REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Vobro chce zwiększyć sprzedaż i zapobiec jej sezonowości

  • Autor: Barbara Woźniak, portalspozywczy.pl
  • Data: 27-04-2016, 16:06
Vobro chce zwiększyć sprzedaż i zapobiec jej sezonowości
Galaretki Frutini fot. vobro.pl

Zakłady Produkcji Cukierniczej Vobro dywersyfikują ofertę wzmacniając segment galaretek nadziewanych. Chcą w ten sposób zwiększyć sprzedaż, a także zapobiec jej sezonowości – mówi serwisowi portalspozywczy.pl Tomasz Kuca, dyrektor marketingu Vobro.

REKLAMA

ZPC Vobro wprowadziły właśnie do sprzedaży pierwsze na rynku nadziewane galaretki z witaminami pod marką Frutini.

- Dla Vobro, producenta kojarzonego dotychczas głównie ze słodyczami czekoladowymi, przede wszystkim bombonierkami, pojawianie się w segmentach słodyczy nieczekoladowych, w tym galaretek to naturalny proces dywersyfikacji oferty słodyczy, który pozwala na pozyskanie inkrementalnego wolumenu i wartości sprzedaży – mówi serwisowi portalspozywczy.pl Tomasz Kuca. 

- Pozwala to nam również nie tracić poziomu sprzedaży w miesiącach letnich, w których następuje naturalny spadek konsumpcji słodyczy czekoladowych - dodaje.

Jakiego rodzaju i ile kolejnych nowości w tym segmencie chce wprowadzić firma w tym roku?

- Mamy dokładny plany zarówno krótko- jak i długookresowe związane z aktywowaniem marki Frutini i również z wykorzystaniem nowości produktowych – mówi Tomasz Kuca.

- Zmiany dokonane obecnie w ofercie marki Frutini, czyli odświeżenie szaty graficznej, większy wybór opakowań, a przede wszystkim wzbogacenie produktu witaminami, to dopiero pierwszy krok związany z planami Vobro w segmencie galaretek nadziewanych. Z przyczyn oczywistych nie mogę jednak ujawniać szczegółów - zaznacza.

Podkreśla, że Frutini jest pierwszą marką wzbogaconą witaminami na polskim rynku galaretek nadziewanych. Frutini to mieszanka nadziewanych galaretek owocowych składająca się z czterech smaków: cytryny, pomarańczy, wiśni oraz jabłka.

Zakłady Produkcji Cukierniczej Vobro to firma rodzinna wyłącznie z polskim kapitałem z siedzibą w Brodnicy w województwie kujawsko-pomorskim. Posiada 30 letnie doświadczenie w produkcji szerokiego wachlarza słodyczy zatrudniając ponad 400 osób z Brodnicy i regionu.

Firma wytwarza ponad 100 rodzajów wyrobów zarówno czekoladowych, jak i bez czekolady w tym m.in.: czekoladki, ciastka i wafle, galaretki i bombonierki czekoladowe.

Najbardziej znanymi markami w portfolio Vobro są praliny „Frutti di Mare” oraz szeroka oferta wiśni w likierze. Produkty Vobro są też wysyłane za granicę, a eksport stanowi dużą część produkcji zakładu.

E.Wedel z nowymi opakowaniami POPRZEDNI ARTYKUŁ

E.Wedel z nowymi opakowaniami

Nowe smaki Wedlowskich Deserów NASTĘPNY ARTYKUŁ

Nowe smaki Wedlowskich Deserów

KOMENTARZE: (1)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • ks 25-06-2016, 14:38:
powodzenia !

Zobacz wszystkie komentarze (1)

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (11 924) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 664)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH