Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Słodycze i przekąski

ZPC Brześć: z powodu silnej konkurencji w kraju eksport stał się jednym z głównych celów strategii

Zakład Produkcji Cukierniczej Brześć ze względu na coraz silniejszą wewnętrzną konkurencję ocenia, że jednym z najważniejszych celów strategii jest rozwój eksportu. Z tego powodu firma będzie promować swoją markę eksportową – Crispico na targach w Niemczech.

ZPC Brześć: z powodu silnej konkurencji w kraju eksport stał się jednym z głównych celów strategii
fot. materiały prasowe

– Ze względu na coraz silniejszą wewnętrzną konkurencję jednym z najważniejszych celów naszej strategii jest rozwój eksportu. Uczestnictwo w różnorodnych targach branżowych pozwala nam promować nasze rodzime produkty i budować silną firmę rozpoznawalną na rynku międzynarodowym. Liczymy, że tak jak co roku, udział w targach w Kolonii pozwoli nam za nawiązanie nowych, długotrwałych relacji z zagranicznymi partnerami – komentuje Arkadiusz Drążek, dyrektor ds. handlowych w firmie Brześć.

Produkty Brześcia są obecnie dystrybuowane na kilka kontynentów, trafiając w ten sposób do konsumentów m.in. w Stanach Zjednoczonych, Kanadzie, Chinach, Niemczech, Wielkiej Brytanii czy Rosji. W Polsce, słodycze i przekąski tej marki można nabyć w sieciach supermarketów i dyskontów, takich jak Biedronka, Lewiatan, POLOMarket, Intermarché czy Dino, jak również w mniejszych sklepach osiedlowych i hurtowniach spożywczych na terenie całego kraju.

Producenci przekąsek i słodyczy już po raz 49 spotykają się na największych, europejskich targach ISM w Kolonii. Wśród wystawców nie zabraknie kluczowych przedstawicieli branży z Belgii, Brazylii, Danii, Francji, Włoch, Grecji, Szwajcarii, Hiszpanii i Polski.

Na niemieckich targach Zakład Produkcji Cukierniczej Brześć promować będzie swoją markę eksportową – Crispico. Firma z Kujaw zaprezentuje swoje flagowe wyroby: słomkę ptysiową z cukrem, z cynamonem i pełną nasion oraz groszek ptysiowy. Uczestnicy targów będą mogli zapoznać się także z najnowszymi opakowaniami produktów o gramaturze 50 g., które zostały stworzone na potrzeby klientów chcących mieć zawsze pod ręką przekąski na tzw. „jeden raz”.

Na targach ISM, które odbywają się w dniach 27-30 stycznia br. zaprezentuje się blisko 1 700 wystawców z 76 krajów. Udział w tym prestiżowym wydarzeniu wezmą najważniejsi producenci słodyczy, przedstawiciele sieci handlowych oraz hurtownicy. Jest to doskonała okazja, aby nawiązać nowe kontakty handlowe oraz zapoznać się z najnowszymi trendami w branży. 

ZPC Brześć to rodzinna firma z Brześcia Kujawskiego produkująca słomkę ptysiową i groszek ptysiowy.

Zakład Produkcji Cukierniczej Brześć istnieje od 1984 roku. Rodzinna firma z Brześcia Kujawskiego specjalizuje się w tradycyjnych, opartych na domowych recepturach wyrobach cukierniczych. Produkty Brześcia regularnie pojawiają się w sieciach handlowych, takich jak Biedronka, Tesco, Dino, POLOmarket czy Lewiatan, jak również w mniejszych, prywatnych sklepach. Produkty Brześcia są również eksportowane m.in. do Stanów Zjednoczonych, Kanady, Niemiec, Wielkiej Brytanii, Rosji, Łotwy czy Estonii.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

słodycze RSS ALERT    /    ZPC Brześć RSS ALERT    /    eksport RSS ALERT    /    słomka ptysiowa RSS ALERT    /    groszek ptysiowy RSS ALERT    /    Crispico Brześć RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.85.92.139
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.