Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Wedel stawia na outdoor

  • Autor: portalspozywczy.pl/pr
  • Data: 11-01-2018, 16:30
Wedel stawia na outdoor
Fot. Shutterstock

W styczniu Wedel ruszył z nową kampanią outdoorową. Tym razem, między innymi na nośnikach Cityboard Media, można zobaczyć plakaty promujące czekoladę Wedla nadziewaną ciastkami.

Zdecydowaną większość grafiki na plakacie zajmuje tabliczka czekolady, która jest przełamana. Projekt uzupełnia hasło „Chrup, pycha”, grafika opakowania i logo Wedla.

Kampania jest realizowana w systemie rotacyjnym, na kilkudziesięciu nośnikach typu cityboard (6x3 m) w Warszawie, Krakowie, Łodzi, Poznaniu, Szczecinie, Wrocławiu, Gdańsku, Gdyni i na Śląsku. Ekspozycja potrwa do końca stycznia 2018.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (16 136) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 263)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH