REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Wargorr wybierze się na imprezę z Mieszanką Wedlowską

  • Autor: portalspozywczy.pl/PR
  • Data: 10-03-2016, 14:37
Wargorr wybierze się na imprezę z Mieszanką Wedlowską
Wedel odświeża format Mieszanki Wedlowskiej. fot. mat. pras.

Mieszanka Wedlowska zyskała trzy nowe opakowania, a także nowe smaki oraz nazwy cukierków. Produkt po raz pierwszy od wielu lat będzie wspierany dedykowaną kampanią komunikacyjną.

REKLAMA

W 2016 r. roku E.Wedel objął Mieszankę Wedlowską wsparciem komunikacyjnym, opartym w głównej mierze o działania realizowane w Internecie w dwóch odsłonach.

W pierwszej części, która rozpocznie się w marcu, dla konsumentów zostanie przygotowana aplikacja internetowa dostępna na wedel.pl. Dzięki niej każdy będzie mógł odkryć, który cukierek z Mieszanki Wedlowskiej jest najbardziej zbliżony do jego osobowości.

Główną osią kampanii będzie internetowy konkurs z nagrodami, odbywający się  w kwietniu, w którym klienci pomogą Wargorrowi przygotować się do imprezy z Mieszanką Wedlowską w roli głównej. Ta część zostanie zrealizowana z udziałem jednego z najpopularniejszych polskich vlogerów. Cała kampania, której głównym hasłem jest „Zamieszaj w towarzystwie”, będzie wspierana działaniami w radio i przestrzeni miejskiej (outdoor).

Mieszanka Wedlowska dostępna w trzech wersjach: w czekoladzie deserowej i mlecznej,  a także jako galaretki. Na początku 2016 roku zyskała nowe opakowania, na których głównym elementem jest miska pełna wedlowskich cukierków. W opakowaniach znajdziemy także nowe smaki: Mocca, Pomarango czy Wiśniony. Inne cukierki zmieniły swoje nazwy, tak aby konsumenci już na pierwszy rzut oka wiedzieli, jaki smak jest ukryty pod oryginalną wedlowską czekoladą. Do portfolio wrócił także kultowy cukierek Irys, który przez lata zyskał grono wielbicieli. Nie zabraknie oczywiście klasyków zarówno w wersji deserowej, jak  i mlecznej: Pierrota i Bajecznego.

Za zakup mediów odpowiada dom mediowy OMD. Działania PR realizuje 24/7 Communication, natomiast w Internecie – Cosmo. Outdoor kampanii został przygotowany przez Grandes Kochones.

KOMENTARZE: (1)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • Upadek marketingu 19-04-2016, 15:00:
Nie wiem, kto zarządza teraz marketingiem w Wedlu, ale ma okropny gust. Nowe opakowania wszystkiego są bazarowe: cekiniaste błyski i kanciaste smutne czcionki. Mieszanka Wedlowska upadła najniżej, bo straciła cały koncept: wyrzucili wszystkie smaki i fajne nazwy cukierków, a zostawili podpisy jak laboratoryjne próbki: pomarańczowy, wiśniowy itd. Mieszanka to był Bajeczny, Pierrot, Bałamutka, Liryk, Manilla - to działało na wyobraźnię!

Zobacz wszystkie komentarze (1)

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (26 430) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 172)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 664)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH