Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Zmiany Zmiany: Chcemy zwiększyć dostępność naszych batonów

  • Autor: AT/portalspozywczy.pl
  • Data: 29-08-2016, 09:36
Zmiany Zmiany: Chcemy zwiększyć dostępność naszych batonów
W asortymencie marki znajduje się obecnie sześć wariantów surowych batonów. fot. Facebook.com/ZmianyZmiany

- Obecnie skupiamy się na zapewnieniu większej dostępności naszych produktów, a co za tym idzie na zwiększeniu sprzedaży. Lubimy nasze Zmiany Zmiany i będziemy robić wszystko, aby rosły w siłę w sposób zgodny z przyjętą przez nas koncepcją - mówi w rozmowie z Portalem Spożywczym Filip Stefański, współwłaściciel marki Zmiany Zmiany.

Jak mówi Stefański, po batony Zmiany Zmiany sięgają najczęściej osoby zainteresowane zdrowym stylem życia i zdrowym odżywianiem.

- Nasi klienci dbają o swój jadłospis, często prowadzą aktywny tryb życia, co wymaga od czasu do czasu zastrzyku dobrej energii. Mamy określone grupy docelowe, do których udaje nam się dotrzeć i z którymi świetnie się rozumiemy - dodaje.

Obecnie batony Zmiany Zmiany można kupić w całej Polsce w sklepach z żywnością ekologiczną. Pełna lista sklepów podana jest na stronie Zmianyzmiany.pl  w zakładce "Gdzie kupisz".

- Zaczęliśmy od mniejszych sklepów ze zdrową żywnością, ciekawych kawiarni i miejsc, gdzie spędzają czas nasi potencjalni klienci. Powoli dorzucamy do tej listy sklepy dla sportowców oraz sklepy sieciowe. Te ostatnie, dzięki świetnej współpracy z naszym dystrybutorem, pojawiają się w kolejnych lokalizacjach w Warszawie, a niebawem także w kolejnych miastach - mówi Stefański.

Producent batonów z Czeskiej Wsi promuje swoje wyroby podczas modnych, zwłaszcza w w większych miastach, lokalnych targów, pikników i bazarów.

- Taka forma promocji wydaje nam się najbardziej wartościowa. To dobre miejsce do rozmów z klientami. Jeśli nie możemy na takim wydarzeniu pojawić się osobiście, staramy się wspierać w wybrane, najbliższe naszym sercom imprezy - dodaje Stefański.

Jak przyznaje współwłaściciel marki Zmiany Zmiany, najlepszą formą promocji jest jednak wysoka jakość produktu.

- Od samego początku postawiliśmy na jakość naszych produktów i to jest podstawowa forma naszej "strategii" promocyjnej. Prosty skład oraz dobry smak to zadowoleni klienci. Wychodzimy z założenia, że jeśli nasze batony są smaczne i zdrowe to nie jesteśmy zmuszeni do przeprowadzania wielkich kampanii. Nie odrzucamy zupełnie tej myśli, ale w tym momencie działamy wedle tak obranego planu. Za pięć lat chcielibyśmy być tak samo zadowoleni z naszych produktów jak obecnie, a każdą nowość dostarczać w możliwie najwyższej jakości i szerokiej dostępności - dodał Stefański.

Firma Zmiany Zmiany powstała w 2014 roku z inicjatywy Agaty Golonki i Filipa Stefańskiego. W asortymencie marki znajduje się obecnie sześć tzw. surowych batonów zawierających wyłącznie składniki pochodzenia roślinnego (orzechy, owoce, pestki, nasiona). Są to batony klasyczne: Aloha z kokosem, Kosmos z kakao, Lewy Sierpowy z jagodami goji oraz baton dla sportowców Petarda z dodatkiem maliny i spiruliny, a także dwa batony ze wskazaniem na dzieci: Urwis – jabłkowy i bananowy.

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (22 724) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 663)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH