Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Słodycze i przekąski

Wafelki Góralki z nową agencją od social media; będzie loteria, nowa kampania i influencerzy

Marka wafelków Góralki dołączyła do portfolio agencji Insignia. Od 2019 roku agencja przejmuje działania związane z komunikacją w mediach społecznościowych. Kanały social media Góralek czeka zupełna rewolucja. Zespół Insignii zaproponował nową koncepcję komunikacji z fanami wafelków. Opracowana strategia stawia przede wszystkim na odważną komunikację przygotowaną na bazie najbardziej aktualnych trendów wizualnych na 2019 rok, autentyczną zabawę, emocje i działania szerokozasięgowe. 

Wafelki Góralki z nową agencją od social media; będzie loteria, nowa kampania i influencerzy
fot. materiały prasowe

Aby osiągnąć te cele, w kampanię zostaną zaangażowani znani influencerzy (m.in. twórca kanału Poszukiwacz, Adam Wiejak). Wraz z nimi marka Góralki będzie rzucać wyzwania swoim obserwatorom, a tych którzy się go podejmą, nagrodzi słodkimi prezentami. Ale to tylko wycinek zaplanowanych całorocznych działań.

– W strategii komunikacji marki bardzo mocny nacisk położyliśmy na takie wartości jak autentyczność, współtworzenie, czyli user-generated content oraz pozytywne emocje. Od teraz dobra zabawa będzie kojarzyć się tylko z Góralkami! – mówi Anna Ortman, Social Media Manager w Insignii. 

Szczególną metamorfozę przejdzie Instagram Góralek, który w praktyce zostanie oddany użytkownikom aplikacji. Będzie skupiał się najchrupniejszych chwilach z życia obserwatorów Góralek.

- Marka Góralki posiada jeden z największych profili na polskim Facebooku. W ciągu dziesięciu lat obecności udało się nam zgromadzić dużą rzeszę fanów – przy współpracy z agencją Eura7, której za te lata bardzo dobrej współpracy serdecznie dziękuję – mówi Aleksandra Kucała, Marketing Manager w I.D.C. Polonia S.A.

– Nasi fani oczekują od Góralek rozrywki, zabawy i inspiracji. I właśnie to chcemy im, we współpracy z agencją Insignia, zapewnić. Oczekujemy oczywiście dalszego wzrostu liczby fanów i ich zaangażowania. Chcemy, aby nazwa Góralki kojarzyła się z nowoczesnym, przyjaznym brandem, który zawsze wie, jak uatrakcyjnić wolny czas i na którego zawsze można liczyć – jak na przyjaciela - dodaje.

W ramach kampanii Insignia odpowiada za obsługę i moderację kanałów social media, opracowanie i obsługę konkursów-wyzwań, przygotowanie kreacji, koordynację współpracy z influencerami oraz opracowanie i realizację kampanii mediowej wspierającej działania.

W I kwartale 2019 r. wystartuje „Loteria Góralek”. Za kampanię mediową akcji odpowiedzialna jest również agencja Insignia.

Zespół projektowy: Katarzyna Kijas (strategia), Anna Ortman, Jagoda Kaczmarek (social media), Paweł Kaczorowski, Dominik Wąsik, Jakub Smoliński (kreacja), Grzegorz Paliś (influencerzy), Anna Wyród (media), Kinga Zborowska, Agnieszka Cachro (client service).

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

wafelki RSS ALERT    /    słodycze RSS ALERT    /    Góralki RSS ALERT    /    IDC RSS ALERT    /    IDC Poland RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 34.204.52.4
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

portale w grupie

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.