Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Słodycze i przekąski

Wiceprezes ZPC Śnieżka: w 2018 planujemy kolejne inwestycje, zwiększenie mocy i nowe produkty

Zakłady Przemysłu Cukierniczego Śnieżka planują w 2018 roku kolejne inwestycje, zakładają zwiększenie mocy produkcyjnych oraz poszerzenia produktowe i wejście w nowe segmenty słodyczy - mówi w wywiadzie dla serwisu portalspozywczy.pl, wiceprezes ZPC Śnieżka Maciej Wójcik.

Wiceprezes ZPC Śnieżka: w 2018 planujemy kolejne inwestycje, zwiększenie mocy i nowe produkty
Maciej Wójcik fot. ZPC Śnieżka

Autor: Barbara Woźniak, portalspozywczy.pl
Data: 16-11-2017, 11:02

- Na rok 2018 Spółka planuje kolejne inwestycje zarówno infrastrukturalne jak i produktowe. Dalsza rozbudowa i modernizacja istniejącego już parku maszynowego zakłada zwiększenie mocy produkcyjnych przy pełnej optymalizacji kosztów, utrzymanie wysokiego poziomu efektywności oraz poszerzenia produktowe i wejście w nowe segmenty słodyczy - mówi w wywiadzie dla serwisu portalspozywczy.pl Maciej Wójcik.

- Kierunki rozwoju asortymentu w naszej branży wyznaczają przede wszystkim oczekiwania polskiego konsumenta, który jest wymagającym cenzorem. Polski konsument oczekuje nie tyle niskiej ceny na półce, ale przede wszystkim wysokiej jakości, innowacyjności w zakresie oferowanych smaków i form podania - dodaje.

- Wzrasta dynamicznie grupa konsumentów oczekujących na produkty ze szczególnym wskazaniem na ich walory prozdrowotne. Staramy się zatem rozwijać nasze portfolio zgodnie z towarzyszącym nam mottem TRADYCJA SMAK NOWOCZESNOŚĆ, przy zastosowaniu najwyższej jakości stosowanych surowców – mówi również Maciej Wójcik.

Firma ZPC Śnieżka rozpoczęła działalność w 1946 roku jako „Fabryka Czekolady” z siedzibą w Świebodzicach. W 1946 roku na terenie starej niemieckiej firmy „Hochwald Schokoladen Fabrik” zbudowana została nowa Fabryka Czekolady – polska firma o nazwie „Śnieżka”. To właśnie na ten rok datuje się jej początki, współcześnie znanej pod nazwą ZPC Śnieżka, dawniej Śnieżka-Invest. 

Obecnie ZPC Śnieżka jest firmą rodzinną, w której trzon kadry menadżerskiej to członkowie rodziny. To spółka, która jest w 100 proc. w rękach polskiego kapitału.

W roku 2010 perspektywy dla tego zakładu wyznaczył nowy właściciel, przejmując firmę z wieloma problemami zarówno kapitałowymi jak i rynkowymi. Trudne, ale skuteczne przekształcenia własnościowe na przestrzeni ostatnich siedmiu lat doprowadziły do stabilizacji kapitału spółki i do wyznaczenia jednolitego kierunku rozwoju.

Trwający w latach 2010–2017 proces restrukturyzacji powoli przynosi oczekiwaną stabilizację rynku dystrybucji. Spółka podkreśla, że jest to efektem utrzymywania wysokiej jakości produkowanych przez nią wyrobów jak też poszerzania asortymentu adekwatnie do oczekiwań rynkowych. W 2017 roku nastąpiło przekształcenie spółki z ograniczoną odpowiedzialności w spółkę akcyjną.

Najmocniejszym brandem spółki od ponad 70 lat, rozpoznawalnym przez większość polskich konsumentów, są produkty pod nazwą „michałki” i „michałki z HANKI”. ZPC Śnieżka na dzień dzisiejszy posiada 28 zarejestrowanych w Urzędzie Patentowym znaków towarowych pod nazwą „michałki”, których jest jedynym, prawnym właścicielem.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

słodycze RSS ALERT    /    czekolada RSS ALERT    /    rynek słodyczy RSS ALERT    /    wyroby czekoladowe RSS ALERT    /    produkty czekoladowe RSS ALERT    /    cukierki czekoladowe RSS ALERT    /    ZPC Śnieżka RSS ALERT    /    Maciej Wójcik RSS ALERT    /    Śnieżka-Invest RSS ALERT    /    Śnieżka RSS ALERT    /    rynek słodyczy w Polsce RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 54.91.203.233
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

portale w grupie

subskrybuj portalspozywczy.pl

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku

Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.