Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

ZPC Brześć planuje dalszy rozwój w segmencie private labels

  • Autor: portalspozywczy.pl
  • Data: 10-02-2015, 13:12
ZPC Brześć planuje dalszy rozwój w segmencie private labels

Współpraca z dziesięcioma sieciami handlowymi, w tym dostarczanie siedmiu z nich produktów w ich markach własnych - takim bilansem na początku 2015 roku może pochwalić się Zakład Produkcji Cukierniczej Brześć, który prognozuje dalszy rozwój w segmencie private labels.

Przykładem coraz silniejszego zainteresowania produktami marek własnych jest firma Brześć, która z roku na rok może pochwalić się coraz większą liczbą nawiązanych kooperacji z sieciami handlowymi. Dość powiedzieć, że w analogicznym okresie trzy lata temu producent wyrobów cukierniczych dostarczał swoje produkty w marce własnej tylko jednej sieci handlowej.

Rok temu produkty Brześcia można było znaleźć już w sześciu sieciach handlowych, z czego w pięciu z nich pod marką własną tychże sieci. Obecnie firma współpracuje już z dziesięcioma sieciami, a w siedmiu z nich wyroby Brześcia pojawiają się jako private labels.

- Obserwujemy zauważalny wzrost zainteresowania Polaków markami własnymi w segmencie spożywczym. Popyt nakręca podaż, wobec czego na przestrzeni ostatnich trzech lat produkcja naszych wyrobów dla marek własnych sieci handlowych wzrosła aż o 40 proc. Mogę zapewnić, że na tym nie poprzestaniemy, ponieważ już teraz prowadzimy rozmowy z kolejnymi supermarketami - mówi Arkadiusz Drążek, dyrektor handlowy firmy Brześć.

Firma Brześć nie ogranicza się do produkcji marek własnych dla sieci handlowych tylko w Polsce. Dużą część eksportu firmy stanowią wyroby, które zagranicą są sprzedawane w markach własnych tamtejszych sieci handlowych. Perspektywy na najbliższe miesiące także zapowiadają się bardzo optymistycznie, bowiem trwają rozmowy z potencjalnymi kontrahentami z krajów Europy Zachodniej.

Za granicą doceniane są polskie wyroby o produkcji wysokiej jakości, a także te atrakcyjne pod względem formy, jak chociażby słomka czy groszek ptysiowy.

ZPC Brześć - to rodzinna firma istniejąca od 1984 roku, produkująca tradycyjne oparte na domowych recepturach wyroby cukiernicze.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNER SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (23 190) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 270)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH