Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Słodycze i przekąski

Szef LOTTE Wedel: nasza odpowiedź na wyzwania to zróżnicowane portfolio, eksport, innowacje i nowości

LOTTE Wedel radzi sobie z różnymi wyzwaniami na rynku słodyczy m.in. poprzez zróżnicowane portfolio, nowe kierunki rozwoju i eksport, a także innowacje produktowe, nowości oraz niestandardowe działania marketingowe - mówi w wywiadzie dla serwisu portalspozywczy.pl Maciej Herman, Dyrektor Zarządzający LOTTE Wedel.

Szef LOTTE Wedel: nasza odpowiedź na wyzwania to zróżnicowane portfolio, eksport, innowacje i nowości
Maciej Herman, dyrektor zarządzający Lotte Wedel fot. spółka

Rynek słodyczy charakteryzuje się sezonowością, nasyceniem i dużym rozdrobnieniem. W ubiegłym roku branży dało się we znaki upalne i długie lato będące szczególnym wyzwaniem dla słodyczy czekoladowych. Z kolei trendy zdrowotne i moda na zdrowe odżywianie zmusza producentów do innowacji i ciągłych poszukiwań.

- Naszym sposobem na walkę z sezonowością jest zróżnicowane portfolio obejmujące produkty, których sprzedaż mniej zależy od temperatury niż w przypadku czekolady (np. żelki). Do wakacyjnej oferty wprowadziliśmy edycję limitowaną pianek Ptasie Mleczko w smakach: Biały Kokos i Sorbet Mango, które świetnie smakowały po zmrożeniu, a swoją premierę miały lody Ptasie Mleczko dystrybuowane w sklepach sieci Żabka – mówi w wywiadzie dla serwisu portalspozywczy.pl Maciej Herman. 

Dodaje, że w ubiegłym roku nową rzeczywistość dla polskiego biznesu nakreślił też zakaz handlu niedziele, wyraźnie odczuwalny w przypadku produktów impulsowych.

- To wyzwanie, w połączeniu z nasyceniem polskiego rynku słodyczy, narzuca kluczowym producentom konieczność opracowywania innowacji produktowych i poszukiwania nowych kierunków rozwoju, jak np. eksport. To również szansa dla nas, ponieważ wedlowskie produkty są obecne w ponad 60 krajach – mówi Maciej Herman.

- W 2018 roku wprowadziliśmy naszą ofertę na nowe rynki tj. Japonia, Hong Kong, Wietnam, Brazylia czy Mongolia. Staramy się, aby nasze portfolio eksportowe było jak najbardziej dopasowane do konkretnego rynku zarówno pod kątem smaków, formatów jak i opakowań - podkreśla.

Czytaj też: "Szef LOTTE Wedel: Mobilizujemy siły, by zwiększyć moce w zakładzie w Warszawie. Nowa fabryka jeszcze nie teraz".

Jakie działania planuje Wedel w tym roku - jak będzie wyglądał rozwój portfolio, nowych i istniejących produktów oraz ich sprzedaży?

- Na pewno będziemy kontynuować rozwój platformy komunikacyjnej z Chłopcem na zebrze, którzy są bohaterami większości naszych spotów i kreacji reklamowych. To oni stanowią łącznik z historią naszej marki i wypełniają naszą komunikację dziecięcą radością – mówi serwisowi portalspozywczy.pl Maciej Herman.

więcej informacji:

słodycze RSS ALERT    /    rynek słodyczy RSS ALERT    /    branża słodyczy RSS ALERT    /    czekolada RSS ALERT    /    wyroby czekoladowe RSS ALERT    /    E.Wedel RSS ALERT    /    Lotte Wedel RSS ALERT    /    Maciej Herman RSS ALERT

KOMENTARZE (1)

  • marek 2019-02-25 20:23:44
    z przyjemnością powiadamiam, że po Pana butnym wywiadzie o zarobkach jakie Pan oferuje ludziom, ukróciłem zwyczaj kupowania choćby (przepysznego) Ptasiego Mleczka. Jestem pewien, że wielu zrobi podobnie.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 54.196.116.3
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.