OEX24.com to polski marketplace B2B, który umożliwia producentom i dystrybutorom digitalizację sprzedaży i wspiera ekspansję zagraniczną. Rozwój biznesu OEX24.com na rynkach azjatyckich to prezentowanie oferty produktów made in Poland a także polskiej technologii i rozwiązań w obszarze eCommerce B2B.
Zwolennicy handlu internetowego rosną w siłę. Wg najnowszego raportu Gemiusa już 62% polskich internautów zadeklarowało, że kupują w internecie. Do 2020 roku 40% światowego e-handlu będzie odbywać się za pośrednictwem elektronicznych platform sprzedażowych. GS1 Polska zbadało, co zrobić, by sprzedawać skutecznie na lokalnych marketplacach.
Nowe rozwiązanie PayU marketplace adresowane jest do platform handlowych oferujących produkty od różnych sprzedawców w internecie. Kupujący mogą dzięki niemu dodawać produkty od wielu sprzedawców do jednego koszyka i opłacić wszystkie zakupy jednocześnie – jedną transakcją.
Carrefour, po połączeniu swoich serwisów food i non-food w jedną platformę sprzedażową carrefour.pl, inwestuje w rozwój oferty. 28 maja wszyscy dostawcy, którzy chcieliby nawiązać współpracę z siecią w modelu marketplace, mogą wziąć udział w dedykowanym dniu otwartym, który pozwoli im uruchomić nowy kanał sprzedaży i zaoferować wybrane portfolio swoich produktów na dynamicznie rosnącej platformie Carrefour.
Carrefour Polska wdraża na swojej stronie internetowej koncept Marketplace, do którego dołączają zewnętrzni dostawcy. W ten sposób firma rozbudowuje swój asortyment produktów i zapewnia klientom szeroki wybór towarów w atrakcyjnych cenach.
Róża Thun: Ekologicznie i ekonomicznie - tak chcemy myśleć o żywności
Sanepid: W kaszach firmy Janex nie ma pozostałości glifosatu
Ardanowski: Przypadek z ASF? Nie sądzę
Mięso na wtorek: Pamapol wprowadza bezmięsną linię produktów Healthy Mind
Świąteczne ciężarówki Coca-Cola odwiedzą Chorzele, Sandomierz i Iławę
W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).
Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.
Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).
Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.
Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.
Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.