Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Wedel zyskuje brand hero. Firma chce odświeżyć swój wizerunek

  • Autor: pr
  • Data: 08-09-2015, 20:30
Wedel zyskuje brand hero. Firma chce odświeżyć swój wizerunek
Wargorr, brand hero marki Wedel (grafika: materiały prasowe)

Marka Wedel ujawniła bohatera swojej najnowszej kampanii reklamowej. Jest nim kosmita Wargorr, bohater zaprezentowany w fazie teaserowej akcji, który przybywa na Ziemię "w poszukiwaniu dziecięcej radości".

Kampania z nową postacią to zintegrowane działania obejmujące kanały zarówno telewizyjne, internetowe, punkty sprzedaży, jak i OOH. Wargorr jest bohaterem nowej komunikacji, dedykowanej zmianie pozycjonowania marki i ma na celu odświeżenie jej wizerunku.

Bohatera najnowszej kampanii reklamowej Wedla Polacy poznali już podczas dwutygodniowej fazy teaserowej. W czasie jej trwania zaprezentowany został 30-sekundowy spot telewizyjny kierujący widzów na stronę internetową, na której odbiorcy dalej mogli śledzić dążenia Wargorra do odnalezienia dziecięcej radości.

Dodatkowo w sześciu polskich miastach przeprowadzona została gra miejska „Poszukiwacze Radości” z udziałem bohatera oparta na mechanizmie geocachingu (poszukiwaniu skarbów za pomocą odbiornika GPS). Wargorr pojawił się także w programie „Pytanie na Śniadanie”.

W Dniu Czekolady, 4 września, który Wedel świętował w trzech polskich miastach (Warszawie, Krakowie, Poznaniu), wystartowała właściwa kampania z 30-sekundowym spotem telewizyjnym prezentującym rozwiązanie filmu teasingowego, w którym Wargorr odkrywa dziecięcą radość dzięki produktom Wedla.

W ramach kampanii będą realizowane także działania product placement w popularnych programach rozrywkowych. Komunikację wspomagać będzie kampania OOH (tablice zasięgowe, wizerunkowe i citylight), aktywacje online na stronie Wedla oraz VOD. Dodatkowo przeprowadzona zostanie niestandardowa akcja w kinach, a Wargorr będzie komunikowany mediom przez szerokie działania media relations.

Marka Wedel zdecydowała się zmodyfikować swoje pozycjonowanie. - Przy pomocy zabawnej i oryginalnej postaci Wargorra chcemy nie tylko w nowy sposób zaintrygować naszego wiernego konsumenta, ale również dotrzeć do młodszego odbiorcy. Marka nie zapomina jednak o swoich dotychczasowych konsumentach, dla których tak ważna jest tradycja – stąd w spotach będą się pojawiać także nawiązania do tego atrybutu marki – komentuje Magdalena Kosińska, kierownik marketingu w LOTTE Wedel.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE: (5)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • Unik 28-09-2015, 21:12:
Pewnie jest skierowana do dzieci i rodziców, jak sądzę. Przecież przeważnie kampanie słodyczy są tak kierowane. Mnie się zawsze podobały reklamy wedla, ta też nie jest zła. Nie rozumiem oburzenia :)
  • 1010 24-09-2015, 21:13:
Co to za kampania nie rozumiem, jak grupa docelowa.
  • wedel 14-09-2015, 21:40:
Katastrofa ta reklama, mowiąc krótko beznadziejna

Zobacz wszystkie komentarze (5)

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (21 904) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 271)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH