Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Wawel przekazał 1,5 mln zł pięciu organizacjom charytatywnym

  • Autor: portalspozywczy/PR
  • Data: 17-02-2017, 17:06
Wawel przekazał 1,5 mln zł pięciu organizacjom charytatywnym
fot. mat. pras.

Wawel przekazał wsparcie finansowe o łącznej wartości 1,5 mln zł na rzecz pięciu polskich organizacji dobroczynnych podczas finału akcji „Z miłości do radości”. Inicjatywa zaangażowała ponad 100 tys. konsumentów.

Podczas finału akcji wszystkie organizacje charytatywne biorące w niej udział otrzymały od firmy Wawel czeki o wartości zależnej od miejsca zajętego w rankingu, o którego kształcie zdecydowali konsumenci:

Pierwsze miejsce i nagrodę w wysokości 500 tys. zł otrzymała Fundacja Anny Dymnej „Mimo Wszystko”. Drugie miejsce i nagroda w wysokości 400 tys. zł przypadła Fundacji Ewy Błaszczyk „Akogo?”. Trzecie miejsce i nagrodę w wysokości 300 tys. zł otrzymała Akademia Przyszłości ks. Jacka Stryczka. Czwarte miejsce i nagroda w wysokości 200 tys. zł trafiły do Fundacji „Wawel z Rodziną”. Piąte miejsce i nagrodę w wysokości 100 tys. zł otrzymała Fundacja Jaśka Meli „Poza Horyzonty”.

Łączna pula przekazanego wsparcia wynosiła 1,5 mln złotych. 

W ramach akcji za pośrednictwem strony konsumenci mogli rejestrować punkty ze specjalnie oznaczonych opakowań produktów Wawel oraz paragonów w przypadku słodyczy zakupionych na wagę, a następnie wymieniać je na atrakcyjne nagrody gwarantowane, takie jak bilety do kina czy designerskie torby. To właśnie oni poprzez swoje głosy ostatecznie zadecydowali, o tym, jakie wsparcie finansowe od firmy Wawel trafi do poszczególnych organizacji. 

Głosowanie na wybrany cel charytatywny było możliwe od 18 kwietnia 2016 r. do 16 stycznia 2017 r., a do 31 grudnia 2017 r. można wciąż rejestrować punkty z opakowań i odbierać nagrody rzeczowe.

Akcja wsparta była intensywną kampanią promocyjną. W jej ramach emitowane były spoty TV oraz video w kanałach digital. Program wspierały także działania w prasie, radiu, social mediach oraz materiały POS w miejscach sprzedaży i realizacje niestandardowe, takie jak obecność wszystkich organizacji w programach śniadaniowych.

W akcji wzięło udział ponad 100 tys. użytkowników. Łączna liczba oddanych punktów to aż 6 796 070. Do konsumentów trafiło łącznie prawie 15 tys. nagród rzeczowych. Najczęściej rejestrowane produkty to czekolada Gorzka 100 g i batony.

- Cieszymy się widząc tak duże zaangażowanie Polaków w naszą akcję. Sukces tej edycji projektu pokazał, że chcemy pomagać i angażować się w inicjatywy wspierające działania organizacji charytatywnych, zwłaszcza jeśli mechanizm tej pomocy jest prosty i możliwy w realizacji każdego dnia. Dlatego już niebawem ogłoszona zostanie kolejna edycja programu, w którym znów, wspólnie z konsumentami, Wawel będzie czynił dobro – mówi Ewa Pałka, PR Manager firmy Wawel.

SPÓŁKI SEKTORA SPOŻYWCZEGO NA GPW

WWLWAWEL SA

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (26 484) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 267)


Polecane oferty


Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH