Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Słodycze i przekąski

Zmiany Zmiany: Chcemy zwiększyć dostępność naszych batonów

- Obecnie skupiamy się na zapewnieniu większej dostępności naszych produktów, a co za tym idzie na zwiększeniu sprzedaży. Lubimy nasze Zmiany Zmiany i będziemy robić wszystko, aby rosły w siłę w sposób zgodny z przyjętą przez nas koncepcją - mówi w rozmowie z Portalem Spożywczym Filip Stefański, współwłaściciel marki Zmiany Zmiany.

Zmiany Zmiany: Chcemy zwiększyć dostępność naszych batonów
W asortymencie marki znajduje się obecnie sześć wariantów surowych batonów. fot. Facebook.com/ZmianyZmiany

Jak mówi Stefański, po batony Zmiany Zmiany sięgają najczęściej osoby zainteresowane zdrowym stylem życia i zdrowym odżywianiem.

- Nasi klienci dbają o swój jadłospis, często prowadzą aktywny tryb życia, co wymaga od czasu do czasu zastrzyku dobrej energii. Mamy określone grupy docelowe, do których udaje nam się dotrzeć i z którymi świetnie się rozumiemy - dodaje.

Obecnie batony Zmiany Zmiany można kupić w całej Polsce w sklepach z żywnością ekologiczną. Pełna lista sklepów podana jest na stronie Zmianyzmiany.pl  w zakładce "Gdzie kupisz".

- Zaczęliśmy od mniejszych sklepów ze zdrową żywnością, ciekawych kawiarni i miejsc, gdzie spędzają czas nasi potencjalni klienci. Powoli dorzucamy do tej listy sklepy dla sportowców oraz sklepy sieciowe. Te ostatnie, dzięki świetnej współpracy z naszym dystrybutorem, pojawiają się w kolejnych lokalizacjach w Warszawie, a niebawem także w kolejnych miastach - mówi Stefański.

Producent batonów z Czeskiej Wsi promuje swoje wyroby podczas modnych, zwłaszcza w w większych miastach, lokalnych targów, pikników i bazarów.

- Taka forma promocji wydaje nam się najbardziej wartościowa. To dobre miejsce do rozmów z klientami. Jeśli nie możemy na takim wydarzeniu pojawić się osobiście, staramy się wspierać w wybrane, najbliższe naszym sercom imprezy - dodaje Stefański.

Jak przyznaje współwłaściciel marki Zmiany Zmiany, najlepszą formą promocji jest jednak wysoka jakość produktu.

- Od samego początku postawiliśmy na jakość naszych produktów i to jest podstawowa forma naszej "strategii" promocyjnej. Prosty skład oraz dobry smak to zadowoleni klienci. Wychodzimy z założenia, że jeśli nasze batony są smaczne i zdrowe to nie jesteśmy zmuszeni do przeprowadzania wielkich kampanii. Nie odrzucamy zupełnie tej myśli, ale w tym momencie działamy wedle tak obranego planu. Za pięć lat chcielibyśmy być tak samo zadowoleni z naszych produktów jak obecnie, a każdą nowość dostarczać w możliwie najwyższej jakości i szerokiej dostępności - dodał Stefański.

Firma Zmiany Zmiany powstała w 2014 roku z inicjatywy Agaty Golonki i Filipa Stefańskiego. W asortymencie marki znajduje się obecnie sześć tzw. surowych batonów zawierających wyłącznie składniki pochodzenia roślinnego (orzechy, owoce, pestki, nasiona). Są to batony klasyczne: Aloha z kokosem, Kosmos z kakao, Lewy Sierpowy z jagodami goji oraz baton dla sportowców Petarda z dodatkiem maliny i spiruliny, a także dwa batony ze wskazaniem na dzieci: Urwis – jabłkowy i bananowy.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Zmiany Zmiany RSS ALERT    /    Filip Stefański RSS ALERT    /    batony RSS ALERT    /    przekąski RSS ALERT    /    zdrowe przekąski RSS ALERT    /    innowacyjność RSS ALERT    /    słodycze RSS ALERT    /    słodycze 2016 RSS ALERT    /    zdrowa żywność RSS ALERT    /    batony energetyczne RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 34.229.175.129
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

portale w grupie

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.