Marka Nespresso została partnerem głównym Festiwalu Polskich Filmów Fabularnych w Gdyni. W Teatrze Muzycznym w Gdyni powstała specjalna Strefa Nespresso dla gości, którzy nie wyobrażają sobie dnia bez mocnego espresso lub aromatycznego latte. Zarówno kawa, jak i kawowe koktajle będą serwowane gościom festiwalu od 16 do 21 września.
Z badania „Kawa jako element życia zawodowego pracowników małych, średnich i dużych firm” przeprowadzonego na zlecenie Nespresso Professional wynika, że czynni zawodowo Polacy uważają picie kawy za ważny aspekt swojej pracy. Przerwa na kawę jest dla nich szansą na chwilę relaksu, na doładowanie energii, nawiązanie bliższych relacji ze współpracownikami. A idealna kawa to kawa aromatyczna, mocna, gorąca, z pianką i pita w spokoju.
Barista Creations – Chiaro, Scuro I Corto to trzy nowe mieszanki, które powstały specjalnie dla miłośników białej kawy. Jak pokazały wyniki badania „Poranna kawa Polaków” zleconego przez Nespresso przy okazji kampanii „A Ty, jak lubisz spędzać poranki?”, ponad 47% Polaków najchętniej wybiera właśnie kawę z mlekiem.
Jeśli patrzymy na obecne trendy, których jest naprawdę wiele, widać, że rynek kawy ulega zmianom. Zwraca się uwagę na pochodzenie kawy, na to jak prażone są ziarna, na metody parzenia, a także różne rodzaje latte i cappuccino, które można przyrządzić w domu za pomocą jednego przycisku. Możliwe, że kawa ma nawet potencjał, by stać się częściowo nowym softdrinkem – to kierunek, który już widać w kawie parzonej na zimno czy kawie nitro - mówi w wywiadzie dla portalspozywczy.pl, Arthur van Keeken, dyrektor Działu Kaw i Napojów w Nestlé Polska.
Kawa towarzyszy Polakom przez cały dzień. Dla ponad 40 proc. jest to nieodłączny element każdego poranka, który daje niezbędny zastrzyk energii. Blisko połowa Polaków pije kawę także w pracy, nawet 2–3 filiżanki dziennie. Najchętniej wybieramy kawy z dużą ilością mleka, o bogatym aromacie i intensywnym smaku.
Dla 43 proc. Polaków kawa jest nieodłącznym elementem poranka. Większość najchętniej pije ją z mlekiem, a 83 proc. konsumentów ma swój ulubiony kubek lub filiżankę, w której lubić pić poranną kawę. Średnio co trzeci ma też swoje rytuały związane z poranną kawą – wynika z badań konsumenckich przeprowadzonych przez SW Research Agencja Badań Rynku i Opinii na zlecenie marki Nespresso Polska - informuje Newseria.
Dwie nowe kawy Nespresso Exclusive Selection debiutują na polskim rynku. Obie pozycje znajdą się wyłącznie w menu warszawskich restauracji wyróżnionych gwiazdką Michelin – Atelier Amaro oraz Restauracji Senses.
Przy Placu Europejskim w Warszawie działa nowa restauracja – Genesis. Jej współtwórcą jest Krzysztof Janiszewski, restaurator i współwłaściciel m.in. restauracji Senses oznaczonej gwiazdką Michelin. Miejsce wyróżnia niezwykły koncept architektoniczny oraz gastronomiczny.
Organizacja ekologiczna Rainforest Rescue optuje za ograniczeniem produkcji aluminiowych kapsułek. Wystosowała petycję do Nespresso, jednego ze światowych liderów produkcji kawy w kapsułkach - informuje serwis teraz-srodowisko.pl
Organizacje ekologiczne twierdzą, że kapsułki z kawą szkodzą środowisku, ponieważ aluminium wykorzystywane do ich produkcji nie jest poddawane recyklingowi. Firma Nestle, która jest liderem tego rynku, stanowczo zaprzecza – informuje serwis finanse.wp.pl.
Nespresso wprowadza dwie nowe kawy dla klientów z segmentu horeca. Kawy naturalnie aromatyzowane o nutach waniliowych oraz karmelowych – Espresso Caramel i Espresso Vanilla – wchodzą do stałego asortymentu B2B i poszerzą go do 13 mieszanek.
- Chociaż względy ekonomiczne wciąż wygrywają z ekologicznymi zachowaniami Polaków, jako naród jesteśmy przekonani do indywidualnej odpowiedzialności za stan środowiska naturalnego. Wpływ na to mają nie tylko odgórne regulacje, ale coraz większe rozumienie przez nas ograniczoności zasobów i potrzeba dbania o środowisko. Dotyczy to również opakowań spożywczych - mówi serwisowi www.portalspozywczy.pl Michał Proszewski, dyrektor generalny firmy Nespresso w Polsce.
Opracowane przez francuską firmę 10Vins urządzenie dopasowuje temperaturę oraz odpowiednio "napowietrza" wino. Producenci przekonują, że dzięki D-Vine nawet średnio zamożny konsument będzie miał szansę pić wino tak jak zawodowi sommelierzy - podaje "Rzeczpospolita".
Food Rentgen odpowiada dostawcy kaszy gryczanej do sieci Lidl
Rok więzienia w zawieszeniu za faszerowanie kurczaków wodą z solą
ZM Henryk Kania ze stratą netto prawie 886 mln zł po trzech kwartałach
Ardanowski: polska żywność jest dobrej jakości i niedroga
Wierzyciele sieci Piotr i Paweł mogą dostać jedynie 10 proc. wierzytelności
W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).
Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.
Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).
Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.
Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.
Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.