Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partnerzy serwisu

partner serwisu partner serwisu
Słodycze i przekąski

Unitop widzi potencjał w kategorii sezamków. Chce rozwijać markę Amki TO GO

Na półki sklepów Decathlon wkroczyły nowe i naładowane sezamem Amki TO GO, czyli zdrowsza i smaczna alternatywa dla słodkich przekąsek. Ich producent, firma Unitop, widzi ogromny potencjał w rozwoju portfolio produktów opartych na sezamie.

Unitop widzi potencjał w kategorii sezamków. Chce rozwijać markę Amki TO GO
fot. materiały prasowe

Sezam ma wiele właściwości prozdrowotnych przez to, że jest bogaty w składniki odżywcze i polepsza ich wchłanianie. Należy do grupy produktów superfoods, gdyż jest bogatym źródłem NNKT (niezbędne nienasycone kwasy tłuszczowe), błonnika oraz białka. Zawiera także cenne minerały: wapń, magnez, żelazo, fosfor, potas, sód, cynk oraz witaminy: A, B6, E, kwas foliowy, niacynę, ryboflawinę.

- Amki TO GO zawierają 50% sezamu, mają bardzo prosty skład (tylko 3 składniki!), dodatkowo są bezglutenowe i stanowią źródło błonnika. Są więc doskonałą przekąską podczas aktywnego dnia w pracy, w szkole, podczas wysiłku fizycznego i umysłowego. Dostępne są w czterech wariantach smakowych, wśród których każdy znajdzie coś dla siebie. Proponujemy: klasyczne, z miodem, z nasionami Chia oraz z Quinoa, bądź Amki TO GO MINI – informuje Svetlana Vnučko, marketing manager w firmie Unitop, która produkuje Amki TO GO.

Jak dodaje, Amki TO GO, trafią nie tylko do sklepów Decathlon, ale także do szerokiej sprzedaży detalicznej. - Od sierpnia 2019 nasz zespół prowadzi rozmowy z sieciami handlowymi, miejmy nadzieję, że z końcem roku nasze Amki TO GO będą dostępne w szerokiej sprzedaży – mówi Svetlana Vnučko.

Firma Unitop jest producentem przekąsek opartych na ziarnie sezamu. To popularne i lubiane produkty. - Kategoria sezamków w Polsce jest znana od lat, ale była trochę zapomniana przez producentów i konsumentów. Nasza firma Unitop, jako jeden z największych producentów produktów z sezamu w Polsce i Europie, widzi duży potencjał w rozwoju tej kategorii oraz stawia na jej rozwój z nową marką Amki TO GO. Kategoria bardzo dobrze wpisuje się w aktualne trendy, ponieważ konsumenci szukają produktów z czystym, prostym składem i z dodatkowymi funkcjonalnymi benefitami. Nasze produkty są skierowany do konsumentów, którzy lubią słodycze, ale szukają trochę zdrowszej alternatywy w tej kategorii – tłumaczy marketing manager w firmie Unitop.

Dodaje, że marka Amki TO GO będzie wspierana na wielu płaszczyznach. - Razem z siecią Decathlon chcemy promować aktywny i zdrowszy styl życia, który jest już zakodowany w nazwie samego produktu. Na opakowaniu również komunikujemy różne okazje spożycia produktu przy różnych popularnych aktywnościach, bo jak wspominałam, kategoria jest trochę zapomniana przez konsumenta i chcemy nadać jej nowe życie. Nasza kampania reklamowa "Wspieramy aktywnych!" będzie widoczna w social mediach i na imprezach sportowych. Przygotowaliśmy szeroką ofertę produktową, dostosowaną do oczekiwań konsumentów i wymagań partnerów handlowych – tłumaczy Svetlana Vnučko.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Svetlana Vnučko RSS ALERT    /    Unitop RSS ALERT    /    sezamki RSS ALERT    /    Amki TO GO RSS ALERT    /    przekąski RSS ALERT

KOMENTARZE (2)

  • Stanisław Jarzyna 2019-09-03 10:45:05
    Co to za dziadostwo to "chia"?
  • Niko 2019-09-03 11:51:33
    Nic nowego - takie sezamki już od dawna są na rynku

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 176.31.226.161
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.