Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Słodycze i przekąski

Wiceprezes Mondelēz: Zdrowie i wygoda to trendy determinujące rozwój rynku przekąsek

Rob Hargrove, Wiceprezes ds. Badań, Rozwoju, Jakości i Innowacji w Mondelēz International zdradza w rozmowie z portalspozywczy.pl dwa najważniejsze trendy na rynku przekąsek. W tym segmencie rządzić będą zdrowie i wygoda.

Wiceprezes Mondelēz: Zdrowie i wygoda to trendy determinujące rozwój rynku przekąsek
Rob Hargrove, Wiceprezes ds. Badań, Rozwoju, Jakości i Innowacji w Mondelēz International. fot. materiały prasowe

Mondelēz International skrupulatnie przygląda się trendom panującym obecnie na rynku słodyczy. Rob Hargrove wskazał dwa najważniejsze.

– Uważnie śledzimy rynek przekąsek i wiemy, że jest on w fazie rozwoju – obecnie obserwujemy dwa wyraźne trendy, które chciałbym wyróżnić. Pierwszy z nich to wzmożone zainteresowanie zdrowszymi produktami. Konsumenci oczekują, że zaoferujemy im samym i ich rodzinom przekąski pożywne. Liczy się nie tyko wygląd produktu, lecz również jego wartość odżywcza. Drugi trend to dążenie do wygody, które wymaga odpowiedniego formatu i opakowania dla każdej okazji sięgnięcia po przekąskę. Z tymi wyzwaniami będziemy oczywiście starali się uporać w Centrum Badań, Rozwoju i Jakości Mondelez we Wrocławiu – tłumaczył Wiceprezes ds. Badań, Rozwoju, Jakości i Innowacji w Mondelēz International.

Wspomniane trendy mają ogromny wpływ na założenia produkcyjne marek stanowiących portfolio spółki.

– W Mondelēz International zobowiązaliśmy się dbać o zdrowie i samopoczucie naszych konsumentów. Do roku 2020 planowaliśmy zwiększyć udział tzw. produktów spełniających określone kryteria odżywcze, do 25%. Na koniec roku 2014 osiągnęliśmy poziom 23%, a rok później 25,5%. Miło nam również poinformować, że wypełniliśmy kolejny cel – zwiększenie udziału produktów pakowanych indywidualnie, o wartości odżywczej nie przekraczającej 200 kalorii o 25% - na koniec roku 2015 odnotowaliśmy ich wzrost o 26% w porównaniu z 2012. Zwiększyliśmy również zawartość pełnego ziarna zbóż w naszych produktach o 25%. Dodatkowo planujemy zmniejszyć zawartość sodu i nasyconych kwasów tłuszczowych o 10% w całej ofercie – ocenił Rob Hargrove.

Z początkiem czerwca firma Mondelēz Int. uruchomiła w Bielanach Wrocławskich Centrum Badań, Rozwoju i Jakości. Inwestycja pochłonęła blisko 17 mln dolarów. 

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Rob Hargrove RSS ALERT    /    Mondelez RSS ALERT    /    Mondelez International RSS ALERT    /    Mondelez Polska RSS ALERT    /    Centrum Badań i Rozwoju Mondelez RSS ALERT    /    słodycze RSS ALERT    /    trendy na rynku słodyczy RSS ALERT    /    rynek słodyczy RSS ALERT    /    rynek słodyczy 2017 RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.90.56.90
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

portale w grupie

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.