Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Słodycze i przekąski

Wawel uruchamia kolejne kampanie swoich submarek

Wawel ogłosił niedawno zmianę strategii komunikacji i uruchomił kampanie reklamowe Mieszanki Krakowskiej oraz Fresh & Fruity. Teraz wystartowała kampania kolejnej submarki – Malaga, Tiki Taki i Kasztanki – oraz kampania outdoorowa czekolad w pięciu smakach.

Wawel uruchamia kolejne kampanie swoich submarek
fot. materiały prasowe

Marka Wawel przechodzi proces rebrandingu i wdraża nową strategię komunikacji. Znalazło to odzwierciedlenie w nowej identyfikacji wizualnej – odświeżonym logo i opakowaniach, a także rozpoczętych właśnie kampaniach dla poszczególnych subbrandów.

Po spotach dla Mieszanki Krakowskiej i Fresh & Fruity najpopularniejsze czekoladki w ofercie Wawelu również doczekały się swojej kampanii w ramach idei kreatywnej „Dobre Wiadomości”.

– Każdy ze spotów odnosi się do innego medium: Mieszanka Krakowska – do telewizji, Fresh & Fruity – do świata cyfrowych przekazów. Z kolei spot Malaga, Tiki Taki i Kasztanki zamyka pętlę i nawiązuje do radia, osadzając w głównej roli prezenterkę radiową, która szerzy ideę dobrych wiadomości – mówi Wojciech Kotala, prezes agencji Schulz brand friendly odpowiedzialnej za strategię komunikacji i kreację.

Kampania widoczna będzie w czołowych stacjach telewizyjnych i poza TV obejmie także działania digital, public relations oraz prasę.

Obecnie na rynku pojawiają się kolejne produkty Wawelu w nowych opakowaniach i  z nową recepturą: bez sztucznych aromatów, barwników czy zbędnych substancji konserwujących.

Czekolady Gorzka, Krówkowa, Fresh & Fruity, Michałki i Miętowa to topowe produkty Wawelu w kategorii tabliczek i to ich dotyczy uruchomiona właśnie ogólnopolska kampania outdoorowa z wykorzystaniem citylightów i billboardów.

Wawel to jedna z najstarszych firm produkujących słodycze w Polsce i marka z ponad stuletnią tradycją.

Podobał się artykuł? Podziel się!

SPÓŁKI SEKTORA SPOŻYWCZEGO NA GPW

WWLWAWEL SA

więcej informacji:

słodycze RSS ALERT    /    czekoladki RSS ALERT    /    czekolada RSS ALERT    /    cukierki czekoladowe RSS ALERT    /    praliny RSS ALERT    /    wyroby czekoladowe RSS ALERT    /    produkty czekoladowe RSS ALERT    /    Wawel RSS ALERT

KOMENTARZE (1)

  • olejanka 2017-10-09 09:56:24
    Brawo, że robicie czekoladę bez oleju palmowego. To wyjątek, aby producenci żywności rezygnowali z taniego tłuszczu jakim jest olej palowy, a przecież trudno uwierzyć, że nie wiedzą jak haniebnie się go pozyskuje. Z jednej strony produkt roślinny, z drugiej jednak okupiony krzywdą zwierząt. W świecie wegan olej palmowy to dość kontrowersyjny temat i bardzo sporna kwestia. Ze względu na to, że podczas hodowli palmowców zabijane są orangutany, olej palmowy jest produktem kontrowersyjnym i bardzo sporna kwestia. Jedni twierdzą, że ze względu na to, iż podczas hodowli palmowców zabijane są orangutany, olej palmowy nie jest wegański i powinniśmy się go wyrzec.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.214.184.124
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.