REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Z.P.C. Chocomoco: Czekolada w tabliczce staje się produktem luksusowym

  • Autor: www.portalspozywczy.pl
  • Data: 31-10-2016, 13:33
Z.P.C. Chocomoco: Czekolada w tabliczce staje się  produktem luksusowym
fot. shutterstock.com

Czekolada staję się produktem premium. Konsument wybiera produkt najwyższej jakości, o wysokiej zawartości kakao, eleganckim opakowaniu i wyszukanych dodatkach – mówi Tomasz Rzepecki, dyrektor eksportu fabryki czekolady Z.P.C. Chocomoco.

REKLAMA

Zdaniem przedstawiciela fabryki czekolady Z.P.C. Chocomoco nawyki żywieniowe Europejczyków, w tym Polaków, idą w stronę żywności funkcjonalnej. Jest to jeden z powodów, dla których coraz większym zainteresowaniem cieszy się czekolada gorzka z dodatkami: – Konsumenci chcą mieć produkt lepszej jakości, o różnych wariantach smakowych – twierdzi Tomasz Rzepecki

Jak przyznaje, głównym problemem, z którym obecnie borykają się producenci czekolad są wysokie ceny surowców i presja cenowa ze strony sieci handlowych: – Ceny na półkach od kilku lat utrzymują się na tym samym poziomie, mimo że drożeją wszystkie główne surowce: cukier, produkty mleczne i kakao. Klient chce kupić produkt wysokiej jakości w atrakcyjnej cenie. Stratni na tym są producenci, którzy ograniczają swoją marżę chcąc utrzymać wysoką jakość produktów bez podnoszenia cen – komentuje.

Dyrektor eksportu fabryki czekolady Z.P.C. Chocomoco zwraca też uwagę na coraz większe zapotrzebowanie na marki własne, nawet w mniejszych sieciach: – Marki własne w dzisiejszy czasach to must have każdej sieci. Decydują się na to nawet mniejsze sieci, dla których ze względów ekonomicznych takie rozwiązanie nie jest najkorzystniejsze – mówi Tomasz Rzepecki.

Obecnie jako rynek dla czekolady Tomasz Rzepecki wskazuje przede wszystkim Stany Zjednoczone, Wielką Brytanię i kraje arabskie. – Jako rynek perspektywiczny często wymienia się także Chiny, ale moim zdaniem będzie on dla nas korzystny dopiero w dłuższej perspektywie czasowej – uważa Tomasz Rzepecki.

Fabryka czekolady Z.P.C. Chocomoco powstała w 1995 roku. Firma specjalizuje się w produkcji tabliczek czekoladowych, produkuje również cukierki nadziewane. Firma oferuje swój asortyment głównie pod marką "Chocoyoco". Współpracuje również se swoimi partnerami w zakresie marek własnych.

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (32 899) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 199)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 664)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH