– Mówi się o odejściu od reklam telewizyjnych, a one cały czas mają potencjał – powiedział Jakub Ogiński, dyrektor marketingu w FoodCare Sp. z o.o podczas debaty „Koniec ery NO NAME. Budowa marki więcej znaczy niż stworzenie produktu” w ramach XII Forum Rynku Spożywczego i Handlu.
– W działaniach marek jest kluczowa jakość i przede wszystkim trzeba iść tym tropem. Przy tym trzeba zwracać uwagę na oczekiwania konsumentów – powiedział Jakub Ogiński, dyrektor marketingu w FoodCare Sp. z o.o podczas debaty „Koniec ery NO NAME. Budowa marki więcej znaczy niż stworzenie produktu” w ramach XII Forum Rynku Spożywczego i Handlu.
O budowaniu marki, obraniu odpowiedniej strategii działania oraz relacji między producentem a konsumentem dyskutowano podczas debaty „Koniec ery NO NAME. Budowa marki więcej znaczy niż stworzenie produktu” w ramach XII Forum Rynku Spożywczego i Handlu.
- Ostromecko została przejęta przez FoodCare półtora roku temu. - Woda jest najbardziej perspektywicznym produktem spożywczym na najbliższe lata. Zawsze chciałem mieć wodę w portfolio. Kupiłem więc markę, której sprzedaż wynosiła około 15 milionów zł rocznie. My tą wartość przynajmniej podwoimy w tym roku - powiedział w rozmowie z portalspozywczy.pl, Wiesław Włodarski, prezes FoodCare.
- Black jest liderem rynku energy drinków w Polsce. Jednak - mimo to - nie możemy sobie odpuszczać i wciąż chcemy wymyślać nowe historie wokół naszej marki. Nowa kampania zainspirowana tematem empowerment ma jeszcze umocnić tę pozycję - nie tylko w Polsce, ale i za granicą - powiedział w rozmowie z portalspozywczy.pl, Wiesław Włodarski, prezes spółki FoodCare.
Wiesław Włodarski, który wraz z trzema innymi inwestorami był zainteresowany przejęciem Wisły Kraków SA, zrezygnował z planów. Po przeprowadzeniu audytu finansów klubu potencjalni inwestorzy poinformowali, że jest to wyzwanie przekraczające ich możliwości - donoszą "WP Sportowe Fakty".
Jak podał serwis Wirtualnemedia.pl, Justyna Górecka-Siupik objęła stanowisko dyrektora marketingu w firmie Homla, działającej w kategorii sklepów home decor. Poprzednio pracowała jako dyrektor marketingu międzynarodowego w FoodCare.
Kto decyduje o tym, jakie soki i nektary piją Polacy? Bardzo duże znaczenie ma to, gdzie zwykle je kupujemy, ponieważ trendy na tym rynku poprzez ceny i ofertę produktową wyznaczają przede wszystkim dyskonty i duże sieci handlowe. Nie bez znaczenia jest też polityka dystrybucyjna i cenowa największych producentów soków i nektarów. Świadczą o tym wyniki najnowszego rankingu „Równi w Biznesie” przygotowanego przez Grupę Eurocash we współpracy z Polską Izbą Handlu.
Opaska powstańcza jest czymś, co identyfikuje uczestników Powstania Warszawskiego. Noszenie jej przez Mike'a Tysona w nagranym przez niego filmie, jest - według powstańców - profanacją- powiedział dyrektor Muzeum Powstania Warszawskiego Jan Ołdakowski.
Firma FoodCare wypuściła spot z okazji rocznicy wybuchu Powstania Warszawskiego, w którym występuje Mike Tyson - twarz marki napojowej Black. Według niektórych dziennikarzy i medioznawców, to mało stosowne, bo były bokser ma na koncie wyroki sądowe, m.in. za gwałt.
W sobotnim wydaniu „New York Timesa” znalazł się artykuł o Powstaniu Warszawskim wykupiony przez Wiesława Włodarskiego, szefa i właściciela firmy FoodCare, produkujące m.in. napój energetyczny Black. Rok temu wielką wpadkę przy okazji rocznicy Powstania Warszawskiego zanotowała konkurencyjna marka Tiger - podają Wirtualnemedia.
Grupa Chorten od 17 maja do 30 czerwca organizuje w swoich sklepach konkurs konsumencki w oparciu o współpracę z 10 znanymi producentami. Mlekovita, Kompania Piwowarska, FoodCare, Podravka, Sokołów, Koral, Fortuna, Tchibo, Frito Lay i Van Pur – to producenci, którzy weszli w nową akcję sklepów Chorten skierowaną do klientów.
Frugo prezentuje nową linię naturalnych napojów owocowych - Frugo Young Stars. To nieprzeciętne połączenie soczystych owoców, orzeźwiających cytrusów oraz odświeżającej mięty. Do projektu marka zaprosiła gwiazdy młodego pokolenia z wytwórni fonograficznej MyMusic. Owocem tej współpracy jest nowa i świeża linia produktów.
Wiesław Włodarski, prezes FoodCare, właściciel marek Frugo i Black od dawna rozglądał się za możliwością wprowadzenia wody do oferty. Teraz, jak czytamy w Pulsie Biznesu, ma się to zmienić Firma przejmuje jedną z największych rozlewni w regionie Kujawsko-Pomorskim.
Konkurs jest częścią najnowszej kampanii reklamowej pod nazwą Win the Game, prowadzonej przez markę Black Energy Drink, należącą do Food Care Group. Głównymi bohaterkami działań marketingowych są zawodniczki amerykańskiej LFL i to one właśnie zachęcają do wzięcia udziału w zabawie i odwiedzenia USA.
FoodCare podał, że Sąd Apelacyjny w Krakowie uwzględnił apelację spółki od wyroku Sądu Okręgowego w Krakowie z 12 października 2016 r. i zmienił wyrok sądu pierwszej instancji, oddalając w całości powództwo Dariusza Michalczewskiego o zapłatę kwoty 21.765.310,48 zł tytułem odszkodowania za wykorzystanie przez FoodCare słowa „Tiger” w oznaczeniu produktu „Tiger Energy Drink” po rozwiązaniu umowy promocyjnej. Tymczasem Fundacja Michlaczewskiego donosi o listopadowym wyroku Sądu Rejonowego w Krakowie, który nakazał spółce FoodCare zapłatę na rzecz Fundacji Darka Tiger Michalczewskiego „Równe Szanse” 4 522 000 zł. oraz oddalił wniosek FoodCare o umorzenie postępowania.
Black Energy Drink nawiązał współpracę z zawodniczkami amerykańskiej ligi futbolu amerykańskiego i stał się sponsorem tytularnym LFL All-Star Tour Poland 2018. Czyżby te kroki wskazywały kolejny kierunek do ekspansji zagranicznej FoodCare? O planach związanych z nowym projektem oraz eksportem Black Energy Drink rozmawialiśmy z Pauliną Włodarską-Grodzińską, dyrektor marketingu FoodCare.
Po sukcesie sprzedażowym w Rumunii - Black Energy Drink rozpoczął 1 września kampanię wizerunkową i konsumencką w Bułgarii. Zaplanowano ją w telewizji i w internecie, w tym w social mediach. Wizerunek marki będzie dodatkowo wspierany materiałami POS.
Justyna Górecka-Siupik z końcem sierpnia objęła stanowisko International Marketing Director w FoodCare Group Sp. z o.o. Jest to nowo utworzona funkcja związana z dynamiczną ekspansją firmy na rynkach zagranicznych.
FoodCare Sp. z o.o. poinformował, że w sprawie z powództwa Dariusza Michalczewskiego FoodCare o zapłatę tytułem naprawienia rzekomej szkody wyrządzonej poprzez wykorzystanie słowa „tiger” w oznaczeniu/nazwie produktu „Tiger Energy Drink”, wyrokiem z dnia 12 października 2016 r. Sąd Okręgowy w Krakowie zasądził jedynie 11% żądanej przez Dariusza Michalczewskiego kwoty, w 89% oddalając zgłoszone roszczenia (Sąd przyznał byłemu bokserowi 2.401.961,37 zł z ogółem dochodzonej kwoty 21.765.310,48 zł).
Food Rentgen odpowiada dostawcy kaszy gryczanej do sieci Lidl
Edeka wprowadziła osobne kasy dla Polaków i Niemców w przygranicznym sklepie
Weterynarze przeciwko zastępowaniu urzędowych lekarzy personelem pomocniczym
Ardanowski: polska żywność jest dobrej jakości i niedroga
Rolnicy żyją z dotacji unijnych
W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).
Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.
Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).
Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.
Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.
Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.