Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Wedel zyskuje brand hero. Firma chce odświeżyć swój wizerunek

  • Autor: pr
  • Data: 08-09-2015, 20:30
Wedel zyskuje brand hero. Firma chce odświeżyć swój wizerunek
Wargorr, brand hero marki Wedel (grafika: materiały prasowe)

Marka Wedel ujawniła bohatera swojej najnowszej kampanii reklamowej. Jest nim kosmita Wargorr, bohater zaprezentowany w fazie teaserowej akcji, który przybywa na Ziemię "w poszukiwaniu dziecięcej radości".

Kampania z nową postacią to zintegrowane działania obejmujące kanały zarówno telewizyjne, internetowe, punkty sprzedaży, jak i OOH. Wargorr jest bohaterem nowej komunikacji, dedykowanej zmianie pozycjonowania marki i ma na celu odświeżenie jej wizerunku.

Bohatera najnowszej kampanii reklamowej Wedla Polacy poznali już podczas dwutygodniowej fazy teaserowej. W czasie jej trwania zaprezentowany został 30-sekundowy spot telewizyjny kierujący widzów na stronę internetową, na której odbiorcy dalej mogli śledzić dążenia Wargorra do odnalezienia dziecięcej radości.

Dodatkowo w sześciu polskich miastach przeprowadzona została gra miejska „Poszukiwacze Radości” z udziałem bohatera oparta na mechanizmie geocachingu (poszukiwaniu skarbów za pomocą odbiornika GPS). Wargorr pojawił się także w programie „Pytanie na Śniadanie”.

W Dniu Czekolady, 4 września, który Wedel świętował w trzech polskich miastach (Warszawie, Krakowie, Poznaniu), wystartowała właściwa kampania z 30-sekundowym spotem telewizyjnym prezentującym rozwiązanie filmu teasingowego, w którym Wargorr odkrywa dziecięcą radość dzięki produktom Wedla.

W ramach kampanii będą realizowane także działania product placement w popularnych programach rozrywkowych. Komunikację wspomagać będzie kampania OOH (tablice zasięgowe, wizerunkowe i citylight), aktywacje online na stronie Wedla oraz VOD. Dodatkowo przeprowadzona zostanie niestandardowa akcja w kinach, a Wargorr będzie komunikowany mediom przez szerokie działania media relations.

Marka Wedel zdecydowała się zmodyfikować swoje pozycjonowanie. - Przy pomocy zabawnej i oryginalnej postaci Wargorra chcemy nie tylko w nowy sposób zaintrygować naszego wiernego konsumenta, ale również dotrzeć do młodszego odbiorcy. Marka nie zapomina jednak o swoich dotychczasowych konsumentach, dla których tak ważna jest tradycja – stąd w spotach będą się pojawiać także nawiązania do tego atrybutu marki – komentuje Magdalena Kosińska, kierownik marketingu w LOTTE Wedel.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE: (5)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • Unik 28-09-2015, 21:12:
Pewnie jest skierowana do dzieci i rodziców, jak sądzę. Przecież przeważnie kampanie słodyczy są tak kierowane. Mnie się zawsze podobały reklamy wedla, ta też nie jest zła. Nie rozumiem oburzenia :)
  • 1010 24-09-2015, 21:13:
Co to za kampania nie rozumiem, jak grupa docelowa.
  • wedel 14-09-2015, 21:40:
Katastrofa ta reklama, mowiąc krótko beznadziejna

Zobacz wszystkie komentarze (5)

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (15 640) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 262)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.