Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu
Słodycze i przekąski

Słodycze przy kasach na cenzurowanym

Do lutego przyszłego roku z sieci Morrisons w Wielkiej Brytanii znikną słodycze przy kasach. Ich miejsce zajmą zdrowe przekąski m.in. owoce i woda - informuje Puls Biznesu.

Słodycze przy kasach na cenzurowanym
fot. shutterstock

Marek Przeździak, prezes Polbisco Polskiego Stowarzyszenia Producentów Wyrobów Czekoladowych i Cukierniczych jest zdania, że zmiany oferty przy kasach psują biznes producentom słodyczy. Ekspert przyznaje, że obawia się, że to nie jest kwestia troski o zdrowie, ale działań producentów przekąsek. Strefa kas to jedno z najbardziej atrakcyjnych miejsc dla produktów impulsowych, więc nie dziwi walka o nią.

Jak informuje Puls Biznesu choć działające w Polsce sieci akcji antysłodyczowych w takiej skali jak Brytyjczycy nie prowadzą, to jednak w kilku z nich w ramach „odpowiedzialności społecznej biznesu” prowadzone są akcje wspierające zdrowe żywienie najmłodszych. Michał Sikora, rzecznik Tesco zapewnia, że produkty dostępne na regałach przykasowych to zwykle takie, o których przypominamy sobie dopiero pod koniec zakupów — dlatego na półkach przy kasach znajdziemy baterie, gumy do żucia, napoje i drobne słodycze czy nawet szczoteczki do zębów. 

Więcej czytaj w Pulsie Biznesu.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

rynek słodyczy w Polsce RSS ALERT    /    Marek Przeździak RSS ALERT    /    Polbisco RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 18.232.125.29
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.
iii

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.