Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

ZPC Śnieżka: konsument jest wymagający, a tradycja tak ważna jak innowacyjność i nowoczesność

  • Autor: Barbara Woźniak, portalspozywczy.pl
  • Data: 27-10-2017, 12:57
ZPC Śnieżka: konsument jest wymagający, a tradycja tak ważna jak innowacyjność i nowoczesność
Maciej Wójcik, wiceprezes ZPC Śnieżka fot. spółka

Polski konsument staje się coraz bardziej świadomym i wymagającym odbiorcą, a na rynku trwa trend powrotu do tradycji. Jest to ciekawy okres, w którym tradycja ma tak samo mocny walor atrakcyjności jak innowacyjność i nowoczesność - mówi w wywiadzie dla serwisu portalspozywczy.pl, wiceprezes producenta słodyczy ZPC Śnieżka, Maciej Wójcik.

- Ze względu na długoletni okres funkcjonowania Śnieżki szeroka gama naszych produktów towarzyszy polskim konsumentom przez dziesięciolecia. Obecny trend powrotu do tradycji przywraca im wtórną atrakcyjność, stanowiąc ciekawy element naszego portfolio - mówi w wywiadzie dla serwisu portalspozywczy.pl Maciej Wójcik.

- Wraz ze spuścizną starych receptur zachowaliśmy również tradycyjne metody produkcji, które pozwalają nam odtworzyć smaki cukierków sprzed wielu lat. Dało to niespodziewany efekt przy oczekiwaniach obecnego konsumenta, który staje się coraz bardziej świadomym i wymagającym odbiorcą. Jest to ciekawy okres, w którym tradycja ma tak samo mocny walor atrakcyjności jak innowacyjność i nowoczesność.  Tak też powstało nasze obecne motto TRADYCJA SMAK NOWOCZESNOŚĆ – dodaje.  

Firma ZPC Śnieżka rozpoczęła swoją działalność w 1946 roku, jako „Fabryka Czekolady” z siedzibą w Świebodzicach. W 1946 roku na terenie starej niemieckiej firmy „Hochwald Schokoladen Fabrik” zbudowana została nowa Fabryka Czekolady – polska firma o nazwie „Śnieżka”. To właśnie na ten rok datuje się jej początki, współcześnie znanej pod nazwą ZPC Śnieżka, dawniej Śnieżka-Invest. 

Obecnie ZPC Śnieżka jest firmą rodzinną, w której trzon kadry menadżerskiej to członkowie rodziny. To spółka, która jest w 100 proc. w rękach polskiego kapitału.

W roku 2010 rokujące perspektywy dla tego zakładu wyznaczył nowy jej właściciel, przejmując firmę z wieloma problemami zarówno kapitałowymi jak i rynkowymi. Trudne, ale skuteczne przekształcenia własnościowe na przestrzeni ostatnich siedmiu lat doprowadziły do stabilizacji kapitału spółki i do wyznaczenia jednolitego kierunku rozwoju.

Trwający w latach 2010–2017 proces restrukturyzacji powoli przynosi oczekiwaną stabilizację rynku dystrybucji. Spółka podkreśla, że jest to efektem utrzymywania, wbrew wszechobecnym praktykom, wysokiej jakości produkowanych przez nią wyrobów jak też poszerzania asortymentu adekwatnie do oczekiwań rynkowych. W 2017 roku nastąpiło przekształcenie spółki z ograniczoną odpowiedzialności w spółkę akcyjną.

Najmocniejszym brandem spółki od ponad 70 lat, rozpoznawalnym przez większość polskich konsumentów, są produkty pod nazwą „michałki” i „michałki z HANKI”. ZPC Śnieżka na dzień dzisiejszy posiada 28 zarejestrowanych w Urzędzie Patentowym znaków towarowych pod nazwą „michałki”, których jest jedynym, prawnym właścicielem.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNER SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (24 520) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 266)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH