Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

STREFA PREMIUM - FAQ


I. JAK UZYSKAĆ DOSTĘP?/ZAKŁADANIE KONTA/LOGOWANIE


II. PŁATNOŚCI/FAKTURY/CENY


III. KORZYSTANIE Z TREŚCI/OBSŁUGA KONTA



I. JAK UZYSKAĆ DOSTĘP?/ZAKŁADANIE KONTA/LOGOWANIE


  1. Jak uzyskać dostęp do Strefy Premium/rankingów?
    Instrukcja „krok po kroku” dostępna jest w tym miejscu.
  2. Czy otrzymam dane do logowania?
    Dane do logowania są ustalane samodzielnie przez użytkownika podczas zakładania konta (adres e-mail oraz hasło).
  3. Nie pamiętam hasła do konta, czy mogę je odzyskać?
    Należy skorzystać z opcji przypominania hasła. Opcja ta jest dostępna w panelu logowania. Należy kliknąć „Nie pamiętam hasła”.
  4. Czy zamówienie można złożyć telefonicznie lub mailowo?
    Zamówienia mogą być składane wyłącznie drogą internetową poprzez panel zamówień dostępny w tym miejscu.
  5. Po zalogowaniu nie mam dostępu do płatnych treści i/lub rankingów?
    Prawdopodobnie nie został wykupiony abonament lub dostęp do konkretnego rankingu. Aby posiadać dostęp, należy wykupić odpowiednią usługę. W przypadku gdy usługa została wykupiona i opłacona, a problem nadal występuje, należy w pierwszej kolejności wylogować się z portalu, a następnie spróbować zalogować się ponownie. W przypadku wykupionego abonamentu należy upewnić się, czy posiadana usługa gwarantuje dostęp do szukanego rankingu. W przypadku dalszych problemów prosimy o wiadomość na adres kontakt@ptwp.pl.


II. PŁATNOŚCI/FAKTURY/CENY


  1. Jak dokonać płatności?
    Najszybszym sposobem uzyskania dostępu do rankingu lub zawartości Strefy Premium jest dokonanie płatności kartą lub e-przelewem za pośrednictwem systemu Przelewy24.pl. Dostęp jest aktywowany automatycznie (przez system) po dokonaniu płatności. Istnieje również możliwość wyboru faktury pro-forma, natomiast wiąże się to z wydłużeniem czasu oczekiwania na odblokowanie treści – aktywacja następuje dopiero w momencie wpłynięcia środków na nasze konto i zaksięgowania ich przez naszą firmę.
  2. Usługa została zamówiona, ale nie jest opłacona. Jak dokonać płatności?
    Wszystkie dokonane operacje i wybrane usługi dostępne są w ramach konta użytkownika w zakładce HISTORIA ZAMÓWIEŃ. Te zamówienia, które zostały wybrane, ale nie są jeszcze opłacone, mają status „Nowe”. Aby dokonać płatności, należy w kolumnie „Faktura” wybrać dodatkową opcję OPŁAĆ.
  3. Ile kosztują poszczególne abonamenty Strefy Premium/rankingi?
    Aktualny cennik rankingów i abonamentów Strefy Premium znajduje się w tym miejscu.
  4. Jak długo trzeba czekać na odblokowanie treści w przypadku wybrania faktury pro-forma?
    Dostęp przyznawany jest w momencie zaksięgowania środków na koncie wydawcy, więc czas uzyskania dostępu w dużej mierze jest zależny od użytkownika i tego, kiedy dokona on płatności za zakupioną usługę. Najczęściej udostępnienie usługi następuje w przeciągu 3 dni roboczych od dokonania płatności (zlecenia przelewu). Po aktywacji usługi wysyłane jest powiadomienie na adres e-mailowy użytkownika.
  5. Czy jest możliwość otrzymania faktury VAT?
    Tak, wystarczy zaznaczyć tę opcję w wymaganym miejscu podczas dokonywania zakupów. Faktura VAT jest przesyłana niezależnie od wybranej opcji zapłaty.
  6. Czy jest możliwość wystawienia faktury na inny adres?
    Tak, ale trzeba zamieścić taką informację w uwagach podczas składania zamówienia.
  7. Po jakim czasie od złożenia zamówienia trafi do mnie faktura?
    Faktura powinna dotrzeć do zamawiającego w ciągu 7 dni roboczych, licząc od dnia aktywacji usługi. Natomiast faktura pro-forma wysyłana jest na adres email najpóźniej następnego dnia roboczego.
  8. Nie dotarła do mnie faktura pro-forma. Gdzie mogę ją znaleźć?
    Faktura pro-forma jest przesyłana drogą mailową na wskazany podczas rejestracji adres e-mail. Faktura jest wystawiana niezwłocznie po wpłynięciu informacji systemowej do działu księgowości. W przypadku, gdy nie mogą Państwo odnaleźć faktury w swojej skrzynce odbiorczej, prosimy sprawdzić folder spam. Gdyby faktura nie doszła w ciągu 3 dni od zakupu prosimy o wiadomość na adres mailowy: kontakt@ptwp.pl.
  9. Jak mogę skorzystać z oferty specjalnej?
    Oferta specjalna dotyczy użytkowników posiadających wykupioną prenumeratę czasopisma Rynek Spożywczy. Jedna płatna prenumerata czasopisma to rabat dla jednego konta na dostęp w Strefie Premium. Więcej informacji.


III. KORZYSTANIE Z TREŚCI/OBSŁUGA KONTA


  1. Gdzie mogę znaleźć zakupiony ranking?
    Ranking jest umieszczony w sekcji „Multimedia” w tekście dotyczącym konkretnego raportu. Ranking jest widoczny wyłącznie dla zalogowanych użytkowników z opłaconym dostępem.
  2. Jak długo trzeba czekać na przyznanie dostępu?
    Najszybszym sposobem uzyskania dostępu do rankingu lub też zawartości Strefy Premium jest dokonanie płatności kartą lub e-przelewem. Dostęp jest aktywowany automatycznie (przez system) po dokonaniu płatności. Istnieje również możliwość wyboru faktury pro-forma, natomiast wiąże się to z wydłużeniem czasu oczekiwania na odblokowanie treści – aktywacja następuje dopiero w momencie wpłynięcia środków na nasze konto i zaksięgowania ich przez naszą firmę. Po aktywacji usługi wysyłane jest powiadomienie na adres e-mailowy użytkownika.
  3. Mam półroczny/kwartalny/miesięczny abonament, ale nie mam dostępu do rankingów.
    Dostęp do rankingów gwarantuje jedynie abonament Super Premium, obejmujący roczny dostęp do płatnych treści. Porównanie wszystkich abonamentów znajduje się w tym miejscu.
  4. Czym różni się abonament Super Premium od Premium?
    Abonament Super Premium to abonament roczny, w ramach którego, poza wszystkimi treściami ze Strefy Premium, użytkownik otrzymuje również dostęp do wszystkich rankingów Portalu Spożywczego, tych wydanych do chwili zakupu oraz tych, które będą się pojawiać w czasie trwania subskrypcji.
  5. Czy można wykupić rankingi osobno?
    Tak, każdy ranking może być wykupiony jako pojedynczy produkt, jednak w przypadku zainteresowania większą ilością raportów polecamy abonament Super Premium (12-miesięczny dostęp do wszystkich treści Portalu Spożywczego), który obejmuje wszystkie rankingi – zarówno już opublikowane, jak i te, które zostaną opublikowane w przyszłości (w okresie obowiązywania abonamentu). Porównanie wszystkich abonamentów znajduje się w tym miejscu.
  6. Jakie dane znajdują się w rankingach?
    Podglądy wszystkich opublikowanych rankingów są dostępne w dolnej części strony z opisem korzyści Strefy Premium.
  7. W jakim formacie udostępniane są rankingi?
    Wszystkie rankingi są udostępniane wyłącznie w formacie PDF. Nie ma możliwości otrzymania rankingu w innym formacie.
  8. Czy można kopiować dane znajdujące się w rankingach?
    Dane można wykorzystywać wyłącznie w granicach określonych w regulaminie.
  9. W jaki sposób liczony jest okres abonamentu?
    Okres abonamentu liczony jest od chwili aktywacji dostępu. Przykładowo: 12-miesięczny abonament z datą aktywacji 10 marca obowiązywać będzie do 10 marca roku następnego; w przypadku krótszych abonamentów okres obowiązywania usługi naliczany jest w sposób analogiczny – zmianie ulega jedynie czas trwania abonamentu (1, 3 lub 6 miesięcy).
  10. Jak sprawdzić, kiedy upływa czas dostępu?
    Czas trwania usługi można w dowolnym momencie sprawdzić w panelu swojego konta, w zakładce „Aktywne usługi”. Na liście posiadanych usług, obok każdej z nich, podany jest odpowiadający usłudze czas jej trwania.
  11. Czy można zmienić adres e-mailowy, na który został zakupiony ranking/abonament Strefy Premium?
    Nie ma możliwości zmiany adresu e-mailowego. Dostęp do rankingu/Strefy Premium jest możliwy wyłącznie przy użyciu tych danych, na które został dokonany zakup.
  12. Czy z kupionego dostępu może korzystać więcej osób?
    Dostęp przysługuje tylko jednemu użytkownikowi.

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (20 288) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 330)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH