Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Słodycze i przekąski

Słodycze kwaśne to coraz chętniej wybierane smaki na lato

Słodycze przestały być utożsamiane wyłącznie ze słodkimi smakami. Konsumenci coraz częściej poszukują innowacyjnych doznań smakowych i dlatego coraz chętniej sięgają po artykuły o unikalnej strukturze czy w wariantach niekojarzonych wcześniej z tą kategorią. Przykładem jest rozwijająca się linia słodyczy kwaśnych.

Słodycze kwaśne to coraz chętniej wybierane smaki na lato
fot. materiały prasowe Perfetti Van Melle

Rynek słodyczy jest jednym z najbardziej dynamicznych w branży FMCG. Klienci wciąż poszukują nowości i ciekawych doznań smakowych, czegoś, co ich zaskoczy, zaciekawi i sprawi, że sięgną po nieznany wcześniej produkt. Lubią eksperymentować i chętnie wybierają to, co innowacyjne.

Według badań Nielsena w ostatnim roku szczególnie upodobali sobie żelki, które nie tylko potrafią przybrać efektowne kształty, ale również zaskakiwać nieoczywistym  smakiem lub płynnym nadzieniem (Nielsen  MAT March 2018 Total Poland + Impulse + CHEM Chains – Sales Value (in 1000) ).

Producenci biorąc pod uwagę upodobania konsumentów starają się rozbudowywać swoje portfolio o asortyment odpowiadający oczekiwaniom. W odpowiedzi na zyskujący na popularności „kwaśny” trend Perfetti Van Melle wprowadził pod marką Chupa Chups pierwsze mini żelki: Kwaśne Paski i Kwaśne Rurki.

– Zdecydowaliśmy się na ten krok, m.in. po wnikliwej analizie rynku i preferencji kupujących, ale też po wcześniejszym sukcesie Chupa Chups Xplosion o smaku cherry i orange, czyli nadziewanych cukierków o kwaśnym nadzieniu, które od chwili wprowadzenia cieszą się dużą popularnością – mówi Michał Bonecki, Consumer Marketing Manager w Perfetti Van Melle.

– Chcieliśmy zaoferować produkt dostarczający naszym konsumentom nie tylko ciekawych doznań smakowych ale i zabawy, zgodnie z ideą marki „Forever Fun”. Chupa Chups Kwaśne Paski i Kwaśne Rurki wyróżniają się wyjątkowo owocowym smakiem i kwaśną posypką. To kolejny etap wzbogacania naszej oferty o artykuły, dzięki którym można dzielić się i cieszyć się każdego dnia - dodaje.

Specjalnie zostało zaprojektowane również opakowanie. Żółty kolor przyciąga wzrok i wyróżnia się na półce, a użycie wyrazistych ikonografik dodatkowo wpisuje się w aktualne trendy. Dzięki zastosowaniu dużego logo łatwo zidentyfikować produkt na tle konkurencji. Format torebki to również odpowiedź na oczekiwania konsumenta, szukającego słodkości, którymi może dzielić się z bliskimi.

– Bez względu na to czy mówimy o słodyczach kwaśnych czy słodkich nie zmienia się przekaz emocjonalny, jaki z nimi utożsamiamy. To dla kupujących coś, czym chcą podzielić się z innymi: rodzicami, dziećmi, przyjaciółmi, aby sprawić im przyjemność i podarować im  odrobinę czegoś pysznego, poprawiającego nastrój i wywołującego uśmiech zadowolenia. W ten sposób chętnie okazujemy sympatię i postrzegamy to jako drobny, ale serdeczny gest – dodaje Michał Bonecki.

Żelki Chupa Chups Kwaśne Paski i Kwaśne Rurki o smaku owocowym są dostępne w opakowaniach o gramaturze 90 g.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

słodycze RSS ALERT    /    branża słodyczy RSS ALERT    /    rynek słodyczy RSS ALERT    /    słodycze kwaśne RSS ALERT    /    Perfetti Van Melle RSS ALERT    /    Michał Bonecki RSS ALERT    /    żelki RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 54.82.93.116
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

portale w grupie

subskrybuj portalspozywczy.pl

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku

Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze

portalspozywczy.pl w social media

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.