Instytut badawczy ABR SESTA porównał strategie promocyjno-asortymentowe drogerii z lat 2015-2016. Z analizy wynika, że zmniejszyła się liczba sieci, a co za tym idzie – ich publikacji. Największym konkurentem dla całego sektora staje się Biedronka, która mocno inwestuje w promocje kosmetyków największych producentów.
Jak zapewnia Marek Maruszak, prezes sieci Rossmann Polska w rozmowie z gazeta.pl jego firma płaci podatki w Polsce. W tym roku będzie to ponad 150 mln zł CIT-u (18,5 proc. swoich zysków), w ubiegłym roku było to 138 mln zł.
W ciągu roku ponad dwukrotnie zwiększyła się liczba odwiedzających e-drogerie i e-perfumerie. Według danych z raportu przygotowanego przez Izbę Gospodarki Elektronicznej „Kupuję w Internecie 2014" perfumy i kosmetyki to kategoria produktów, która w ciągu ostatnich pięciu lat zyskała największą popularność wśród konsumentów robiących zakupy online.
Global Cosmed, notowana na głównym rynku GPW spółka produkująca kosmetyki i chemię gospodarczą w segmencie marki prywatnej, rozszerza współpracę z Dirk Rossmann GmbH. Szacowana, roczna wartość nowego kontraktu to około 10 mln euro.
Pomimo trudnej sytuacji na rynku i spadkowej tendencji w branży FMCG firma Hygienika, operator drogerii Dayli realizuje zapowiadaną ścieżkę rozwoju. - Stawiamy na wyspecjalizowany handel detaliczny, który zapewnia dobre marże. O ile w sektorze spożywczym jest słabiej, o tyle segment kosmetyków i chemii domowej ma się zdecydowanie lepiej - odpowiada Kamil Kliniewski, prezes zarządu Hygienika SA.
Sanepid: W kaszach firmy Janex nie ma pozostałości glifosatu
Róża Thun: Ekologicznie i ekonomicznie - tak chcemy myśleć o żywności
Ardanowski: Przypadek z ASF? Nie sądzę
Mięso na wtorek: Pamapol wprowadza bezmięsną linię produktów Healthy Mind
Coraz więcej przedszkoli i szkół rezygnuje z czekoladowego Mikołaja na rzecz owocowych przekąsek
W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).
Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.
Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).
Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.
Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.
Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.