Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Słodycze i przekąski

Vobro liczy na pozyskanie nowych klientów dzięki nowym konceptom

Zakłady Produkcji Cukierniczej Vobro weszły w segment słodyczy impulsowych i poszerzyły portfolio produktów. Innowacje to bodziec do aktywacji marki. Firma liczy na pozyskanie nowych konsumentów  – mówi serwisowi portalspozywczy.pl Tomasz Kuca, dyrektor marketingu Vobro.

Vobro liczy na pozyskanie nowych klientów dzięki nowym konceptom
fot. materiały prasowe Vobro

- Innowacje produktowe w obszarze marki są bardzo ważne, ponieważ z jednej strony stanowią bodziec do aktywacji marki, a z drugiej strony otwierają markę na nowych konsumentów – mówi serwisowi portalspozywczy.pl Tomasz Kuca.

ZPC Vobro wprowadził właśnie do sprzedaży dwa całkowicie nowe koncepty pod marką Frutti di Mare – batoniki oraz bombonierki w wersji crunchy.

- Chcemy zaoferować naszą markę konsumentom, którzy poszukują chrupkości w słodyczach czekoladowych. Stąd pomysł wariantu Frutti di Mare Crunchy opartego na chrupkach słodowych znajdujących się w nadzieniu każdej pralinki w kształcie owocu morza, nadających produktowi delikatną waflową chrupkość – mówi serwisowi portalspozywczy.pl Tomasz Kuca.

- Z drugiej strony wiemy, że część konsumentów słodyczy czekoladowych żyje bardzo szybko i bombonierkowa forma podania produktu nie jest dla nich idealna. Stąd pomysł na drugi koncept – Frutti di Mare w formie formowanego batonika premium - dodaje.

- Przed nami bardzo wymagający etap budowy pozycji marki na półce sklepowej. Spójna szata graficzna w obszarze całej marki może w tym tylko pomóc. Musimy jednak zadbać o to, aby oferta Frutti di Mare na półce konkretnego sklepu gwarantowała dotarcie do jak najszerszego grona konsumentów: reaktywujemy standardowe warianty, wprowadzamy nowe smaki, proponujemy nowe formy podania marki – również w dwóch smakach: orzechowym i mlecznym – mówi też Tomasz Kuca.

Zakłady Produkcji Cukierniczej Vobro to firma rodzinna wyłącznie z polskim kapitałem. Siedziba firmy znajduje się w miejscowości Brodnica w województwie kujawsko-pomorskim. Vobro posiada 30 letnie doświadczenie w produkcji szerokiego wachlarza słodyczy zatrudniając ponad 400 osób z Brodnicy i regionu.

Firma wytwarza ponad 100 rodzajów wyrobów zarówno czekoladowych, jak i bez czekolady. Najbardziej znanymi markami w portfolio Vobro są praliny „Frutti di Mare” oraz szeroka oferta wiśni w likierze. Produkty Vobro cieszą się też popularnością poza granicami kraju, eksport stanowi dużą część produkcji zakładu.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Tomasz Kuca RSS ALERT    /    plany Vobro RSS ALERT    /    ZPC Vobro RSS ALERT    /    rynek słodyczy 2016 RSS ALERT

KOMENTARZE (6)

  • Polo 2016-09-07 16:06:39
    Dobra robota !! Sukces murowany
  • kris 2016-09-07 17:46:12
    A ja myślę,że od jakości trzeba zacząć...Vobro i Baron to niska półka jakościowa, słodycze na bazie cukru i tłuszczu, na plus pomysły produktowe i opakowania.
  • Dario 2016-09-08 19:42:36
    W jakim języku ten człowiek mòwi? Zatrudniliście Chińczyka co się po polsku nauczył? Słodycze są dobre albo nie ...i już
  • Dario 2016-09-08 20:32:36
    Wasza baza konsumentów to klienci ciekawi świata. Kupują na próbę i nigdy więcej tego nie powtarzają.Żeby utrzymać sprzedaż powinniście często zmieniać opakowania,smaki i kształty
  • Pralina 2016-09-09 00:00:57
    Widać zmiany na lepsze w Vobro. Fajna ekipa sie zebrała ze znanej firmy. Jeszcze namieszają. Powodzenia

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 54.210.61.41
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

portale w grupie

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.