Podczas XIII Globalnego Kongresu Mleczarstwa, odbywającego się w Lizbonie, firma Chr. Hansen zyskała światowe uznanie, otrzymując nagrodę w kategorii Najlepszy Składnik Przetworów Mlecznych dzięki nowo wdrożonej formule kultur bakterii, stosowanej w produkcji między innymi jogurtów, twarogów, kremowych serków i kefirów: Sweety® Y-1.
Do każdej z grup konsumenckich trzeba zupełnie inaczej docierać i personalizować przekaz. Jest miejsce zarówno na klasyczną komunikację jak i na influencerów - mówił Rafał Wróblewski, dyrektor ds. rozwoju klientów w Danone podczas debaty „Filary sukcesu polskiej branży mleczarskiej” w trakcie XII Forum Rynku Spożywczego i Handlu.
OSM Piątnica wystartowała z najnowszą kampanią dedykowaną jogurtom Piątuś pod hasłem „Piątuś radę da”, której towarzyszy nowy bohater Łoś. Tym samym Piątuś to nie tylko pyszny i zdrowy jogurt, ale także imię Łosia, z którym warto próbować wciąż nowych aktywności, żeby znaleźć tę, która daje radość. Celem kampanii jest kształtowanie pewności siebie, a działania w jej zakresie obejmują spoty reklamowe, kampanię w digitalu oraz w social mediach.
Jogurt może zmniejszać ryzyko zachorowania na raka jelita grubego, choć potrzebne są dalsze badania. Taką korzystną zależność zauważono u mężczyzn wypijających co najmniej dwie porcje tego napoju dziennie – informują amerykańscy specjaliści na łamach pisma „Gut”.
- Według szacunków Banku BNP Paribas w pierwszych dwóch miesiącach 2019 r. ceny detaliczne mleka, jogurtów i serów były 0,8% wyższe niż przed rokiem, co oznacza, że przeciętnie, produkty mleczarskie potaniały względem innych produktów żywnościowych, gdyż ceny detaliczne żywności ogółem były o 1,5% wyższe niż w pierwszych dwóch miesiącach 2018 r. - poinformował Paweł Wyrzykowski, analityk sektora rolno-spożywczego, BNP Paribas.
Dotrzymywanie złożonych wobec siebie noworocznych obietnic wiąże się z wypracowaniem umiejętności przekształcania trudnych lub żmudnych zadań w poprawiające samopoczucie nawyki. Utrata wagi i wysportowana sylwetka bardzo często będzie powiązana z zadbaniem o odpowiednio zbilansowaną dietę oraz regularnie podejmowaną aktywność fizyczną. Jak zatem sprawić, aby realizacja planów w 2019 stała się przyjemniejsza? Activia wierzy, że wspólnie łatwiej jest realizować założone cele i plany noworoczne, dlatego z początkiem roku wystartowała kampania „Podziel się swoim postanowieniem #2019activia”.
Lubiany przez dzieciaki Danonek zaprasza do wspólnych morskich przygód przy wykorzystaniu technologii wirtualnej rzeczywistości. Kampania „Odkryj morski świat z Danonkiem” to szansa na pobudzenie dziecięcej ciekawości i wsparcie dla rodziców, którzy chcą zainteresować dzieci morzem i życiem, które skrywa.
Naturalny jogurt typu greckiego to gęsty jogurt o kremowej konsystencji i intensywnym kwaskowatym, śmietankowym smaku. Dla porównania, typowy jogurt naturalny jest bardziej płynny. Różnice w organoleptyce pomiędzy jogurtem greckim i naturalnym wynikają z tego, że różni je proces technologiczny, który objaśnia Naukowe Koło Technologów Mleczarstwa UWM Olsztyn.
Zaletą preparatów błonnikowych z suszu jest postrzeganie ich przez konsumentów jako naturalnych składników owoców i warzyw. Dzięki takiemu pozytywnemu odbiorowi sproszkowane susze z owoców jako potencjalne źródło błonnika nabierają coraz większego znaczenia dla przemysłu spożywczego.
Wraz z rosnącą popularnością diety roślinnej pojawiają się nowe potrzeby, a w ślad za nimi interesujące start-up'y. Na innowacyjny pomysł na wypełnienie niszy na rynku wegańskich produktów wpadli studenci Politechniki Warszawskiej, opracowując jogurt na bazie prosa.
Okręgowa Spółdzielnia Mleczarska w Piątnicy wprowadziła na rynek jogurty typu greckiego w nowym wydaniu. Zastąpiły one doskonale znane wcześniej produkty. Poza odświeżeniem wyglądu opakowań, zmieniono także skład oraz wprowadzono nowe warianty smakowe.
W październiku na półkach sklepowych pojawiły się Danonki w odświeżonej szacie graficznej nawiązującej do tematyki kosmosu, a do produktów dołączone zostały magnesy. Ponadto w nowej kampanii marka wykorzystuje aplikację Shazam oraz technologię wirtualnej rzeczywistości.
Trwa kampania digital promująca SKYR – jogurt typu islandzkiego z Piątnicy. Za koncept i realizację kampanii obejmującej współpracę z influencerami oraz social media odpowiada agencja Plej ze strategicznym wsparciem Melting Pot. W ramach działań komunikacyjnych Piątnicę odwiedził Krzysztof Gonciarz, a efekty wizyty na Podlasiu można będzie oglądać na jego kanale na YouTube.
Tygodnik "Wprost" opublikował listę najbogatszych Polek. Pierwsze miejsce zajęła Dominika Kulczyk, której majątek oszacowano na 7 mld zł. Wśród pierwszej piątki znalazła się Barbara Komorowska, współwłaścicielką Bakomy oraz Teresa Mokrysz, twórczyni i kreatorka Mokate.
Studenci biotechnologii z koła naukowego działającego przy Politechnice Warszawskiej postawili sobie za cel stworzenie jogurtu na bazie prosa - taniego, wegańskiego substytutu jogurtu tradycyjnego. W ich produkcie znajdą się m.in. fosfor, krzem i żelazo.
Marka Danonki odświeża opakowania jogurtów, które sprawdzą się jako część małego posiłku dziecka poza domem. W sierpniu na sklepowych półkach pojawią się saszetki z bohaterem marki nawiązujące do szkolnych aktywności. Akcja będzie wspierana kampanią reklamową pod hasłem „Idealne do plecaka”.
Światowe media alarmują, że należy zmniejszyć spożycie cukru, o co najmniej połowę. Reformulacji podlegają nie tylko wyroby cukiernicze i napoje, ale także produkty mleczarskie. Wielka Brytania opracowała rządowy program obniżenia zawartości cukru w produktach spożywczych. Guardian pisze nawet o konieczności wprowadzenia kolorowych etykiet znakujących zawartość cukru w produkcie oraz niezbędnej prostej i jasnej komunikacji na temat wartości odżywczych produktów.
Activia wprowadza nowe warianty produktów – w portfolio marki zagoszczą jogurty do picia ze zbożami i siemieniem lnianym w dwóch owocowych smakach: mango i ananas oraz gruszka i kiwi. Wprowadzenie nowych produktów na rynek będzie wspierane kampanią w telewizji, digital oraz działaniami w punktach sprzedaży.
Fantasia już po raz drugi przygotowała wyjątkową akcję we współpracy z Answear.com, czyli jednym z najbardziej znanych sklepów internetowych oferującym odzież i akcesoria wielu marek. Od 7 maja do końca czerwca br. każdy, kto kupi dowolny jogurt Fantasia, ma szansę na wygranie 1000 zł na zakupy w Answear.com, a jedna osoba może wygrać aż 15 000 zł na modowe szaleństwa.
Sprzedaż polskich produktów mleczarskich na rynku chińskim idzie coraz lepiej - ocenił w czwartek w rozmowie z PAP przedstawiciel Polskiej Izby Mleka na targach żywności SIAL w Szanghaju, gdzie promowali się m.in. polscy mleczarze.
Edeka wprowadziła osobne kasy dla Polaków i Niemców w przygranicznym sklepie
Róża Thun: Ekologicznie i ekonomicznie - tak chcemy myśleć o żywności
Sanepid: W kaszach firmy Janex nie ma pozostałości glifosatu
Ardanowski: Przypadek z ASF? Nie sądzę
Emilewicz: w pierwszej połowie 2020 r. przedstawimy pakiet proinwestycyjny
W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).
Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.
Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).
Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.
Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.
Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.