Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Wedel chce podbić rynek amerykański

  • Autor: Puls Biznesu
  • Data: 25-07-2014, 08:12
Wedel wyrusza za ocean. Polskie czekolady mają podbić Amerykę
Prezes Wedla jest przekonany, że marka będzie ciekawą nowinką w USA

Udało się wódce, uda się i nam - uważa producent ptasiego mleczka. Kręci reklamówki i rusza głębiej za ocean - pisze "Puls Biznesu".

Polski klasyk opisywany w amerykańskich podręcznikach do zarządzania? Według Witolda Ziobrowskiego, dyrektora zarządzającego Lotte Wedel, to wódka Chopin. Chce powalczyć o to, by miejsce za oceanem, również w literaturze, zdobył Wedel. Zaznacza, że Wedel nie ma ambicji, by być szeroko obecnym na masowym rynku, ale pozostać niszowym produktem z wyższej półki.

Lotte Wedel wkrótce kręcić będzie trzy filmy reklamowe, które trafią na amerykańskie serwisy internetowe. W Polsce pojawią się w telewizji. Wedel chce rozpocząć od przekonywania do swoich produktów Polonii. Witold Ziobrowski jest przekonany, że Wedel będzie ciekawą nowinką - pisze "PB".

Wiele o podboju rynku amerykańskiego mówił podkrakowski FoodCare. Zarządzana przez Wiesława Włodarskiego spółka wynajęła Mike'a Tysona do promocji napoju energetycznego Black. Główne uderzenie nastąpiło jednak dotychczas w Polsce, a podbój USA przeciągał się, jak tłumaczył Wiesław Włodarski, z powodu dystrybucji - producent najpierw chciał budować własną, potem uznał, że łatwiej będzie podpisać umowę z lokalnym dystrybutorem.

Lotte Wedel wspierać się będzie japońskim właścicielem. Lotte rozwija tam dystrybucję dla jednego ze swoich najpopularniejszych na świecie produktów - Koala's March, ciastek z nadzieniem czekoladowym - czytamy w "PB".

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE: (3)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • Margaret 31-08-2014, 00:12:
Już nie wyruszy do US bo od 28.08 nie ma dyr.zarzadzającego panaa WZ
  • Jupet 25-08-2014, 10:31:
W Polsce tracicie udzialy, bo marketing nie ma pomyslu na rozwoj marek i ogolnie firmy. Pomijajac, ze siedza ludzie na stanowiskach po 25 lat, ktorzy nie nadazaja za zmianami, a mlodzi przechodza do innych firm. Na wszystkie nowe rozwiazania mowia nie, nic kompletnie nie chca polepszac, zmieniac.
  • pracownik 27-07-2014, 22:41:
To są bzdury Lotte Wedel nie jesteśmy przygotowani na Stany.
Na rynku polskim już nic nie stanowimy. Tracimy shary.
Tracimy wszystko.

Zobacz wszystkie komentarze (3)

PARTNER SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (20 389) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 263)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH