Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Wiceprezes Mondelēz: Wrocławskie Centrum wspiera rozwój naszych marek na świecie

  • Autor: Jakub Szymanek / portalspozywczy.pl
  • Data: 26-06-2017, 13:13
Wiceprezes Mondelēz: Wrocławskie Centrum wspiera rozwój naszych marek na świecie
Rob Hargrove, Wiceprezes ds. Badań, Rozwoju, Jakości i Innowacji w Mondelēz International. fot. materiały prasowe

Blisko 17 mln dolarów zainwestował producent słodyczy, firma Mondelez International, w uruchomienie w Bielanach Wrocławskich Centrum Badań, Rozwoju i Jakości.
– Wrocławskie Centrum jest częścią wartej 65 mln dolarów inwestycji firmy w dziewięć dużych ośrodków badań i rozwoju rozmieszczonych w dziewięciu lokalizacjach na świecie – powiedział w rozmowie z serwisem portalspożywczy.pl Rob Hargrove, Wiceprezes ds. Badań, Rozwoju, Jakości i Innowacji w Mondelēz International.

Rob Hargrove ocenił znaczenie Centrum Badań, Rozwoju i Jakości dla spółki w globalnym wymiarze.

– Wrocławskie Centrum jest częścią wartej 65 mln dolarów inwestycji firmy w dziewięć dużych ośrodków badań i rozwoju rozmieszczonych w dziewięciu lokalizacjach na świecie. Dzięki tym centrom Mondelēz International będzie w stanie lepiej pozyskiwać i rozwijać utalentowanych pracowników z wielu dziedzin naukowych i technicznych, jednocześnie przyspieszając wzrost i innowacyjność spółki. Centrum rozwijać będzie innowacyjne produkty z kategorii ciastek i czekolad, w tym takie marki jak Milka i Oreo. Nowa, kreatywna przestrzeń umożliwi zaangażowanie konsumentów w proces tworzenia nowych produktów, tak aby spełniały one ich oczekiwania i potrzeby – tłumaczył Wiceprezes ds. Badań, Rozwoju, Jakości i Innowacji w Mondelēz International.

Zdaniem wiceprezesa przychody z działalności Centrum mają stanowić mocny element wzrostowych ambicji spółki.

– Centrum będzie wspierać rozwój naszych globalnych marek na całym świecie, również w Europie i Polsce. Naszą misją jest dostarczanie konsumentom ich ulubionych produktów spełniających ich oczekiwania. Efektem będą produkty jeszcze lepiej dostosowane do stale zmieniających się smaków i oczekiwań konsumentów w Polsce i Europie, co pozwoli nam skutecznie konkurować na rynku przekąsek. Oczekiwane w związku z tym przychody stanowić będą mocny element wzrostowych ambicji spółki – ocenił Rob Hargrove.

Jak powiedział wiceprezes, Mondelēz nie wyklucza kolejnych tego typu inwestycji w Polsce, natomiast każdy ruch związany z rozwojem działalności w kraju nad Wisłą będzie szczegółowo analizowany.

– Mondelēz International stale się rozwija. Próbując przewidzieć potrzeby i oczekiwania konsumentów, rozwijamy i skutecznie wprowadzamy innowacyjne produkty, które stają się inspiracją dla rynku przekąsek. W najbliższej przyszłości skupimy się na zapewnieniu pełnej zdolności operacyjnej Centrum, które jest jedną z trzech takich placówek w Europie i dziewięciu na świecie. Wszystkie przyszłe decyzje dotyczące nowych inwestycji podejmowane będą po dokładnej analizie położenia geograficznego, infrastruktury i kosztów potencjalnej lokalizacji – stwierdził Rob Hargrove.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNER SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (21 973) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 270)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH