Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partnerzy serwisu

partner serwisu partner serwisu
Słodycze i przekąski

Wawel: Projekt "Dobre Składniki" i działalność dobroczynna fundamentami strategii marki

Dbałość o środowisko, produkcja słodyczy opracowanych na bazie "Dobrych Składników", które mogą być impulsem do dobrych uczynków oraz dobroczynność głęboko zakorzeniona w misji marki – to tylko kilka przykładów odpowiedzialnych i zaangażowanych społecznie działań, prowadzonych przez Wawel S.A. Ich efekty podsumowane zostały w „Raporcie Niefinansowym Spółki za 2018 r.”

Wawel: Projekt
fot. materiały prasowe

W 2018 marka podsumowała efekty programu społeczno-lojalnościowego „Serce Rośnie”. W ramach tej inicjatywy konsumenci za pośrednictwem dedykowanej strony sercerosnie.com.pl rejestrowali kody z opakowań słodyczy oznaczonych serduszkiem i odbierali gwarantowane nagrody. Akcja umożliwiała wsparcie pięciu organizacji dobroczynnych biorących udział w programie. Zaangażowało się prawie 100 000 osób, dzięki którym Wawel przekazał na rzecz organizacji charytatywnych w I i II edycji akcji kwotę w wysokości aż 2,6 mln złotych.

W ubiegłym roku w ramach działalności Fundacji „Wawel z Rodziną” założonej przez firmę Wawel S.A., uruchomiony został program „Dobro od dziecka” skierowany do świetlic środowiskowych. Celem programu jest uczenie dzieci, czym jest dobro i motywowanie ich do szerzenia dobra w swoich społecznościach lokalnych. Fundacja aktywnie angażowała się także w pomoc społeczną i edukacyjną oraz wspieranie polskich rodzin, osób i instytucji sprawujących opiekę zastępczą nad dziećmi. W ubiegłym roku dzięki fundacji przekazano prawie 40 000 zł na sfinansowanie zajęć edukacyjnych dla dzieci i młodzieży z małopolskich szkół, a 10,5 ton słodyczy trafiło do domów dziecka w całej Polsce.

Słodycze to nie wszystko

Misją marki Wawel jest tworzenie smacznych słodyczy z dobrym składem, spełniających oczekiwania nawet najbardziej wymagających konsumentów. W 2018 marka dalej kontynuowała proces skracania receptur swoich produktów w ramach pionierskiego programu „Dobre Składniki”, a do portfolio dołączyło 15 nowych wyrobów (receptur) zgodnych z ideą projektu.

W tym samym roku w premierową trasę po Polsce ruszyła także innowacyjna ciężarówka eventowa Wawel Truck, czyli mobilna strefa słodyczy i miejsce pełne interaktywnych aplikacji, które uczą i zapraszają do świata marki, przybliżając jej strategię. Od startu projektu, w ciągu 12 miesięcy, Wawel Truck odwiedził już prawie 50 miejscowości, docierając bezpośrednio do ok. 40 000 uczestników, a eventy towarzyszące trasie Wawel Trucka zgromadziły prawie milion osób.

Raport Niefinansowy przedstawia także działania spółki na rzecz zmniejszenia wpływu na środowisko oraz projekty z obszaru społeczno-pracowniczego, m.in. zarządzanie różnorodnością czy inicjatywy przeciwdziałające korupcji.

Wszystkie działania pozafinansowe przedstawione w raporcie za 2018 r. stanowią dla spółki ważny obszar działalności i będą rozwijane w przyszłości.

Podobał się artykuł? Podziel się!

SPÓŁKI SEKTORA SPOŻYWCZEGO NA GPW

WWLWAWEL SA

więcej informacji:

Wawel RSS ALERT    /    raport RSS ALERT    /    raportowanie danych niefinansowych RSS ALERT    /    słodycze RSS ALERT    /    rynek słodyczy RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 18.207.134.98
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.