Znany bramkarz, ambasador marki 4MOVE oraz zwolennik aktywności sportowej, Jerzy Dudek sprawdzi, czym dla uczestników Runmageddon Sahara jest pasja, motywacja i sukces. Dzięki wsparciu 4MOVE Team podejmie wyzwanie, by wzmocnić swoją siłę i charakter. Ekstremalny bieg terenowy Runmageddon Sahara startuje 7 marca i potrwa 3 dni w Maroku, na gorących piaskach pustyni.
Robert Lewandowski, jeden z najlepszych piłkarzy na świecie, został globalnym ambasadorem marki OSHEE. Współpraca obejmie wszystkie rynki na świecie. Wizerunek kapitana reprezentacji Polski i aktualnego lidera klasyfikacji strzelców Bundesligi wykorzystany zostanie w kampaniach telewizyjnych, działaniach public relations, na produktach oraz w kampaniach społecznych. OSHEE deklaruje, że gra o miejsce w gronie światowych liderów branży żywności i napojów funkcjonalnych.
PKN Orlen chce wprowadzić na rynek własną markę napojów izotonicznych. Spółka szuka ich producenta. Napoje o smaku wieloowocowym, cytrynowym i pomarańczowym, byłyby sprzedawane na stacjach płockiego koncernu. Oferty można składać do 31 sierpnia.
Marka OSHEE, partner EKSTRAKLASY rozszerzyła swoją ofertę o napoje dedykowane fanom polskiej piłki nożnej. Dostępne od grudnia izotonik, o smaku grejpfrutowym oraz napój OSHEE ZERO o smaku wieloowocowym w wersji bez cukru, sygnowane będą logotypem ligi oraz herbami wszystkich 16 drużyn.
Według badań konsumenckich firmy Mintel przeprowadzonych w czerwcu 2015 roku, 3 na 10 Polaków (4 na 10 w kategorii wiekowej 25-34 lata) chce zmienić swój tryb życia na zdrowszy. Dla wielu z nich oznacza to zmianę nawyków żywieniowych, a także zwiększenie aktywności fizycznej. Czy pozwoli to przełamać stagnację na rynku napojów energetycznych?
Napoje izotoniczne będą stale zwiększały udział w rynku napojów funkcjonalnych, ponieważ kojarzone są przez konsumentów z aktywnym stylem życia. Produkty funkcjonalne będą obecne także w innych kategoriach spożywczy, nie tylko napojowych - zauważa w rozmowie z "Poradnikiem Handlowca" Dominik Doliński, członek zarządu, OSHEE Polska Sp. z o.o
Food Rentgen odpowiada dostawcy kaszy gryczanej do sieci Lidl
Edeka wprowadziła osobne kasy dla Polaków i Niemców w przygranicznym sklepie
Wierzyciele sieci Piotr i Paweł mogą dostać jedynie 10 proc. wierzytelności
Ardanowski: polska żywność jest dobrej jakości i niedroga
Rolnicy żyją z dotacji unijnych
W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).
Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.
Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).
Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.
Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.
Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.