Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Słodycze i przekąski

Wawel przechodzi proces rebrandingu i wdraża nową strategię komunikacji

Wawel, jeden z czołowych polskich producentów wyrobów cukierniczych i marka z ponad stuletnią tradycją przechodzi właśnie proces rebrandingu i wdraża nową strategię komunikacji. Znalazło to odzwierciedlenie w nowej identyfikacji wizualnej – odświeżonym logo i opakowaniach, a także rozpoczętych właśnie kampaniach dla poszczególnych subbrandów.

Wawel przechodzi proces rebrandingu i wdraża nową strategię komunikacji
fot. Wawel

Zgodnie ze swoją nową strategią Wawel chce wprawiać w dobry nastrój i motywować Polaków do czynienia dobra. Koncepcja opiera się na trzech filarach – pierwszym z nich jest produkcja wyjątkowych, najwyższej jakości słodyczy, opartych na Dobrych Składnikach. Drugim obszarem jest działalność dobroczynna w ramach działalności Fundacji „Wawel z Rodziną” i programu społeczno-konsumenckiego, poprzez który w ubiegłym roku marka przeznaczyła na cele społeczne 1 500 000 zł. Trzecim elementem jest budowanie społeczności wokół idei dobrego samopoczucia i czynienia dobra.

- Misję marki Wawel można streścić w kilku zdaniach: Mamy potrzebę pozytywnego wpływania na świat i w związku z tym dążymy do tworzenia naturalnych i innowacyjnych słodyczy dostępnych na co dzień. Stale doskonalimy nasze produkty dbając o ich jakość i skład według założeń pionierskiego projektu Dobre Składniki. Działamy w sposób zaangażowany społecznie. Dzięki umiejętności tworzenia wyjątkowych słodyczy i działaniom dobroczynnym potrafimy czynić prawdziwe dobro – mówi Tadeusz Czarniecki, dyrektor marketingu Wawel SA.

– Chcemy wprowadzić konsumentów w dobry nastrój, który będzie nadawał pozytywny bieg zdarzeniom – od małych, codziennych czynów do tych wielkich - dodaje.

Wawel, dążąc do jak najbardziej uproszczonego składu swoich produktów, w pionierski sposób udoskonala swoje receptury: nie zawierają zbędnych substancji konserwujących, barwników czy sztucznych aromatów. Stawia za to na wysokiej jakości ziarno kakaowca, lecytynę z certyfikowanych ziaren soi (bez GMO), stopniową eliminację oleju palmowego, a także zwiększenie zawartości tych surowców, które są pożądane w danym wyrobie, np. orzeszków arachidowych w Michałkach.

Komunikacja subbrandów marki Wawel bazuje na koncepcji „Dobrych Wiadomości”. Wdrażana strategia dotyczy wszystkich produktów marki.

Uruchomiona kampania obejmuje trzy spoty, które emitowane będą do końca tego roku w czołowych stacjach telewizyjnych. Kampania obejmuje również działania digital i public relations oraz radio, prasę i OOH.

Najnowsze spoty galaretek Fresh & Fruity i Mieszanki Krakowskiej można już oglądać w głównych stacjach telewizyjnych, a kolejne kampanie pojawią się wkrótce.

W październiku rozpocznie się emisja trzeciego spotu w ramach kampanii. Będzie on dotyczył najpopularniejszych czekoladek w ofercie marki Wawel – Malaga, Tiki Taki i Kasztanki.

SPÓŁKI SEKTORA SPOŻYWCZEGO NA GPW

WWLWAWEL SA

więcej informacji:

słodycze RSS ALERT    /    wyroby czekoladowe RSS ALERT    /    rynek słodyczy RSS ALERT    /    rynek słodyczy w Polsce RSS ALERT    /    Tadeusz Czarniecki RSS ALERT    /    Wawel RSS ALERT    /    branża cukiernicza RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 54.82.119.116
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

portale w grupie

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.