Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Zmiany Zmiany na Food Show 2018: Nie idziemy na kompromisy w sprawie jakości

  • Autor: portalspozywczy.pl
  • Data: 17-03-2018, 10:50
Zmiany Zmiany na Food Show 2018: Nie idziemy na kompromisy w sprawie jakości
Agata Golonka, wspówłaścicielka firmy Zmiany Zmiany, fot. PTWP

- W cenie naszych produktów odzwierciedla się jakość. Nie idziemy na kompromisy. Czysta etykieta to dla nas podstawowy aspekt w przypadku wszystkich produktów. Jednak niesie to ze sobą wiele obostrzeń, m.in. trudniejszą logistykę - mówiła Agata Golonka, wspówłaścicielka firmy Zmiany Zmiany podczas debaty "Future foods – dziś ciekawostka, jutro – silny trend" podczas Food Show 2018.

Agata Golonka przyznała, że z perspektywy małego producenta żywności odnalezienie się w gąszczu wielu trendów na rynku jest trudne.

- Mam jednak wrażenie, że mniejszej firmie łatwiej się to udaje niż dużej marce. Wynika to ze struktury działania. Decyzje podejmujemy bardzo szybko, ponieważ nie ma u nas długiego łańcucha decyzyjności od pomysłu do realizacji. Możemy bawić się trendami i próbować wdrożyć je w konkretny produkt. Tak było w przypadku batonów warzywnych "Farmer" o smaku m.in. buraka i pomidora. Było to tak naprawdę zaproszenie do zabawy dla osób odważnych i ciekawych nowych smaków - dodała.

Współwłaścicielka firmy Zmiany Zmiany przyznała, że mały producent zawsze musi pójść na pewne kompromisy w kontekście ceny.

- Buforem wszelkich realizacji, które moglibyśmy poczynić są koszty produkcji i zakupu składników. W naszych produktach w cenie odzwierciedla się jakość. Nie idziemy na kompromisy. Czysta etykieta to dla nas podstawowy aspekt w przypadku wszystkich produktów. Jednak niesie to ze sobą wiele obostrzeń, m.in. trudniejszą logistykę. Stajemy przed dylematem czy dodać określony składnik, który wydłuży termin przydatności do spożycia, dzięki czemu będziemy mogli współpracować z sieciami i innymi miejscami, dla których dłuższy termin jest ciekawszy i łatwiejszy do sprzedania czy pozostawić tak jak jest i skupiać się na innym modelu sprzedaży, który działa, ale nie jest najłatwiejszy - dodała.

Golonka przyznała, że trudnych decyzji jest wiele i pojawiają się na każdym kroku, ale każdy producent musi wybrać swój sposób działania.

- Dla nas czysta etykieta, transparentność, autentyczność, przekazywanie informacji jest najważniejsze i mamy wrażenie, że to jest doceniane przez klientów. Klienci są już naprawdę świadomi. Na rynku jest bardzo dużo produktów, które szczycą się wieloma rzeczami, niemniej wczytując się w skład mamy dysonans, bo produkt wcale nie jest zdrowy, a ma przyczepioną etykietkę zdrowego - dodała.

KOMENTARZE: (1)

Możliwość komentowania została tymczasowo wyłączona.

  • Ss 20-03-2018, 06:51:
Gluten dziś to zbyt szerokie pojęcie. Wrzucanie do jednego worka białek współczesnej pszenicy i starych odmian to błąd. A najistotniejszym problemem jest glifosat w środkach ochrony roślin. Tu właśnie jest pies pogrzebany. Stare odmiany zbóż nie tolerują oprysków tym środkiem, tylko te nowe współczesne ze zmodyfikowanym białkiem. I to szkodzi.

Zobacz wszystkie komentarze (1)

PARTNER SERWISU
partner serwisu

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (14 987) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 262)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.