Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Wytwórnia Lodów Prawdziwych „u Lodziarzy” silnie rozbuduje sieć w tym sezonie

  • Autor: portalspozywczy.pl
  • Data: 24-02-2017, 14:22
Wytwórnia Lodów Prawdziwych „u Lodziarzy” silnie rozbuduje sieć w tym sezonie
fot. materiały prasowe

Wytwórnia Lodów Prawdziwych „u Lodziarzy”, funkcjonująca od roku, ocenia, że tegorocznego lata liczba punktów oferujących tradycyjne lody przekroczy 50. Wpływ na to będzie miał m.in. również nowy model współpracy, który firma wprowadziła właśnie do swojej oferty. W poprzednim sezonie działało pod jej szyldem 19 lodziarni.

Aby zaoferować lodowe przysmaki nie trzeba już zajmować się ich produkcją. Wszystko dzięki wprowadzonemu do oferty sieci uproszczonemu modelowi współpracy.

System „Sama sprzedaż „u Lodziarzy” jest dedykowany dla osób, które chcą rozpocząć przygodę z lodowym biznesem, ale uważają – z różnych względów - że zajmowanie się ich produkcją niekoniecznie musi być dokładnie tym, czego chcą się w obecnej chwili podjąć. W tym wariancie rolą franczyzobiorcy jest jedynie sprzedaż sygnowanych tą marką wyrobów, które są przygotowywane przez działającą w pobliżu pracownię.

- To model współpracy, który w naszej opinii znakomicie się sprawdzi w przypadku osób prowadzących już biznes gastronomiczny, a nasze wyjątkowe lody stanowić będą znakomite uzupełnienie jego oferty. Może to być kawiarnia, cukiernia lub restauracja, w której oprócz dotychczasowego asortymentu będzie można oferować również lodowe desery – mówi Aleksandra Szarkowska, manager sieci.

Kluczowa w realizacji tego pomysłu jest geograficzna bliskość pracowni, czyli innej, działającej już lodziarni, w której codziennie będzie odbywała się produkcja lodów, w które następnie na bieżąco będzie zaopatrywany taki punkt.

 Jak wyjaśnia przedstawicielka sieci, decydując się na rozszerzenie swojej dotychczasowej oferty o lody oferowane pod znaną, lubianą i już coraz powszechniej rozpoznawalną marką nie tylko w miastach, w których dotąd działały lodziarnie, właściciel zyskuje szansę na znaczące zwiększenie swoich zysków, ale też podniesienie atrakcyjności lokalu.

 - Ważny jest przy tym fakt, że rozpoczęcie współpracy nie oznacza pozbycia się swojej dotychczasowej marki. Lokal będzie bowiem działał w niezmienionej formie, ale jednocześnie pod dwoma szyldami – dodaje Aleksandra Szarkowska.

 Nowy model franczyzowy oznacza znacznie mniejsze nakłady potrzebne dla uruchomienia lodziarni. W przypadku już istniejącego punktu gastronomicznego nie będzie istniała potrzeba modyfikacji technicznych czy też przeprowadzenia gruntownego remontu. System „Sama sprzedaż” to przede wszystkim mniejsza inwestycja związana z brakiem konieczności stworzenia zaplecza produkcyjnego.

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNER SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (23 182) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 270)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH