Porcja Dobra zadebiutowała na rynku na początku tego roku. Obecnie produkty marki można kupić w sześciu dużych sieciach sklepów jak np. Auchan, Empik czy Kaufland. O rozwoju brandu w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl mówi Natallia Stsepantsova, prezes Pure Life, firmy produkującej Porcję Dobra.
Linia budyni proteinowych firmy Intenson Europe podczas XII Forum Rynku Spożywczego i Handlu otrzymała certyfikat „Dobry produkt 2019” w kategorii Produkt Innowacyjny. O wyróżnieniu oraz planach związanych z dalszym rozwojem marki opowiada nam Michał Lasocki, prezes zarządu w firmie Intenson Europe.
Charakter marki podpowiada nam, żeby komunikować się w prosty sposób, pokazywać osoby, które ją tworzą i ich historie – powiedział Dawid Błaszczyk, partner zarządzający w firmie Bracia Sadownicy, podczas debaty „Koniec ery NO NAME. Budowa marki więcej znaczy niż stworzenie produktu” w ramach XII Forum Rynku Spożywczego i Handlu.
– Mówi się o odejściu od reklam telewizyjnych, a one cały czas mają potencjał – powiedział Jakub Ogiński, dyrektor marketingu w FoodCare Sp. z o.o podczas debaty „Koniec ery NO NAME. Budowa marki więcej znaczy niż stworzenie produktu” w ramach XII Forum Rynku Spożywczego i Handlu.
Pasja, zaangażowanie, bycie dostępnym dla ludzi, wiarygodność potwierdzą to, że jestem człowiekiem i kucharzem autentycznym, co jest ważne zwłaszcza w dzisiejszym świecie mediów społecznościowych – powiedział David Gaboriaud, kucharz, podróżnik, podczas debaty „Koniec ery NO NAME. Budowa marki więcej znaczy niż stworzenie produktu” w ramach XII Forum Rynku Spożywczego i Handlu.
– Starannie wybieramy naszych influencerów i sprawdzamy ich profil. Cenimy osoby, które zanim rozpoczną z nami współpracę, chcą spróbować nasze produkty i dopiero po tym decydują się je reklamować – powiedziała Anna Kukuła, współwłaściciel Kukuła Healthy Food, w trakcie debaty „Koniec ery NO NAME. Budowa marki więcej znaczy niż stworzenie produktu” w ramach XII Forum Rynku Spożywczego i Handlu.
Ważne w budowaniu marki są autentyczność i wiarygodność. Na wstępie budowy marki Bracia Sadownicy dokonaliśmy podsumowania, co jest naszą mocną stroną, a jakie są nasze słabości. Doszliśmy do wniosku, że tylko prawda nas wyzwoli – powiedział Dawid Błaszczyk, partner zarządzający w firmie Bracia Sadownicy, podczas debaty „Koniec ery NO NAME. Budowa marki więcej znaczy niż stworzenie produktu” w ramach XII Forum Rynku Spożywczego i Handlu.
– Okazało się, że nisza w internecie nam się skończyła, ponieważ liczba klientów rosła i dalszym pomysłem na biznes było wejście do sieci sklepów. Postanowiliśmy wyróżnić się na tle innych oryginalnym opakowaniem i jakością – powiedział Michał Lasocki, prezes zarządu w firmie Intenson Europe podczas debaty „Koniec ery NO NAME. Budowa marki więcej znaczy niż stworzenie produktu” w ramach XII Forum Rynku Spożywczego i Handlu.
Jak stworzyć opakowanie, które pomoże produktowi wyróżnić się na półce? Czy tworząc je warto połączyć siły z innymi przedsiębiorcami? Zdaniem Paula Daviesa, prezesa zarządu Carlsberg Polska, jak najbardziej.
– W działaniach marek jest kluczowa jakość i przede wszystkim trzeba iść tym tropem. Przy tym trzeba zwracać uwagę na oczekiwania konsumentów – powiedział Jakub Ogiński, dyrektor marketingu w FoodCare Sp. z o.o podczas debaty „Koniec ery NO NAME. Budowa marki więcej znaczy niż stworzenie produktu” w ramach XII Forum Rynku Spożywczego i Handlu.
– Marki od zawsze były specyficznymi obiektami, które tworzyły specyficzne treści i wartości z nich wynikające – powiedział Marcin Bełza, partner w firmie O11e, Polski Klub Brandingu podczas debaty „Koniec ery NO NAME. Budowa marki więcej znaczy niż stworzenie produktu” w ramach XII Forum Rynku Spożywczego i Handlu.
O budowaniu marki, obraniu odpowiedniej strategii działania, influencerach oraz relacji między producentem a konsumentem dyskutowano podczas debaty „Koniec ery NO NAME. Budowa marki więcej znaczy niż stworzenie produktu” w ramach XII Forum Rynku Spożywczego i Handlu.
Wyzwania dla branży spożywczej, nowe trendy na rynku żywności, konsument 4.0 – jak odnaleźć się w zmieniającej rzeczywistości i odpowiedzieć na potrzeby rynku? Na te oraz inne pytania odpowiadali uczestnicy XII Forum Rynku Spożywczego i Handlu. Największa debata dedykowana sektorowi spożywczemu i handlowemu oraz HoReCa w Polsce odbyła się w dniach 4-5 listopada br. w Warszawie. W wydarzeniu wzięło udział ponad 1000 osób.
Trzeba szkolić się, zbierać wiedzę, obserwować rynek, być do przodu, żeby znać odpowiedzi na pytania, które dopiero powstaną i zostaną zadane – powiedział David Gaboriaud, kucharz, podróżnik, podczas debaty „Koniec ery NO NAME. Budowa marki więcej znaczy niż stworzenie produktu” w ramach XII Forum Rynku Spożywczego i Handlu.
Adriana Marczewska, szefowa kuchni w stołecznej restauracji WuWu, była gościem podczas Forum Rynku Spożywczego i Handlu. Adriana wzięła udział w debacie #HorecaTrendsTalks - czym żyje polska scena gastro, podczas której opowiedziała o kulisach pracy w kuchni.
O budowaniu marki, obraniu odpowiedniej strategii działania oraz relacji między producentem a konsumentem dyskutowano podczas debaty „Koniec ery NO NAME. Budowa marki więcej znaczy niż stworzenie produktu” w ramach XII Forum Rynku Spożywczego i Handlu.
Mikołaj Piaskowski, radca prawny w kancelarii Baker&McKenzie odpowiada na pytanie o regulacje prawne dotyczące wykorzystania technologii w handlu, które opierają się m.in. o dane osobowe klientów i sztuczną inteligencję.
- Gospodarka odpadami to zapobieganie ich powstaniu, przygotowanie ich do ponownego użycia i recykling. Trzeba zacząć od tego pierwszego punktu. W Warszawie mamy rocznie 780 tys. ton odpadów, z czego około 20 proc. nadaje się do recyklingu. W budżecie na ten cel przeznaczamy 950 mln zł rocznie - mówił Franciszek Łapecki, dyrektor biura gospodarki odpadami komunalnymi w Urzędzie Miasta Warszawa, podczas panelu ,,Gospodarka obiegu zamkniętego. Opakowanie przyszłości pilnie poszukiwane", która odbyła się w ramach XII edycji Forum Rynku Spożywczego i Handlu.
Wysoka jakość, powtarzalność produktu i zbieżne wartości – mix tych elementów może pomóc firmom związać ze sobą konsumenta na długie lata. Trzeba tylko chronić wizerunek branży i dbać o rzetelność przekazywanych w przestrzeni medialnej informacji.
Jak technologie wspierają i ułatwiają zakupy oraz jakie wyzwania stawiają przed handlem, czy sklepami przyszłości będą głównie bezobsługowe koncepty, jaką rolę może ogrywać sprzedawca i czy zakupom wciąż powinny towarzyszyć emocje? – o tym rozmawiali paneliści debaty „The future of retail: idealny mix technologii i emocji”, która odbyła się podczas XII Forum Rynku Spożywczego i Handlu.
Debata Food and Retail Start-up Star podczas XII Forum Rynku Spożywczego i Handlu rozpoczęła się prezentacją start-upów, z których zwycięzcy zostali wyłonieni przez uczestników debaty, a nagrody wręczone wieczorem podczas uroczystej Gali XII FRSiH. Uczestnicy debaty „Food and Retail Start-up Star – sektor żywności na celowniku start-upów” pozytywnie ocenili prezentujące się start-upy. Uznali też, że polskie start-upy branży spożywczej są na początku drogi rozwoju.
Wyzwania dla branży spożywczej, nowe trendy na rynku żywności, konsument 4.0 – jak odnaleźć się w zmieniającej rzeczywistości i odpowiedzieć na potrzeby rynku? Na te oraz inne pytania odpowiadali uczestnicy XII Forum Rynku Spożywczego i Handlu. Największa debata dedykowana sektorowi spożywczemu i handlowemu oraz HoReCa w Polsce odbyła się
w dniach 4-5 listopada br. w Warszawie. W wydarzeniu wzięło udział ponad 1000 osób.
Edukacja konsumenta, także najmłodszego, marnowanie żywności, trendy roślinne - o tych tematach rozmawiali uczestnicy debaty "Handel szuka nowej tożsamości: CSR, ekologia, zero waste" na Forum Rynku Spożywczego i Handlu 2019.
Kuchnia zmienia się. Wynika to z rewolucji dotyczącej trendów żywieniowych To co dzieje się na polskiej scenie gastro trochę jest opóźnione w porównaniu z tym, co dzieje się na świecie – powiedziała Agnieszka Mielczarek, coach żywienia, współwłaścicielka cateringu dietetycznego Bistrobox podczas debaty zatytułowanej #Horeca Trends Talks – czym żyje polska scena gastro” w trakcie XII Forum Rynku Spożywczego i Handlu.
W poszukiwaniu wygody dla konsumentów naszym głównym działaniem, które wprowadziliśmy jest aplikacja mobilna, dzięki której można dokonać płatności za paliwo przy dystrybutorze – powiedział Wojciech Muszyński, dyrektor ds. sprzedaży detalicznej PKN ORLEN, w trakcie debaty "Konsument 4.0 w soczewce trendów zmieniającego się świata", otwierającej drugi dzień Forum Rynku Spożywczego i Handlu.
Nie wszyscy konsumenci przeniosą się do internetu. Owszem, część przeszła na model kupowania w internecie, bo jest to dla nich wygodne, aczkolwiek raz na jakiś czas lubią te osoby wybrać się na zakupy do sklepu – powiedział Tomasz Michalski, członek zarządu, dyrektor ds. komercyjnych Frisco.pl, w trakcie debaty "Konsument 4.0 w soczewce trendów zmieniającego się świata", otwierającej drugi dzień Forum Rynku Spożywczego i Handlu.
Weterynarze przeciwko zastępowaniu urzędowych lekarzy personelem pomocniczym
Food Rentgen odpowiada dostawcy kaszy gryczanej do sieci Lidl
Edeka wprowadziła osobne kasy dla Polaków i Niemców w przygranicznym sklepie
Wierzyciele sieci Piotr i Paweł mogą dostać jedynie 10 proc. wierzytelności
Rolnicy żyją z dotacji unijnych
W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).
Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.
Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).
Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.
Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.
Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.