Coca-Cola HBC Polska przygotowuje się do ekspansji w nowej kategorii - będzie dystrybuować wysokogatunkowe napoje alkoholowe – mówi serwisowi portalspozywczy.pl Krzysztof Baczyński, kierownik ds. regulacji (Regulatory Affairs Manager) w Coca-Cola Hellenic.
Podatek cukrowy chcielibyśmy wprowadzić do końca 2022 r., aby ograniczyć złe nawyki żywieniowe społeczeństwa - poinformował w czwartek (5 grudnia) wiceminister zdrowia Sławomir Gadomski. Jest to jedno z założeń Narodowej Strategii Onkologicznej na lata 2020-2030.
Ponadczasowy hit marki Coca-Cola „Coraz bliżej Święta” stał się w ostatnich latach nieodłącznym elementem oczekiwania na Gwiazdkę. Pierwsze komentarze na temat dotychczasowych interpretacji utworu pojawiają się w social mediach już od października. W tym roku kultowy przebój w nowej aranżacji zaśpiewała niekwestionowana ikona muzyki popularnej Natalia Kukulska.
W tym roku w ramach kampanii świątecznej marka Pepsi stworzyła bajkowy mini film, w którym opowiada własną historię świątecznych przygotowań w wydaniu elfów Pepsi. W filmie wzięła udział plejada polskich gwiazd: Maciej Musiał (Elf Kelfin), Wiktoria Gąsiewska (Elfka Ewka), Adam Fidusiewicz (Elf Elfis), Kacper Młynarkiewicz (Elf Rafaelf) oraz influencerzy marki: Jakob Kosel, Lara Gessler i Adam Wiejak.
Praca wre na terenie budowy centralnego magazynu dla PepsiCo w Mszczonowie, gdzie światowy lider w produkcji artykułów spożywczych i napojów postanowił skonsolidować swoje procesy logistyczne i magazynowe w naszym kraju. Aktualnie trwają prace przygotowawcze do uruchomienia operacyjnego ogromnego centrum logistycznego, które zatrudniać będzie około 240 pracowników. Otwarcie zaplanowane zostało na przełom I i II kwartału 2020 roku.
Coca-Cola i jej strategiczni partnerzy – rozlewnie Coca-Cola HBC oraz Coca-Cola European Partners – właśnie ogłosili wprowadzenie w całej Europie technologii KeelClip™. To innowacyjne, minimalistyczne, papierowe rozwiązanie do pakowania zbiorczego puszek.
Kubuś kontynuuje serię bajkowych niespodzianek dla najmłodszych. We współpracy z wydawcą Storytel marka przygotowała kolejne 25 wyjątkowych audiobooków czytanych przez znanych lektorów. Pod etykietami czekają naklejki z kodami dostępu do biblioteki, a na rewersach – bajkowe zadania. Ambasadorką kolekcji audiobooków Kubusia została Małgorzata Socha.
Szacunkowa wartość towarów i usług zakupionych w Polsce przez cudzoziemców (nierezydentów) w 2018 roku ukształtowała się na poziomie 43,5 mld zł. W porównaniu z rokiem poprzednim wydatki były wyższe o 4,8% - wynika z danych GUS.
– W tym roku wprowadziliśmy na rynek ziołowe napoje funkcjonalne, a napoje herbaciane trafiły do szerokiej dystrybucji. Na ocenę tych decyzji jeszcze za wcześnie, ale jestem przekonany, że biorąc pod uwagę aktualne trendy na rynku spożywczym, produkty te zostaną pozytywnie odebrane i szybko zyskają sympatię konsumentów – powiedział w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl Evangelos Evangelou, prezes zarządu Herbapolu.
Koncern Coca-Cola został ukarany grzywną przez urząd komitatu (województwa) peszteńskiego za plakaty pokazujące pary homoseksualne – poinformował we wtorek dziennik "Magyar Hirlap", powołując się na portal Index.hu.
We wrześniu ruszyły główne działania promocyjne Coca-Cola Energy – pierwszego na rynku napoju energetyzującego o znanej i uwielbianej przez konsumentów nucie smakowej Coca-Cola. W ramach kampanii, koncentrującej się na pozytywnej energii, zaplanowane jest m.in.: silne wsparcie 360 stopni, obejmujące emisję spotu w TV, internecie i kinach, działania w digitalu, reklamy OOH oraz promocję w punktach sprzedaży.
Prestiżowy globalny ranking Dow Jones Sustainability Index 2019 ogłosił firmę Coca-Cola HBC liderem pod względem zrównoważonego rozwoju wśród producentów napojów w Europie. Po raz szósty w ciągu siedmiu lat firma zajęła najwyższą pozycję w indeksie, a dziewiąty rok z rzędu znalazła się w pierwszej trójce światowych i europejskich firm produkujących napoje.
Najnowsza kampania Tymbarku skupia się wokół kropelki soku, która utkwiła samotnie na dnie opakowania. Na szczęście, dzięki nowej funkcji kartonu, która pozwala na wylanie soku do ostatniej kropli, historia kończy się happy endem, a widzowie mogą odetchnąć z ulgą.
Inflacja w sierpniu br. wniosła 2,9 proc. rdr wobec wcześniejszego szacunku na poziomie 2,8 proc. - poinformował w piątek w komunikacie Główny Urząd Statystyczny. Żywność i napoje bezalkoholowe zdrożały o 7,2 proc. rdr, tańsze o 1,4 proc. były odzież i obuwie - wynika z danych GUS.
LEDy są obecnie modnym elementem mainstreamu w sektorze POS – stają się świetnym uzupełnieniem regularnych kampanii poprawiając widoczność produktów oraz podnosząc wygląd ekspozycji na półce do poziomu premium. - W tym sezonie wakacyjnym nasi klienci wyraźnie postawili na LEDy - mówi Bartosz Domaradzki z in-Store Media Polska.
PepsiCo w Polsce uruchomiła nowoczesny portal korporacyjny i produktowy stworzony z uwzględnieniem najnowszych trendów komunikacyjnych. To miejsce, w którym konsumenci, media i wszystkie osoby zainteresowane działalnością PepsiCo w naszym kraju w łatwy i przystępny sposób dowiedzą się o aktualnych działaniach firmy, jej produktach, inwestycjach, a także inicjatywach w zakresie zrównoważonego rozwoju.
Vitamizu Kombucha jest niegazowanym napojem herbacianym na bazie fermentowanej herbaty o smaku kwiatów czarnego bzu. Do jego produkcji wykorzystane zostały tylko naturalne składniki. Nie zawiera sztucznych barwników, konserwantów oraz innych chemicznych modyfikacji.
Róża Thun: Ekologicznie i ekonomicznie - tak chcemy myśleć o żywności
Sanepid: W kaszach firmy Janex nie ma pozostałości glifosatu
Ardanowski: Przypadek z ASF? Nie sądzę
Mięso na wtorek: Pamapol wprowadza bezmięsną linię produktów Healthy Mind
Świąteczne ciężarówki Coca-Cola odwiedzą Chorzele, Sandomierz i Iławę
W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).
Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.
Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).
Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.
Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.
Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.