Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Żywność prozdrowotna to najlepiej rozwijający się segment branży spożywczej

  • Autor: AT/portalspozywczy.pl
  • Data: 27-12-2016, 10:48
Żywność prozdrowotna to najlepiej rozwijający się segment branży spożywczej
Artur Gajewski, sales & marketing manager w spółce Purella Food. fot. archiwum prywatne

- 2016 był pierwszym pełnym rokiem działalności Purella Food. Był to czas szybkiego rozwoju portfolio produktów z chlorellą, a także testów, badań, poszukiwań, wdrażania długofalowej strategii działania aby dostarczać produkty innowacyjne, wysokiej jakości i w dobrej cenie - mówi w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl Artur Gajewski, sales & marketing manager w spółce Purella Food

Jak mówi Artur Gajewski, przy wprowadzaniu innowacyjnych pomysłów Purella Food bazowano na tym, że rynek żywności prozdrowotnej jest obecnie najintensywniej rozwijającym się segmentem branży spożywczej.

- Intensywne działania umożliwiły budowanie świadomości kategorii superfoods i chlorelli w Polsce. To wszystko udało nam się zrobić poprzez wzmożoną komunikację PR i social media. Budowaliśmy również z sukcesem naszą dystrybucję - dodaje.

Przedstawiciel Purelli zauważa, że w 2016 roku spółce udało się zrealizować więcej niż zakładano.

- Jednym z głównych celów Purella Food było zbudowanie szerokiego portfolio produktów i to się udało. Rok zaczynaliśmy z dwoma produktami a kończymy z 15. Co więcej, kolejne sześć produktów czeka na wdrożenie już w I kwartale 2017 roku. W IV kwartale 2016 roku wprowadziliśmy dwa batony z linii sportowej, a także trzy rodzaje warzywno-owocowych smoothie NFC. Obie linie będą rozbudowywane w 2017 roku. Kolejnym osiągniętym celem było wejście z sukcesem do kilku tysięcy sklepów. Nasze produkty uzyskały nagrody konsumenckie, w tym bardzo ważną i prestiżową dla nas nagrodę branżową „Dobry Produkt” za innowacyjne „przemycenie” Chlorelli w batonach Chlorella Natural Energy Raw Bar - dodaje.

Gajewski dodaje, że mając na uwadze popularność chlorelli w Polsce, firmie udało się przez miniony rok zbudować firmę, która jest „top of mind” tej kategorii.

- Strategia postawienia na jeden superfood i rozbudowywanie portfolio z jego wykorzystaniem przynosi pozytywne rezultaty - podsumowuje.

Założona w 2015 roku polska spółka Purella Food zajmuje się produkcją żywności z wykorzystaniem chlorelli, słodkowodnej algi pochodzącej z Korei. W portfolio firmy znajdują się obecnie: czysta chlorella w formie tabletek i proszku, "surowe" batony Chlorella Natural Energy Bar, Greendox, czyli chlorella z błonnikiem mikronizowanym, batony sportowe Chlorella Sport Bar w wersji dla kobiet i mężczyzn, wspomniane smoothie z chlorellą, owocami i warzywami oraz zdrowa przekąska Natural Raw Bites BIO. Produkty Purella Food dostępne są w sieciach Rossmann, Piotr i Paweł, Carrefour oraz Delikatesy Centrum.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (26 701) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 267)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH