Wydawałoby się, że dobie rekordowej popularności dyskontów tradycyjne sklepy mięsne będą powoli odchodzić do lamusa. Tymczasem wiele zakładów mięsnych z powodzeniem rozbudowuje lokalne sieci własnych placówek. Co więcej, według ekspertów, to właśnie specjalistyczne sklepy wędliniarskie mogą przejąć zamożnego klienta Almy czy Piotra i Pawła. Czy zatem w najbliższych latach czeka nas renesans koncepcji sklepu mięsnego?
- Do końca 2018 roku planujemy otwarcie kolejnych pięciu punktów. Głównym filarem sprzedaży są nasze sklepy własne. Natomiast współpracujemy również z dystrybutorami mięsa i wędlin w kraju i zagranicą oraz z wybranymi sieciami handlowymi na szczeblu regionalnym - mówi w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl Monika Berger, wiceprezes ds. handlu i marketingu Zakładów Mięsnych Berger.
- Śląsk to dla nas coś znacznie więcej niż miejsce na mapie czy pomysł na komunikację z klientami. Śląsk to tradycja, żywioł, kultura, a nawet swoista filozofia życia. Nasze produkty są doceniane nie tylko na Górnym i Dolnym Śląsku, ale również w innych regionach Polski, a nawet zagranicą - mówi w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl Monika Berger, wiceprezes ds. handlu i marketingu Zakładów Mięsnych Berger.
Na nadchodzącą Wielkanoc producent „ślōnskich szpecyjałōw” - firma Berger proponuje nowy wyrób. Kiełbasa Krucha Ze Wsi sprawdzi się na świątecznym stole jako np. dodatek do żuru, jak i w wersji mini - będąc ozdobą wielkanocnej święconki.
Weterynarze przeciwko zastępowaniu urzędowych lekarzy personelem pomocniczym
Edeka wprowadziła osobne kasy dla Polaków i Niemców w przygranicznym sklepie
Rolnicy żyją z dotacji unijnych
Wierzyciele sieci Piotr i Paweł mogą dostać jedynie 10 proc. wierzytelności
UOKiK wszczął postępowanie przeciw Allegro
W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).
Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.
Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).
Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.
Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.
Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.