Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Unilever okazał się najskuteczniejszym reklamodawcą na świecie

  • Autor: wirtualnemedia.pl
  • Data: 27-06-2013, 11:36

Według tegorocznej edycji rankingu Effie Effectiveness Index, najbardziej efektywnym reklamodawcą na świecie jest firma Unilever - podał serwis wirtualnemedia.pl.

Wśród reklamodawców najbardziej efektywny, tak jak przed rokiem, okazał się koncern Unilever, właściciel takich marek jak Axe, Knorr czy Lipton. Bez zmian również na drugiej pozycji, którą okupuje Procter & Gamble. Na trzecie miejsce natomiast zdołała wskoczyć Coca-Cola, w zeszłorocznym zestawieniu zaledwie szósta. Coca-Cola okazała się przy okazji najskuteczniejszą marką, w ciągu roku zamieniając się miejscami z, tym razem drugim, McDonald's. W klasyfikacji marek na najniższym stopniu podium znalazło się Pepsi, po awansie o dwa oczka.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (24 798) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 330)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH