Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

ZPC Brześć inwestuje w nowe technologie i automatyzację produkcji

  • Autor: www.portalspozywczy.pl
  • Data: 26-07-2017, 13:44
ZPC Brześć inwestuje w nowe technologie i automatyzację produkcji
fot. materiały prasowe

Producent słodyczy i przekąsek z Brześcia Kujawskiego zainwestował w nowoczesny system paletyzacji, automatyzując tym samym końcowe procesy produkcji w swoim zakładzie. Ma to pozwolić na zwiększenie wydajności, jakości oraz bezpieczeństwa wspomnianych procesów.

ZPC Brześć stawia w produkcji na połączenie nowoczesnych rozwiązań technologicznych z tradycyjnymi recepturami. Firma wprowadza w swoim zakładzie - uruchomionym w 2010 roku - usprawnienia technologiczne. Wdrożony system paletyzacji sprawił, że Brześć całkowicie zautomatyzował końcowe procesy produkcji swoich flagowych wyrobów z ciasta ptysiowego, czyli słomki oraz groszku ptysiowego.

- Sektor spożywczy od kilku lat podąża za trendem automatyzacji procesów pakowania, co jest zrozumiałe, biorąc pod uwagę rosnącą konkurencję, chęć ciągłego usprawniania i optymalizacji produkcji czy też wysokie wymagania BHP związane z produkcją żywności. W związku z tym, automatyzacja kolejnych obszarów produkcji słodyczy i przekąsek była dla nas od dłuższego czasu jednym z kluczowych celów, których osiągnięcie umożliwi nam dalszy rozwój oraz zwiększenie efektywności - mówi Arkadiusz Drążek, dyrektor handlowy w firmie Brześć.

Automatyzacja i optymalizacja procesu produkcji pozwoli firmie z Brześcia Kujawskiego na realizację strategii biznesowej, zakładającej intensyfikację współpracy z sieciami handlowymi w segmencie private labels oraz ekspansję zagraniczną. Produkty Brześcia są obecne w Biedronce, jak również pojawiają się w takich sieciach, jak: Dino, Tesco, Polomarket, Lewiatan czy Piotr i Paweł. Ponadto, firma eksportuje swoje wyroby na kilka kontynentów i trafia do konsumentów w: Stanach Zjednoczonych, Kanadzie, Pakistanie, Niemczech, Wielkiej Brytanii, Rosji, Litwie, Łotwie czy Estonii. Brześć promuje też od kilku miesięcy swoją nową markę eksportową - Crispico.

Zakład Produkcji Cukierniczej Brześć istnieje od 1984 roku. Rodzinna firma z Brześcia Kujawskiego specjalizuje się w tradycyjnych, opartych na domowych recepturach, wyrobach cukierniczych. 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE: (1)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • Pewien Wielki Człowiek 16-08-2017, 08:21:
Zaraz będzie po firmie, mają bardzo szeroką kontrolę z UKS-u za sprzedaż słomki na 8% VAT!!
Zresztą nie tylko oni sprzedają na 8, większość cukierni też tak sprzedaje, tłumacząc się krótkim terminem.
A jest jak w Biblii napisane "suche lub konserwowane", a taka ładnie rozwijająca się firma była...

Zobacz wszystkie komentarze (1)

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (11 538) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 262)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.