Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Słodycze i przekąski

ZPC Otmuchów: ruszyły zapisy na akcje nowej emisji z prawem poboru

Strona 2 z 3

Intencją Grupy w ramach realizowanej strategii jest rozwój własnych marek producenckich, poprzez podjęcie szeregu działań mających na celu wielowymiarowy proces budowania wartości marki ODRA. W tym celu opracowano spójną architekturę marki, określono jej kompetencje oraz pozycjonowanie. Proces rebrandingu jest połączony z wprowadzeniem nowej platformy komunikacji „Najlepiej Razem”. Platforma oparta jest na emocjach, podkreśla relacje międzyludzkie, kojarzy się jednoznacznie z przyjemnymi momentami.

Na rynek wprowadzono produkty w nowej odsłonie opakowań i z nowym logiem ODRA. Do logotypu dodana została cecha pozycjonująca markę „Oryginalna od 1946”, czego zamiarem jest podkreślenie tradycji, historii i jakości niezmiennej od lat, a także powrót do symbolu marki tj. „Kotwicy”, który obecny był w logotypie ponad 55 lat. Dzięki rebrandingowi, platformie komunikacji i nowościom w portfolio marka Odra nabrała nowoczesnego wizerunku i ma szansę stać się marką o szerokiej, ogólnopolskiej rozpoznawalności.

W połowie 2017 roku została również opracowana koncepcja nowej marki FREEYU będącej odpowiedzią na trendy oraz potrzeby konsumentów. Kierowana jest do osób świadomych, aktywnych, spragnionych czegoś nowego, smacznego i zdrowego. Słowo zaczerpnięte z języka angielskiego „free” oznacza wolność, dlatego  marka kierowana jest do osób spragnionych wolności, bo to ona jest przewodnikiem do osiągnięcia dobrego samopoczucia, chęci do działania i realizacji celów. Filozofia marki stała się punktem wyjścia do zbudowania platformy komunikacji 

„Głodni Wolności” z hasłem wspierającym „Smakuj życie tak jak lubisz”. W ramach swojej kompetencji marka zawiera produkty takie jak batony warzywno-owocowe, owocowo-zbożowe, proteinowe, musli, a także żelki funkcjonalne. FREEYU to alternatywa dla klasycznych słodyczy. W ofercie marki znajdują się też produkty bez pszenicy oraz dedykowane dla wegan. Grupa Otmuchów planuje w 2018 r. poszerzenie oferty FREEYU o produkty śniadaniowe. Koncepcja produktów, opakowania i receptury zostały zaprojektowane w taki sposób, aby miały charakter międzynarodowy.

SPÓŁKI SEKTORA SPOŻYWCZEGO NA GPW

OTMZakłady Przemysłu Cukierniczego Otmuchów SA

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 54.226.25.74
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

portale w grupie

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.