Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Zmiany Zmiany chcą zmienić postrzeganie słodyczy jako niezdrowych i pełnych chemii

  • Autor: AT, portalspozywczy.pl
  • Data: 16-08-2016, 11:02
Zmiany Zmiany chcą zmienić postrzeganie słodyczy jako niezdrowych i pełnych chemii
W asortymencie marki znajduje się obecnie sześć wariantów surowych batonów. fot. Facebook.com/ZmianyZmiany

- Nieprzetworzone, proste składniki, bez niepotrzebnych dodatków to podstawa zdrowego życia. Tworząc nasze batony kierowaliśmy się właśnie taką zasadą. Aby zmienić postrzeganie słodyczy chcieliśmy zaproponować alternatywę w postaci produktu bez konserwantów, polepszaczy oraz nadmiaru chemii - mówi w rozmowie z Portalem Spożywczym Filip Stefański, współwłaściciel marki Zmiany Zmiany.

Jak mówi Stefański, wraz z szybkim wzrostem zainteresowania ze strony konsumentów, Zmiany Zmiany systematycznie zwiększają moce produkcyjne.

- Jesteśmy przygotowani na większe zamówienia. Nasze batony to produkty przetwarzane wyłącznie mechanicznie. Nie są poddawane obróbce termicznej, a wszystkie składniki oprócz kakao to produkty raw - dodaje.

W najbliższej przyszłości producent z Czeskiej Wsi zamierza skupić się na zbudowaniu sieci dystrybucji. Nowości produktowe oraz wejście w zupełnie nowe kategorie są w planach, ale dopiero w późniejszych etapach.

- Nazwa firmy zobowiązuje i pomysłów nam nie brakuje. Poza oczywistym rozwojem chcemy również przygotować nowe produkty, które z pewnością wkrótce się pojawią. Myślimy zarówno o nowych smakach obecnych na rynku batonów, ale mamy w planach także zupełnie coś nowego. Wszystko to znajduje się w fazie rozwojowej i żadnej wersji wydarzeń nie odrzucamy.W tym momencie chcemy zapewnić jak najlepszą dostępność dla tych batonów, które mamy już w asortymencie - dodaje Stefański.

Jak przyznaje współwłaściciel marki Zmiany Zmiany większość batonów i słodyczy, które są powszechnie dostępne w sklepach zawiera bardzo długą listę absolutnie niezdrowych składników.

- Proponujemy zdrową alternatywę dla zaspokojenia większego i mniejszego głodu, proste składniki i zero dodanych "głupot". Nasze produkty są odpowiednie dla osób na diecie bezglutenowej oraz wegańskiej - dodaje.

Stefański zauważa, że od kilku lat coraz więcej Polaków zwraca uwagę na to co je.

- Pozytywny ruch w ramach zdrowego odżywania widać właściwie na każdym kroku. Kawiarnie, restauracje, bary, a także sieci  handlowe mają co raz więcej zdrowszych produktów w ofercie, a wszystko to dzięki wzrastającej świadomości klientów. Z pewnością możemy powiedzieć, że rynek bardzo szybko się rozrasta. Śledzimy wszystko na bieżąco i cieszymy się z tego, że zdrowa żywność małymi krokami zastępuje lub uzupełnia codzienne kupowane produkty  - dodaje.

Firma Zmiany Zmiany powstała w 2014 roku z inicjatywy Agaty Golonki i Filipa Stefańskiego. W asortymencie marki znajduje się obecnie sześć tzw. surowych batonów zawierających wyłącznie składniki pochodzenia roślinnego (orzechy, owoce, pestki, nasiona). Są to batony klasyczne: Aloha z kokosem, Kosmos z kakao, Lewy Sierpowy z jagodami goji oraz baton dla sportowców Petarda z dodatkiem maliny i spiruliny, a także dwa batony ze wskazaniem na dzieci: Urwis – jabłkowy i bananowy.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE: (2)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • observator 20-08-2016, 22:36:
kolejna ściema! Ciekawe jaki jest okres przydatności do spożycia tych produktów? Kilka dni czy może jednak wiele miesięcy? Po za tym to kłamstwo, że inne produkty zawierają niezdrowe składniki bo wtedy nie byłyby dopuszczone do spożycia. Jest to tylko forma nieuczciwej konkurencji wobec innych producentów kosztem konsumenta!!!.
  • Kasia 18-08-2016, 16:28:
Jestem na diecie od 5 lat, dieta pomogła mi na wielu płaszczyznach mojego zdrowia :) Ograniczenie glutenu naprawde poprawia samopoczucie, stan skóry oraz fuknjonowanie układu pokarmowego. Po inspiracje kulinarne zapraszam na moją stronę : malewypieki.pl . Pozdrawiam serdecznie :)

Zobacz wszystkie komentarze (2)

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (15 065) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 262)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.