Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Słodycze i przekąski

Szefowa ETi w Polsce: duży potencjał na rynku słodyczy mają produkty premium i przekąski chłodzone

ETi, turecki producent słodyczy, który w ubiegłym roku wkroczył na polski rynek, ocenia, że na tym rynku jest bardzo duża konkurencja cenowa, a konsumenci oczekują adekwatnych cen produktów. Jednak za produkty wysokiej jakości są skłonni zapłacić więcej - mówi w wywiadzie dla serwisu portalspozywczy.pl Aleksandra Chrzanowska, General Manager ETi European Food Industries w Polsce. Produkty premium, ale też np. przekąski chłodzone mają duży potencjał na polskim rynku.

Szefowa ETi w Polsce: duży potencjał na rynku słodyczy mają produkty premium i przekąski chłodzone
Aleksandra Chrzanowska, General Manager ETi European Food Industries w Polsce fot. ETi

ETi działa na rynku polskim od marca 2018 roku, a sprzedaż pierwszych produktów rozpoczęła się między majem a czerwcem ub.r. Firma główny nacisk położyła na trzy brandy: czekoladowe batoniki Wanted, wafelki Dare i pianki z herbatnikiem Puf.

Firma widzi szczególne zainteresowanie słodyczami, które gwarantują wysoką jakość i rynek wręcz szuka wysokiej jakości, dlatego ETi będzie dalej inwestować w produkty premium.

 - Polska jest wyjątkowym rynkiem ze względu na bardzo dużą konkurencję cenową. Konsumenci oczekują adekwatnych cen produktów, to zrozumiałe. Jednak musimy pamiętać, że oczekują też produktów wysokiej jakości, za które są w stanie więcej zapłacić. Nie ma zatem sensu takich produktów deprecjonować - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Aleksandra Chrzanowska.

- Nasze produkty są wysokiej jakości i nie chcemy tego zmieniać. Po tych kilku miesiącach widzimy, że konsumenci to doceniają. Dlatego z pewnością będziemy dynamicznie rozwijać nasze portfolio produktów premium - dodaje.

- Oprócz już wspomnianych czekoladowych batoników Wanted czy wafli Dare widzimy duży potencjał ETi w nowej dla nas kategorii – przekąsek chłodzonych. W swojej ofercie mamy Milk Burgera – mleczną kanapkę w atrakcyjnej dla najmłodszych formie burgera. To produkt z najlepszych składników: mleka, miodu, kakao, nie zawiera też konserwantów ani ciężkich tłuszczów – z pewnością zostanie dobrze przyjęty przez polskich konsumentów, którzy dokonują świadomych wyborów zakupowych - mówi również Aleksandra Chrzanowska.

Zachęcamy do przeczytania całego wywiadu w strefie premium: „Szefowa ETi w Polsce: chcemy mieć „top portfolio” i być w czołówce ulubionych słodyczy Polaków (wywiad)"

Portfolio ETi w Polsce obejmuje obecnie cztery segmenty: czekolady, herbatniki, ciasta i ciasteczka oraz przekąski schłodzone. Wśród najpopularniejszych produktów wymienić można m.in. czekoladowe batoniki ETi Wanted, wafle w gorzkiej czekoladzie Dare, czekoladowe przekąski dla najmłodszych Petito oraz skierowane do młodzieży herbatniki z pianką marshmallow ETi Puf.

więcej informacji:

słodycze RSS ALERT    /    branża słodyczy RSS ALERT    /    rynek słodyczy RSS ALERT    /    rynek słodyczy w Polsce RSS ALERT    /    ETi European Food Industries RSS ALERT    /    Eti RSS ALERT    /    Aleksandra Chrzanowska RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 54.227.76.35
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

portale w grupie

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.