Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Z.P.C. Chocomoco: Czekolada w tabliczce staje się produktem luksusowym

  • Autor: www.portalspozywczy.pl
  • Data: 31-10-2016, 13:33
Z.P.C. Chocomoco: Czekolada w tabliczce staje się  produktem luksusowym
fot. shutterstock.com

Czekolada staję się produktem premium. Konsument wybiera produkt najwyższej jakości, o wysokiej zawartości kakao, eleganckim opakowaniu i wyszukanych dodatkach – mówi Tomasz Rzepecki, dyrektor eksportu fabryki czekolady Z.P.C. Chocomoco.

Zdaniem przedstawiciela fabryki czekolady Z.P.C. Chocomoco nawyki żywieniowe Europejczyków, w tym Polaków, idą w stronę żywności funkcjonalnej. Jest to jeden z powodów, dla których coraz większym zainteresowaniem cieszy się czekolada gorzka z dodatkami: – Konsumenci chcą mieć produkt lepszej jakości, o różnych wariantach smakowych – twierdzi Tomasz Rzepecki

Jak przyznaje, głównym problemem, z którym obecnie borykają się producenci czekolad są wysokie ceny surowców i presja cenowa ze strony sieci handlowych: – Ceny na półkach od kilku lat utrzymują się na tym samym poziomie, mimo że drożeją wszystkie główne surowce: cukier, produkty mleczne i kakao. Klient chce kupić produkt wysokiej jakości w atrakcyjnej cenie. Stratni na tym są producenci, którzy ograniczają swoją marżę chcąc utrzymać wysoką jakość produktów bez podnoszenia cen – komentuje.

Dyrektor eksportu fabryki czekolady Z.P.C. Chocomoco zwraca też uwagę na coraz większe zapotrzebowanie na marki własne, nawet w mniejszych sieciach: – Marki własne w dzisiejszy czasach to must have każdej sieci. Decydują się na to nawet mniejsze sieci, dla których ze względów ekonomicznych takie rozwiązanie nie jest najkorzystniejsze – mówi Tomasz Rzepecki.

Obecnie jako rynek dla czekolady Tomasz Rzepecki wskazuje przede wszystkim Stany Zjednoczone, Wielką Brytanię i kraje arabskie. – Jako rynek perspektywiczny często wymienia się także Chiny, ale moim zdaniem będzie on dla nas korzystny dopiero w dłuższej perspektywie czasowej – uważa Tomasz Rzepecki.

Fabryka czekolady Z.P.C. Chocomoco powstała w 1995 roku. Firma specjalizuje się w produkcji tabliczek czekoladowych, produkuje również cukierki nadziewane. Firma oferuje swój asortyment głównie pod marką "Chocoyoco". Współpracuje również se swoimi partnerami w zakresie marek własnych.

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (8 987) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH