Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu
Słodycze i przekąski

Zbiórka na słodycze w ramach crowdfundingu

International Brands Trading chce zebrać 3,6 mln zł na rozwój biznesu w branży słodyczy w akcji udziałowej. Za inwestycję można otrzymać udziały i… słodycze - pisze "Puls Biznesu".

Zbiórka na słodycze w ramach crowdfundingu
fot. shutterstock.com

Spółka postawiła pierwszy krok w branży przy sprzedaży produktów Jelly Belly w 2016 r., co zaowocowało obrotami na poziomie 3,6 mln zł. Dwa lata później przychody wynosiły już 9 mln zł. Według wstępnych danych ubiegły rok zakończył się przychodami w wysokości 12 mln zł. Słodycze okazały się dobrym wyborem, bo firma zwiększyła zasięg do 12 krajów i 18 tys. aktywnych klientów. Kolejnym krokiem jest akcja crowdfundingowa, która ma napędzić biznes.

Firma oferuje 19,1 proc. akcji w podwyższonym kapitale przy wycenie biznesu na poziomie prawie 19 mln zł. Planowana kwota zbiórki to 3,6 mln zł. Za 58 proc. pozyskanych pieniędzy IBT zamierza kupić towary, 22 proc. pójdzie na marketing, 12 proc. pochłoną koszty zatrudnienia nowych pracowników, głównie przedstawicieli handlowych. Pozostałe 8 proc. to koszty IT.

Prezes Markus Knopf zakłada niemal podwojenie przychodów w ciągu jednego roku: emisja ma pozwolić na zwiększenie sprzedaży do 20 mln zł w 2020 r.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Jelly Belly RSS ALERT    /    crowdfunding RSS ALERT    /    słodycze RSS ALERT    /    International Brands Trading RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.234.245.125
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.