Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Słodycze i przekąski

Wawel przeznaczy 2,5 mln zł na cele społeczne dzięki zaangażowaniu konsumentów

Wawel przeznaczy 2,5 mln zł na cele społeczne, dzięki zaangażowaniu konsumentów w pierwszy etap akcji społeczno-konsumenckiej „Serce Rośnie” firmy Wawel. Jeszcze przed planowanym terminem udało się w wirtualny sposób nakleić aż 2,5 miliona serc, co oznacza właśnie, że Wawel przeznaczy 2.500.000 zł na cele społeczne.

Wawel przeznaczy 2,5 mln zł na cele społeczne dzięki zaangażowaniu konsumentów
fot. materiały prasowe

Wniosek z tego, że Polacy chcą pomagać. Teraz, w drugim etapie akcji, to również konsumenci będą decydować, jakiej wysokości kwoty trafią od Wawelu do poszczególnych organizacji charytatywnych.

- Ogromnie nas cieszy, że Polacy tak chętnie dołączyli do akcji, zresztą nie ma się co dziwić bo jest to akcja wyjątkowa w swoim rodzaju, a Polacy mają duże poczucie niezależności, oryginalności i są wrażliwi na sprawy wyjątkowe – mówi Tomasz Schimscheiner, prezes Fundacji “Wawel z Rodziną”.

- A teraz mogą się jeszcze przekonać, że dobro szybko do nich wraca i to jak szybko! – każdy, kto przekazuje środki m.in. na naszą Fundację, może też zbierać punkty na swoim koncie i wymieniać je na wprawdzie drobne, ale jakże atrakcyjne i przyjemne nagrody, jak np. bilety do kina – dodaje.

- Akcja organizowana przez Wawel to dowód na to, że jeśli ktoś stworzy odpowiednią możliwość, to okazuje się, że w Polakach jest wielka wola pomagania. Trzeba ją tylko wyzwolić. Proste kliknięcie to w efekcie wielki gest, a codzienne zakupy, które większość z nas robi bez większej refleksji, mogą się przyczynić do czegoś wyjątkowego - mówi Ewa Błaszczyk, prezes Fundacji “Akogo?”. Pozostali Ambasadorzy akcji to Anna Dymna, Jasiek Mela i ks. Jacek Stryczek.

Za sukces pierwszego etapu akcji „Serce Rośnie” odpowiadają konsumenci. To oni na dedykowanej stronie www.sercerosnie.com.pl naklejali milion wirtualnych serduszek na czekoladę Wawel, zwiększając pulę środków, którą Wawel przeznaczy na wsparcie organizacji charytatywnych - będzie to aż do 2.500.000 złotych.

Teraz przed konsumentami kolejny etap i nowe wyzwanie – każdy może przyczynić się do tego, jaka kwota trafi na wybrany cel społeczny. Teraz wystarczy na stronie www.sercerosnie.com.pl rejestrować kody z opakowań produktów marki Wawel oznaczonych serduszkiem akcji lub paragony za zakup produktów na wagę. Dzięki temu realna kwota wskazana na opakowaniu – od 50 groszy z batonów po nawet kilka złotych z bombonierek z czekoladkami Wawel – przy każdej rejestracji zasili konto konkretnej, wybranej przez konsumenta organizacji spośród pięciu biorących udział w akcji. Moc pomagania ma cała oferta Wawelu, w tym limitowana seria wiosenna.

Akcja “Serce Rośnie” trwa do końca roku 2018 r.

Firma Wawel działalność dobroczynną rozpoczęła już na początku XX wieku, kiedy to część zysku ze sprzedaży czekolady Lotniczej przeznaczano na cele społeczne. Powołanie w  2008 roku Fundacji „Wawel z Rodziną”, która wspiera potrzebujące rodziny i udziela im pomocy społecznej, a także akcja „Serce Rośnie” to kontynuacja działalności charytatywnej marki.”

Podobał się artykuł? Podziel się!

SPÓŁKI SEKTORA SPOŻYWCZEGO NA GPW

WWLWAWEL SA

więcej informacji:

słodycze RSS ALERT    /    Wawel RSS ALERT    /    akcje społeczne RSS ALERT    /    akcje charytatywne RSS ALERT    /    Serce Rośnie RSS ALERT    /    Akcja Serce Rośnie RSS ALERT    /    Tomasz Schimscheiner RSS ALERT

KOMENTARZE (1)

  • meto 2018-02-23 16:09:14
    Pomóżmy odrodzić się Browarowi Fuhrmann w Połczynie-Zdroju !!! Sprawmy aby legendarne Piwo Połczyńskie powróciło na Pomorze. Do dnia dzisiejszego czeski nabywca spółki - Browary Lobkovicz nie podały oficjalnego powodu odstąpienia od transakcji przejęcia Browaru Fuhrmann. Skutki były tragiczne i doprowadziły do rocznej przerwy w produkcji piwa w połczyńskim browarze. Naraziły też na straty wielu dostawców i wpędziły w nędzę wielu pracowników.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 54.146.227.92
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

portale w grupie

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.