Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Słodycze i przekąski

Żywność prozdrowotna to najlepiej rozwijający się segment branży spożywczej

- 2016 był pierwszym pełnym rokiem działalności Purella Food. Był to czas szybkiego rozwoju portfolio produktów z chlorellą, a także testów, badań, poszukiwań, wdrażania długofalowej strategii działania aby dostarczać produkty innowacyjne, wysokiej jakości i w dobrej cenie - mówi w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl Artur Gajewski, sales & marketing manager w spółce Purella Food

Żywność prozdrowotna to najlepiej rozwijający się segment branży spożywczej
Artur Gajewski, sales & marketing manager w spółce Purella Food. fot. archiwum prywatne

Jak mówi Artur Gajewski, przy wprowadzaniu innowacyjnych pomysłów Purella Food bazowano na tym, że rynek żywności prozdrowotnej jest obecnie najintensywniej rozwijającym się segmentem branży spożywczej.

- Intensywne działania umożliwiły budowanie świadomości kategorii superfoods i chlorelli w Polsce. To wszystko udało nam się zrobić poprzez wzmożoną komunikację PR i social media. Budowaliśmy również z sukcesem naszą dystrybucję - dodaje.

Przedstawiciel Purelli zauważa, że w 2016 roku spółce udało się zrealizować więcej niż zakładano.

- Jednym z głównych celów Purella Food było zbudowanie szerokiego portfolio produktów i to się udało. Rok zaczynaliśmy z dwoma produktami a kończymy z 15. Co więcej, kolejne sześć produktów czeka na wdrożenie już w I kwartale 2017 roku. W IV kwartale 2016 roku wprowadziliśmy dwa batony z linii sportowej, a także trzy rodzaje warzywno-owocowych smoothie NFC. Obie linie będą rozbudowywane w 2017 roku. Kolejnym osiągniętym celem było wejście z sukcesem do kilku tysięcy sklepów. Nasze produkty uzyskały nagrody konsumenckie, w tym bardzo ważną i prestiżową dla nas nagrodę branżową „Dobry Produkt” za innowacyjne „przemycenie” Chlorelli w batonach Chlorella Natural Energy Raw Bar - dodaje.

Gajewski dodaje, że mając na uwadze popularność chlorelli w Polsce, firmie udało się przez miniony rok zbudować firmę, która jest „top of mind” tej kategorii.

- Strategia postawienia na jeden superfood i rozbudowywanie portfolio z jego wykorzystaniem przynosi pozytywne rezultaty - podsumowuje.

Założona w 2015 roku polska spółka Purella Food zajmuje się produkcją żywności z wykorzystaniem chlorelli, słodkowodnej algi pochodzącej z Korei. W portfolio firmy znajdują się obecnie: czysta chlorella w formie tabletek i proszku, "surowe" batony Chlorella Natural Energy Bar, Greendox, czyli chlorella z błonnikiem mikronizowanym, batony sportowe Chlorella Sport Bar w wersji dla kobiet i mężczyzn, wspomniane smoothie z chlorellą, owocami i warzywami oraz zdrowa przekąska Natural Raw Bites BIO. Produkty Purella Food dostępne są w sieciach Rossmann, Piotr i Paweł, Carrefour oraz Delikatesy Centrum.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Purella Food RSS ALERT    /    Artur Gajewski RSS ALERT    /    Dobry Produkt 2016 RSS ALERT    /    Dobry produkt - wybór ekspertów RSS ALERT    /    chlorella RSS ALERT    /    żywność prozdrowotna RSS ALERT    /    zdrowa żywność RSS ALERT    /    przekąski RSS ALERT    /    rynek przekąsek RSS ALERT    /    rynek przekąsek w Polsce RSS ALERT    /    przekąski 2016 RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 54.82.10.219
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

portale w grupie

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku

Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

portalspozywczy.pl w social media

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.