Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Wiceprezes ZPC Śnieżka: druga połowa 2017 r. to dla nas czas inwestycji

  • Autor: Barbara Woźniak, portalspozywczy.pl
  • Data: 03-11-2017, 14:07
Wiceprezes ZPC Śnieżka: druga połowa 2017 r. to dla nas czas inwestycji
fot. ZPC Śnieżka

Dla ZPC Śnieżka druga połowa 2017 roku upłynęła pod znakiem inwestycji produktowych i poszerzenia asortymentu oraz inwestycji w park maszynowy - mówi w wywiadzie dla serwisu portalspozywczy.pl wiceprezes producenta słodyczy ZPC Śnieżka, Maciej Wójcik.

- Druga połowa roku 2017 w Śnieżce to przede wszystkim inwestycje produktowe m.in. w nowy segment tzw. słodyczy impulsowych. Bazując na najmocniejszych brandach spółki jakimi są „michałki” i „michałki z HANKI” Śnieżka poszerzyła asortyment o wafelki i batony oznaczone właśnie tymi znakami - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Maciej Wójcik.

- ZPC Śnieżka wprowadziła również Praliny pod zastrzeżonym znakiem towarowym o nazwie Luksory jako kolejną odpowiedź na popularną premiumizację. Spółka chcąc także dotrzeć do najmłodszych odbiorców weszła na rynek z produktami licencjonowanymi, których jest zarówno producentem jak i dystrybutorem - dodaje.

- Jesteśmy również na polskich i zagranicznych półkach z tzw. produktami okazjonalnymi m.in. na Wielkanoc, Halloween, Boże Narodzenie, w ciekawych, co rok odnawialnych, formach podania – mówi również Maciej Wójcik.

- Oprócz rozbudowy asortymentowej ZPC Śnieżka w sposób ciągły inwestuje w park maszynowy. Jako firma przyjazna konsumentom staramy się naszymi działaniami marketingowymi sprostać ich oczekiwaniom oferując zróżnicowane formy podania posiadanych brandów jak i pozostałych produktów – dodaje wiceprezes ZPC Śnieżka.

Firma ZPC Śnieżka rozpoczęła działalność w 1946 roku jako „Fabryka Czekolady” z siedzibą w Świebodzicach. W 1946 roku na terenie starej niemieckiej firmy „Hochwald Schokoladen Fabrik” zbudowana została nowa Fabryka Czekolady – polska firma o nazwie „Śnieżka”. To właśnie na ten rok datuje się jej początki, współcześnie znanej pod nazwą ZPC Śnieżka, dawniej Śnieżka-Invest. 

Obecnie ZPC Śnieżka jest firmą rodzinną, w której trzon kadry menadżerskiej to członkowie rodziny. To spółka, która jest w 100 proc. w rękach polskiego kapitału.

W roku 2010 rokujące perspektywy dla tego zakładu wyznaczył nowy jej właściciel, przejmując firmę z wieloma problemami zarówno kapitałowymi jak i rynkowymi. Trudne, ale skuteczne przekształcenia własnościowe na przestrzeni ostatnich siedmiu lat doprowadziły do stabilizacji kapitału spółki i do wyznaczenia jednolitego kierunku rozwoju.

Trwający w latach 2010–2017 proces restrukturyzacji powoli przynosi oczekiwaną stabilizację rynku dystrybucji. Spółka podkreśla, że jest to efektem utrzymywania, wbrew wszechobecnym praktykom, wysokiej jakości produkowanych przez nią wyrobów jak też poszerzania asortymentu adekwatnie do oczekiwań rynkowych. W 2017 roku nastąpiło przekształcenie spółki z ograniczoną odpowiedzialności w spółkę akcyjną.

Najmocniejszym brandem spółki od ponad 70 lat, rozpoznawalnym przez większość polskich konsumentów, są produkty pod nazwą „michałki” i „michałki z HANKI”. ZPC Śnieżka na dzień dzisiejszy posiada 28 zarejestrowanych w Urzędzie Patentowym znaków towarowych pod nazwą „michałki”, których jest jedynym, prawnym właścicielem.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (16 680) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 262)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.