też tego typu słodycze i przekąski są bardzo potrzebne, gdyż wielu ludzi jest uczulonych przykładowo na zboża, czy soję. Alergie to choroby cywilizacyjne, ich częstotliwość znacząco wzrasta. Produkty dla alergików są poszukiwane, ale często nie można ich jeszcze odnaleźć w sklepach – zaznacza Kozłowska-Rorat.

W ofercie firmy dużą popularnością cieszą się batoniki z nasion i warzyw veggie protein, który jest niesłodką wegańską przekąską bogatą w błonnik oraz zdrowe tłuszcze. Klienci chętnie sięgają także po batoniki proteinowe i wafelki bezglutenowe.

- Ostatnio wprowadziliśmy batony proteinowe bez glutenu. Dzięki temu mogą je spożywać również osoby chore na celiakie – dodaje Anna Kozłowska-Rorat, właścicielka firmy Biozona. 

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (15 427) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 262)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.