REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Wawel zwiększył przychody i poprawił zyski w I kwartale br.

  • Autor: portalspozywczy.pl
  • Data: 30-04-2015, 10:18
Wawel zwiększył przychody i poprawił zyski w I kwartale br.
fot. materiały prasowe / Wawel SA

W I kwartale br. przychody ze sprzedaży firmy Wawel SA wyniosły 170,5 mln zł, co stanowi 114 proc. w porównaniu do analogicznego okresu roku 2014.

REKLAMA

Zysk z działalności operacyjnej w I kw. br. wyniósł 34,24 mln zł w porównaniu do 26,08 mln zł rok wcześniej.

Spółka Wawel zanotowała zysk netto w pierwszych trzech miesiącach 2015 r. wyniósł 27,88 mln zł (22,58 mln zł w analogicznym okresie roku poprzedniego).

Do głównych zagrożen i czynników ryzyka dla dalszych wyników spółki należy zaliczyć: wzrost cen podstawowych surowców do produkcji (gł. ziarna kakaowego) oraz wystapienie niekorzystnych zmian kursów walutowych, co w konsekwencji moe wpłynac na wzrost kosztów zakupu surowców z importu.

- W związku z pogarszającą się sytuacją polityczną i ekonomiczną na Ukrainie istnieje ryzyko w
działalności spółki „Lasoszczi” ( jednostka stowarzyszona, w której Wawel S.A. posiada 48,5 proc. udziałów). W związku z tym zarzad nie wyklucza w kolejnych okresach sprawozdawczych dokonania odpisu wartości posiadanych udziałów oraz udzielonych pożyczek spółce „Lasoszczi”, których łączna wartość księgowa na dzień 31.03.2015 wynosi 3.618 tys. zł (w tym: udziały 2.180 tys. zł i pożyczki 1.438 tys. zł) - podała spółka w raporcie finansowym.

Wawel SA to jeden z najstarszych i najbardziej znanych producentów słodyczy w Polsce, którego tradycje sięgają końca XIX wieku. Firma specjalizuje się w produkcji wyrobów z ciemnej czekolady deserowej oraz czekoladek z nadzieniami. Najbardziej znane produkty marki Wawel to: Kasztanki, Malaga, Tiki Taki, Michałki oraz Mieszanka Krakowska.

 

SPÓŁKI SEKTORA SPOŻYWCZEGO NA GPW

WWLWAWEL SA

KOMENTARZE: (1)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • życzliwy 03-05-2015, 10:31:
To dobra firma, ale musi uważać żeby się nie dać zniszczyć dyskontom dostosowujac u nich ceny swoich produktów do cen chłamu dyskontowego bo zniszczy swoją markę i straci dotychczasowych klientów dzięki którym osiaga obecne wyniki

Zobacz wszystkie komentarze (1)

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (24 017) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 663)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH