Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Wawel uruchamia kolejne kampanie swoich submarek

  • Autor: portalspozywczy.pl/pr
  • Data: 04-10-2017, 09:49
Wawel uruchamia kolejne kampanie swoich submarek
fot. materiały prasowe

Wawel ogłosił niedawno zmianę strategii komunikacji i uruchomił kampanie reklamowe Mieszanki Krakowskiej oraz Fresh & Fruity. Teraz wystartowała kampania kolejnej submarki – Malaga, Tiki Taki i Kasztanki – oraz kampania outdoorowa czekolad w pięciu smakach.

Marka Wawel przechodzi proces rebrandingu i wdraża nową strategię komunikacji. Znalazło to odzwierciedlenie w nowej identyfikacji wizualnej – odświeżonym logo i opakowaniach, a także rozpoczętych właśnie kampaniach dla poszczególnych subbrandów.

Po spotach dla Mieszanki Krakowskiej i Fresh & Fruity najpopularniejsze czekoladki w ofercie Wawelu również doczekały się swojej kampanii w ramach idei kreatywnej „Dobre Wiadomości”.

– Każdy ze spotów odnosi się do innego medium: Mieszanka Krakowska – do telewizji, Fresh & Fruity – do świata cyfrowych przekazów. Z kolei spot Malaga, Tiki Taki i Kasztanki zamyka pętlę i nawiązuje do radia, osadzając w głównej roli prezenterkę radiową, która szerzy ideę dobrych wiadomości – mówi Wojciech Kotala, prezes agencji Schulz brand friendly odpowiedzialnej za strategię komunikacji i kreację.

Kampania widoczna będzie w czołowych stacjach telewizyjnych i poza TV obejmie także działania digital, public relations oraz prasę.

Obecnie na rynku pojawiają się kolejne produkty Wawelu w nowych opakowaniach i  z nową recepturą: bez sztucznych aromatów, barwników czy zbędnych substancji konserwujących.

Czekolady Gorzka, Krówkowa, Fresh & Fruity, Michałki i Miętowa to topowe produkty Wawelu w kategorii tabliczek i to ich dotyczy uruchomiona właśnie ogólnopolska kampania outdoorowa z wykorzystaniem citylightów i billboardów.

Wawel to jedna z najstarszych firm produkujących słodycze w Polsce i marka z ponad stuletnią tradycją.

Podobał się artykuł? Podziel się!

SPÓŁKI SEKTORA SPOŻYWCZEGO NA GPW

WWLWAWEL SA

KOMENTARZE: (1)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • olejanka 09-10-2017, 09:56:
Brawo, że robicie czekoladę bez oleju palmowego. To wyjątek, aby producenci żywności rezygnowali z taniego tłuszczu jakim jest olej palowy, a przecież trudno uwierzyć, że nie wiedzą jak haniebnie się go pozyskuje. Z jednej strony produkt roślinny, z drugiej jednak okupiony krzywdą zwierząt. W świecie wegan olej palmowy to dość kontrowersyjny temat i bardzo sporna kwestia. Ze względu na to, że podczas hodowli palmowców zabijane są orangutany, olej palmowy jest produktem kontrowersyjnym i bardzo sporna kwestia. Jedni twierdzą, że ze względu na to, iż podczas hodowli palmowców zabijane są orangutany, olej palmowy nie jest wegański i powinniśmy się go wyrzec.

Zobacz wszystkie komentarze (1)

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (26 487) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 267)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH